Żabka rozpoczęła nowy program żywieniowy, nazwany „Porcja DobreGO!”. Obejmuje zbilansowane gotowe dania i przekąski z marki własnej sieci. Wybór produktów był konsultowany z dietetykiem.
Dania i przekąski oznaczone naklejką „Porcja DobreGO!” zostały wyselekcjonowane spośród oferty własnych marek. Produkty objęte programem, są dobierane z uwzględnieniem nawyków żywieniowych konsumentów oraz opinii dietetyka.
Żabka chce rozwinąć marki własne. Współpracuje zarówno z największymi dostawcami składników i gotowych produktów, jak i z małymi producentami. Kontroluje składniki i proces produkcji.
„Porcja DobreGO!” to kolejny krok w kierunku rozwoju strategii. Jego oferta obejmuje produkty wszystkich własnych marek sieci Żabka: Szamamm, Tomcio Paluch, Dobra Karma, czy Plant Hunter.
Od początku programu, w sieci sklepów Żabka będzie się pojawiać coraz więcej produktów z oznaczeniem „Porcja DobreGO!”. Dobierane są przy pomocy systemu Nutri-Score, który komunikuje profil żywieniowy posiłku.
Przekąski oraz dania oznaczone specjalną naklejką posiadają najwyższe możliwe noty, czyli Nutri-Score A i B.
Inicjatywa akcji rozpoczęła się 5 lipca i potrwa do 29 sierpnia. Wraz z nią trwa kampania 360 stopni. Aby klienci mogli łatwo rozpoznać objęte akcją produkty żywieniowe, zostały one oznaczone specjalną naklejką.
Posiadacze aplikacji mobilnej Żappka mogą skorzystać z ponad 25% zniżki na produkty.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz