Zamknij

Za zakupy płacisz kartą? Przygotuj się na kluczową zmianę

16:45, 02.02.2021 Źródło: cashless.pl
Skomentuj Zdjęcie ilustracycjne. Fot.pixabay.com Zdjęcie ilustracycjne. Fot.pixabay.com

Użytkownicy kart płatniczych muszą przygotować się ważną na zmianę. Mastercard chcąc uniknąć reklamacji zamierza wprowadzić, logo sklepu w którym zrobiliśmy zakupy w historii transakcji.

W bankowości elektronicznej logo pojawi się tuż obok kwoty, jaką zapłaciliśmy za zakupy i daty określającej dzień transakcji. Mastercard dąży do tego, by klienci mieli jak najwięcej informacji dotyczących wykonanych zakupów. 

Firma chce uniknąć bezsensowych reklamacji, które do niej wpływają. Bardzo często zdarza się, że klienci zgłaszają się z reklamacją do banku, bo na swoim koncie widzą transakcje, których rzekomo nie wykonywali. 

W historii transakcji pojawia się m.in. nazwa sklepu franczyzowego, niewiele mówiąca nazwa sklepu czy nazwa pośrednika przetwarzającego płatność. Wtedy zaskoczeni klienci wysyłają pismo z reklamacją. 

Reklamacje składane do banku muszą zostać rozpatrzone, a to pochłania sporo czasu i pieniędzy. W większości przypadków okazuje się, że widoczna nazwa w opisie to odzieżowa sieciówka czy sklep spożywczy. 

Logo ma, zdaniem Mastercard, pozwolić na rozwianie wszelkich wątpliwości dotyczących zakupów. Portal cashless.pl informuje, że Mastercard zamierza wykorzystać do tej innowacji spółkę Ethoca. 

- Uważamy, że zwiększona w ten sposób przejrzystość transakcji zapewni klientom spokój ducha i poczucie kontroli nad ich wydatkami, znacznie poprawiając ich komfort podczas korzystania z usług bankowości elektronicznej - tłumaczy konieczność wprowadzenia zmian portalowi cashless.pl Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.

Mastercard już rozpoczął współpracę z wydawcami kart tak, by z początkiem 2022 roku usługa stała się powszechna.

(Źródło: cashless.pl )

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%