Po negocjacjach w Tryszczynie wznowione zostały obrady V sesji Rady Miejskiej w Koronowie. Stanisław Gliszczyński pozostał przewodniczącym.
Przypomnijmy, że sesja rozpoczęła się 30 stycznia. Miało wtedy dojść do próby odwołania z funkcji przewodniczącego rady Stanisława Gliszczyńskiego. Nie doszło jednak do głosowania, ponieważ obrad nie miał kto poprowadzić. Odmówili tego kolejno: Stanisław Gliszczyński oraz jego zastępcy: Wojciech Orliński i Mirosława Holka. W związku z tym obrady zostały zerwane.
Po negocjacjach w Tryszczynie radni powrócili do sali ratusza. W ławie przewodniczących zasiadły te same osoby co 30 stycznia. W porządku obrad znalazł się także punkt odwołania przewodniczącego - chociaż nie chciał tego radny Tomasz Gordon. Według przedstawionych informacji Stanisław Gliszczyński sam miał złożyć rezygnację w późniejszym terminie.
Były burmistrz nie wyłączył się z głosowania. W głosowaniu tajnym wzięło udział 20 radnych. Za odwołaniem było 10, przeciw 7, a 3 radnych wstrzymało się od głosu. W związku z tym Stanisław Gliszczyński pozostał przewodniczącym Rady Miejskiej w Koronowie - nie uzyskano bezwzględnej ilości głosów.
Podczas sesji ślubowanie złożył Patryk Bociek, który uzyskał mandat radnego po objęciu funkcji zastępcy burmistrza przez Sławomira Marszelskiego.
Co17:19, 11.02.2019
Rada miejska 8 . O2. Informuje o wznowieniu obrad zerwanej sesji? Wszystko ok ale zachodzi pytanie kto jest radą a kto nie?.Bo 30.01 pan Wojciech Orliński złożył rezygnacje z bycia wice przewodniczącym ? , a to oznacza że nie rada miejska w pełnym składzie ustaliła wznowienie obrad?.Co więcej ten pan radny zasiadł jako wice przewodniczący w zamówionej sesji? Moje pytanie na jakiej podstawie skoro ten pan radny zgłosił rezygnację bycia wice przewodniczącym po otwarciu sesji nr 5 ?. Pani prawnik powinna zwrócić uwagę na fakty, jakie miały miejsce po otwarciu sesji 30 - ego. W mojej znajomosci prawa nie tylko przysięga nowego radnego powinna być przedmiotem nr.1 ale wybór nowego wice przewodniczącego który publicznie zrezygnował dobrowolnie z tej funkcji. Pan Patryk burmistrz Koronowa ma małe doświadczenie , ale otoczony dwoma Asami mam tu na myśli wice burmistrzów mógł a nawet powinien podczas sesji kiedy odczytywał co robił burmistrz przez ten okres nadmienić o tym że, paraliż jaki ostatnio zafundowała rada miejska doprowadził do naruszenia dyscypliny i wiarygodności UM Koronowo za który to nie rada a burmistrz odpowiada ostatecznie. Dyrektorzy osoby zaproszone i wszyscy radni opłacani są z publicznych pieniędzy? To oznacza że my mamy płacić podatki a pan albo wyjdzie albo wryci kiedy chce?. W mojej ocenie powinien burmistrz ukarać publicznie pana Gliszczyńskiego i panią wice , bo pan wice nr 1 zrezygnował i miał do tego prawo nie opuścił sali obrad zasiadł z innymi radnymi i tam od tego dnia powinno być tego pana miejsce . W mojej ocenie ta nowo zerwana sesja nie powinna się odbyć w takim składzie w jakim rada zasiadła.
?17:33, 11.02.2019
A słowa "przepraszam" stan emocjonalny nie pozwolił wyartykułować?
Z up . Żony17:58, 11.02.2019
Szanowny panie radny Gordon , bardzo dziękuje panu za próby jakie pan podał do wiadomości publicznie choć jak pan sam siebie określił jest pan radnym od 25 lat, bardzo trudno jest pana zrozumieć. Przykładem jest pan Gliszczyński, pominął podać terminu rezygnacji, o której pan jako radny zaręczył w swoim wniosku?. Może pan nie zrozumiał dobrze przez telefon pana Gliszczyńskiego ? Dziwne to wszystko ale jak pan Adam z
Pomorskiej gazetki podał że to będzie punkt 21 a odwołanie przewodniczącego . To nowy jasno-wic bo dzisiaj pan Gliszczyński na tej sesji powiedział proponuje aby to był punkt 21a?. Panie Gordon skąd pomorska wiedziała trzy dni wcześniej jaki punkt obrad zaproponuje pan Gliszczyński? To się zmieniło bo burmistrz Koronowa poprosił aby zdjąć dwa punkty bo nie był przygotowany na tak szybką ponowną sesję i z nr 21 a -zrobił się numer 19 . Jako doświadczony radny przez ten okres bycia otrzymał pan wynagrodzenie za które można kupić pewnie dom?, piszę o tym bo bardzo proszę mi odpowiedzieć czy ten pan radny wice przewodniczący który publicznie zrezygnował z tej funkcji dnia 30. O1 mógł sam siebie ponownie mianować na te stanowisko? Co pan Szanowny sądzi jako niezależny radny Koronowa czy było i
Jest to zgodne z prawem? Słowa jakie padły przez telefon nie można otworzyć ale publiczną deklaracje po otwarciu sesji nr 5 z dnia 30. O1 tak .proszę o odpowiedź.
Dowód18:56, 11.02.2019
Na spotkaniu w Tryszczynie zabrakło m.in. Stanisława Gliszczyńskiego. - Z przewodniczącym Gliszczyńskim uzgadnialiśmy wszystko telefonicznie - mówi radny Tomasz Gordon. - Zapewniał nas, że w poniedziałek poprowadzi obrady. W programie zerwanej sesji w punkcie 21A - głosowanie nad odwołaniem przewodniczącego Rady Miejskiej.
07.02.2019 Tak napisał pan Lewandowski pomorska Koronowo.
Proszę Radnego22:40, 11.02.2019
Szanowny Panie radny, bardzo bardzo będę wdzięczny za parę słów, za co z góry dziękuje wiem ze nie chce Pan zawieść swoich wyborców dlatego ta wiedza umacnia moje przekonanie w Pana jako radnego z niecierpliwością proszę o odpowiedź chcę moją córki wychować w duchu bezpieczeństwa i wiarę w dobro ludzi samorządów . Dziękuje i pozdrawiam .
I18:04, 11.02.2019
To najprawdopodobnie nie powinno mieć miejsca. W uzupełnieniu Berlin
Piotr18:25, 11.02.2019
Przewodniczący przetrwał.
la, la18:55, 11.02.2019
Nic się nie stało, wyborcy nic się nie stało, pod dywan się pozamiatało i palec Wam pokazało :)
Koronowianin 19:13, 11.02.2019
Koronowo Budzi Się stoi murem ale za to w Ziemi Koronowskiej zaczynają pękać tynki.....
Będzie dobrze.
Żenada 19:14, 11.02.2019
Żenujący są uważam radni z ZK dezerterzy. Jak można było zaufać takim ludziom. Wszyscy powinniśmy ich palcami wskazywać i pokazywać dzieciom aby z tych osób publicznych nie brały przykładu.
Tomasz22:30, 11.02.2019
Żenujace to jest zachowanie S.G. Podobno chory, do pracy w szkole wstawic sie nie moze, ale obrady prowadzic moze?
Panie Tomaszu09:38, 12.02.2019
No widocznie może.
A WSTAWIĆ się do pracy nie może. Zresztą mało kto może.
Tomasz11:15, 12.02.2019
No fakt winno być stawić się. Chociaż w wstawianiu się podobno niezły zawodnik
Prawda19:18, 11.02.2019
Dajcie spokój jak oni mogą się swoim wyborcom pokazywać.
Nero19:58, 11.02.2019
Właśnie jak pan Orliński mógł zasiąść jak wiceprzewodniczący skoro sam z tej funkcji zrezygnował i to jest nagrane jak mówi że rezygnuje z funkcji wiceprzewodniczącego. Cała trójka powinna ponieść konsekwencje swojego zachowania które miało miejsce na poprzedniej sesji. Jestem oburzony że przychodzą i zachowują się tak jakby nic się nie stało.
Tomasz21:48, 12.02.2019
Fakt. Należałoby się nam wszystkim wyjasnienie przynajmniej ze strony p. Orlińskiego. Jego rezygnacja powinna byc przeglosowana lub powinien ją oficjalnie cofnać a tak przyszedła jakby nigdy nic. Protokól z tych posiedzeń będzie niespójny.
ZK20:06, 11.02.2019
Krawat, koperek czy Szlag by to jest drużyna nie ma co. Jak na Zawiszy. Odzieżowo - ogrodowa drużyna nie współgra.
Nazwa14:26, 12.02.2019
Extra
Berlin20:30, 11.02.2019
Szanowni Panowie Koronowa , czy to jest żart ?
Nie20:55, 11.02.2019
to stan umyslu!!!
Obiektywny Artysta22:12, 11.02.2019
Replay z rozrywki dzisiaj nastąpił,
Królu na ostro także wystąpił.
Widziałby by kto na siebie głosować??
to tak jak na fejsie polubił by swoje
video, komentarz albo też foto
taki się trafił nam przewodniczący-złoto.
Tylko ,że samouwielbieniem lekko powiewa
i Holka, Orliński się dobrze miewa.
Jak gdyby nigdy nic się nie stało,
znowu obłudą i sitwą powiało
Prowizorycznie do tego podeszli,
radcy, prawnicy nowego tyrana,
Nasuwa się jedno.... czy to dobra zmiana ?
Walczyć do końca! nie poddawać się wcale
Bitwa pod Koronowem jakby toczy się stale.
Prędzej nam mąkę zaczną kręcić w młynie,
Brda w drugą mańkę prędzej popłynie,
niż Król czymś dobrym i z gracją zasłynie.
Dymisja radowała by dziś społeczeństwo,
lub Wuja odejdź, odzyskaj człowieczeństwo. ;)
Michał sz22:33, 11.02.2019
Uwielbiam te wierszyki...ale kto to Wuja, Król? Bo nowy tyran to wiem.
Anna22:12, 11.02.2019
Wstydu nie ma, honoru brak, tylko kasa Gliszczyńskiego interesuję. Chodzi po Koronowie i śmieję się mieszkańcom w twarz, bo uwierzyli w jego kłamstwa. I gdzie są Ci, co tak w niego wierzyli. A radni z ZK to tylko jego pionki w grze o więcej. Miejmy nadzieję, że co niektórzy przejrzeli na oczy jaka z niego szuja.
Ziemniak22:49, 11.02.2019
Panie Stanislawie ,,Staszku,, może czas odejść my ziemia koronowska już mamy dość tej presji z pana strony.... kim pan jest? Już tylko radnym co próbuje trzymać za wodze swoje dawne układy, ale to koniec. Czas juz minął i mówię to jako dawny sprzymierzeniec. Do widzenia.
krul07:56, 12.02.2019
Wybory dawno się ukonstytuowały, dziwi mnie, że ludzie tak się nakręcają jakby wynik wyborów można było zmienić. W takim razie może wszystkich pozmieniajmy. Po co zatem wybory? Dlaczego nie szliście do urn, gdy można było wynik wzmocnić tak by nie było paplaniny? Ja wiem, bo lepiej być fałszywym prorokiem(niemerytorycznym krzykaczem) niż z nazwiska się przedstawić i dokonać wyboru .... Żal, ale nie radnych, żal tych, którzy są tak leniwi, że tylko w internecie zadymę robią a spotkani na ulicy "nie znają się na polityce".
W odp 08:12, 12.02.2019
Do młodego kolegi przyszła dziewczyna widział ją pięć razy a może raz więcej spotykali się przez niecałe cztery miesiące . Kobieta nagle mówi do młodego -Marian ty taki ładny i silny jesteś znamy się cztery miesiące a ja już w siódmym miesiącu ciąży z tobą jestem -.
Do krula08:39, 12.02.2019
Zapomniałem dodać obok stał były tej pani i mówił że jest świadkiem . Młody poszedł po rozum do głowy i pokazał filmik że nie jest ojcem tego dziecka a świadek !,bo na Naszej Klasie pisał że kocha panią Stasię i jest ojcem jej przyszłego dziecka ale zerwali po czterech miesiącach bo chodziło o 500 plus tej pani Stasi.
Krulu09:27, 12.02.2019
No i masz rację Krulu. Dopiszę jeszcze tylko, że jest ekipa, która dzisiaj zmienia banderę, bo Pan jest "już tylko zwykłym radnym". Do tej pory jak był Burmistrzem, to był fajny i warto było się z Nim kumplować. Ale teraz wiatr wieje z innej strony.
Żałosne.
Dokładnie10:28, 12.02.2019
Większość ludzi tak uważa, że to jest żałosne. Nikomu nie życzę spotykać ich w swoim środowisku, i róbmy wszystko aby ich nie spotkać.
Artur08:51, 12.02.2019
To co Gliszczyński odwala nie mieści się w głowie. Daj sobie spokój człowieku, za mało się nażarłeś przy korycie? Za mało znajomych i członków rodziny poustawiałeś na dobrych stanowiskach? Nie dociera do ciebie, że nie chcemy cię tu? Jesteś zwykłym zakłamanym cwaniaczkiem. Jesteś złym człowiekiem. Pamiętaj, że karma wraca. Wracaj lepiej walić w bębny, może przynajmniej tym nikomu nie zaszkodzisz.
do Artur09:20, 12.02.2019
Mistrzu - a może bezpieczniej byłoby napisać "ja Ciebie tutaj nie chcę"?. Nie pisz "MY", bo co najmniej paru ludzi głosowało na tego Pana.
Z rzucaniem epitetów też słabo.
Pamiętaj, karma wraca.
Obserwator14:23, 13.02.2019
Sam się walnij w bęben :)
Nero10:49, 12.02.2019
Właśnie jak na l4 można pracować w innym miejscu i pobierać za to wynagrodzenie. ?? Można najwidoczniej.....
Tomasz11:17, 12.02.2019
Ta minuta ciszy dla Premiera Olszewskiego to oczko puszczone do PiS. Czyżby Stasia strach obleciał...
Panie Tomaszu19:39, 12.02.2019
A nie bierze Pan pod uwagę zwykłej chęci okazania szacunku ?
Pan wszystka robi intencjonalnie ?
Słabo.
Jak PIS może wystraszyć Pana G ?
Na marginesie zaś - rozumiem że są Panowie na Ty ? Jasne. Fajnie jest mieć kolegę Burmistrza.
Koronowianka201912:26, 12.02.2019
A ja zapytam z innej beczki.. Jak musi się czuć Pan Stanisław widząc jak "jego ludzie" po kolei wypadają z jego koszyczka? Ludziom chorągiewkom powinno się pokazać drzwi...
Tomasz12:58, 12.02.2019
Wiernym trzeba być ideom. A jakby Stasiu zrobił coś obrzydliwego, też mieliby go popierać?
W odp13:02, 12.02.2019
-To proste pewnie to tak jak dziecko o przechodzi obok wujka, który tak naprawdę jest jego ojcem czyli pustka
Zgoda13:05, 12.02.2019
Zgadza się, co to bal życzeń co impreza inna opcja. Dajcie spokój ludzie bez honoru i godności.
Ktoś13:17, 12.02.2019
Może poprostu mu nie ufają i przejrzeli na oczy. Może nie chcą być już jego pajacykami i skakać jak im zagra. Może mają swój rozum....
---14:06, 12.02.2019
hmm.. i bez znaczenia jest to ,że wszystkie wspomniane wyżej osoby pracują na stanowiskach w instytucjach podlegających pod Burmistrza? Jak dla mnie to nie nagłe " przejrzenie na oczy" a zwykły strach o stanowisko pracy.. co także jestem w stanie zrozumieć jednak to nie znaczy ,że popieram takie zachowanie..
Rozum14:25, 12.02.2019
No raczej, że rozum mają bo na SG się wypromowali, a teraz żegnaj. Nikt z tych osób do rady by się nie dostał gdyby nie on. Nie ma nic za darmo nie uczyli. Zawsze przyjdzie za coś zapłacić, a nie teraz zabieram zabawki i idę do domu. To jest dziecinada zespole ogrodniczo-odzieżowy jak to ktoś nazwał na przodzie.
Ktoś.22:42, 16.02.2019
A kto tak naprawdę z ZK jest niezależny od miasta i SG?
Bezrobotny13:46, 12.02.2019
Kamień z serca, że w Koronowie nie ma bezrobocia! Brawo Burmistrz, Brawo PUP!
propoaganda13:53, 12.02.2019
To nie kłamstwo, to Propaganda sukcesu!
Ostatni Bezrobotny13:53, 12.02.2019
OSTATNI BEZROBOTNY ZOSATAŁ PRZECIEŻ BURMISTRZEM :D
Rozum14:28, 12.02.2019
No raczej, że rozum mają bo na SG się wypromowali, a teraz żegnaj. Nikt z tych osób do rady by się nie dostał gdyby nie on. Nie ma nic za darmo nie uczyli. Zawsze przyjdzie za coś zapłacić, a nie teraz zabieram zabawki i idę do domu. To jest dziecinada zespole ogrodniczo-odzieżowy jak to ktoś nazwał na przodzie.
Sesja19:16, 12.02.2019
A ciekawe kto się wstrzymał od głosu z ZK. Macie jakieś propozycje?
Radny21:58, 12.02.2019
Karwat, Koper, Szlagowski...pracuja przeciez w istytucjach ktore podlegaja pod burmistrza, sa gorsi od Judasza ktory sprzedal Pana Jezusa za 40 srebrnikow. Oni sprzedali S.G za jeden glos w glosowaniu, upadli bardzo nisko i takim ludziom zaufalismy az strach myslec co bedzie w naszej gminie i miescie.
Szok09:59, 13.02.2019
Proszę bardzo a kto by się spodziewał.
Tomasz22:30, 14.02.2019
W końcu przejrzeli na oczy
Hmmmmm.... 23:21, 14.02.2019
Albo MUSIELI przejrzeć......
albercik03:14, 19.02.2019
mitera, karwat i gordon
Rychu Rych14:30, 26.02.2019
Całkiem możliwe, że to te osoby lub członkowie rodzin osób, które pracują w strukturach podległych burmistrzowi. Pewnie z tego względu dostali propozycje nie do odrzucenia.
Napewno20:20, 12.02.2019
Frans Timermmans i Donald Tusk
Tomasz20:21, 12.02.2019
Do Rozum. S.G. z wyrachowania promowała na liście ZK osoby zatrudnione w instytucjach gminnych liczac na to, ze osoby zatrudnione w takich instutucjach będą ślepo posłuszne. Wydawało mu się , ze takim składem się zabezpieczy. Tylko wszystko byłoby po jego myśli, gdyby wygrał wybory. A tak pracownicy gminnych instytucji maja nowego szefa i jak tu głosować teraz przeciw niemu. Stasiu wpadł we własne sidła. Tak w ogóle to powinien być zakaz kandydowania takich osób do rady.
Zgoda20:58, 12.02.2019
Jestem takiego samego zdania. Powinien być zakaz.
Zespół21:01, 12.02.2019
Reasumując wychodzi że zespół ogrodniczo-odziezowy dał d....
wyborca22:46, 12.02.2019
Jako wyborca oczekuję na wyjaśnienia
1. Czy dopuszczalne jest,aby przewodniczący wychodził z posiedzenia rady tłumacząc to stanem emocjonalnym? Mógł usiąść i przekazać prowadzenie zastępcy. Przecież nie zemdlał, wyszedł.
2. Czy zastępca, mówiąc głośno, że rezygnuje z funkcji (słyszeli to wszyscy obecni i oglądający) powinien bez słowa wyjaśnienia zasiadać za stołem przy kontynuacji sesji?
3. Czy dopuszczalne jest, aby kolejny zastępca również wyszedł?
Dlaczego pozostawia się wyborców bez wyjaśnienia, czy jesteśmy potrzebni wam tylko podczas wyborów?
Sesja została przerwana, pozostał niesmak, ale chyba tylko w nas - wyborcach.
Odnośnie radnych - zostali wybrani w demokratycznych wyborach. Na swoich listach, wśród swoich komitetów mieli kontrkandydatów. Ale to oni zostali wybrani. I dzisiaj nie interesuje mnie, czy nazywają się ZK, KBS czy KNG. Zakładam, że wszyscy chcą pracować dla dobra mieszkańców i gminy, a nie przeciw sobie. Nazwa komitetu nie ma dla mnie znaczenia, liczy się człowiek- uczciwy, rzetelny, prawdomówny, honorowy z pasją i zapałem do pracy.
Może jestem naiwny. Pozdrawiam ludzi, dla których Koronowo jest ważne.
Świadek05:33, 13.02.2019
Popieram w pełni proszę UM o wyjaśnienie . Dodając jeszcze jedno pytanie czy wice pryewodniczacy, ktory zrezygnował publicznie z tej funkcji miał prawo dalej prowadzić sesje jako wice?.Jezeli nie uzyskam odpowiedzi sam zgłoszę się do prokuratury i CBA. Tu chodzi o publiczne pieniądze .
Świadek nr 2 06:22, 13.02.2019
Ta sprawa jest prawdopodobnie dla CBA .
I jeszcze to08:06, 14.02.2019
Panie Racja sąd jest od Racji proszę nie straszyć tych Ludzi ja sam mam wrażenie jako turysta że należy unikać Pana , bo jak sam Pan wpisał ma Pan zawsze Racja.
mieszkaniec01:43, 14.02.2019
A może te chorągiewki nabrały wiatr w żagle i dopiero teraz mogą być samodzielni,wolne od tyrani .
Adalbert08:00, 14.02.2019
Ot, taki żarcik, prawda ?
Bo do tej pory, przez 12 lat te chorągiewki (jeśli użył Pan takiego określenia), chadzały w kajdanach, z dwiema kulami u nóg i Tyran kontrolował ich słowa, myśli i uczynki. A one przez 12 lat czekały na "swój czas" i z pełnym poświęceniem walczyły o lepsze jutro, które wreszcie nadeszło.
Każdy dorosły człowiek ma wolną wolę i w dzisiejszych czasach, bardzo duże możliwości, zwłaszcza jeżeli jest ideowcem. No ale rzeczą naturalną również jest chęć szukania usprawiedliwienia swojego postępowania. Najczęściej na zasadzie "to nie ja, to oni".
Pozdrawiam.
Gość06:48, 14.02.2019
Może byc tak że kolejna sesja RM odbędzie się w sierpniu.
krul18:56, 14.02.2019
przynajmniej oszczędności gmina będzie miała na poważne inwestycje ...
Choleryk18:48, 16.02.2019
ile jest tutaj mowy nienawiści :D
Do Albert11:11, 18.02.2019
Zgadzam się z Panem w 100 procentach może przytoczę wpis:"Ot, taki żarcik, prawda ?
Bo do tej pory, przez 12 lat te chorągiewki (jeśli użył Pan takiego określenia), chadzały w kajdanach, z dwiema kulami u nóg i Tyran kontrolował ich słowa, myśli i uczynki. A one przez 12 lat czekały na "swój czas" i z pełnym poświęceniem walczyły o lepsze jutro, które wreszcie nadeszło.
Każdy dorosły człowiek ma wolną wolę i w dzisiejszych czasach, bardzo duże możliwości, zwłaszcza jeżeli jest ideowcem. No ale rzeczą naturalną również jest chęć szukania usprawiedliwienia swojego postępowania. Najczęściej na zasadzie "to nie ja, to oni".
Pozdrawiam.
Benbenek 17:52, 18.02.2019
Boli ?
Adalbert18:24, 19.02.2019
Chłopie - co Ty piszesz ?
Co ma boleć i kogo ? To że dookoła jest tak wielu oportunistów ???
We mnie wzbudza to tylko politowanie, nie zaś ból.
co to za matematyka?03:11, 19.02.2019
ja uczyłem się innej matematyki....
też choleryk17:56, 19.02.2019
Prawda nie jest mową nienawiści.
Obudzony21:45, 22.02.2019
Prezes ZGKiM Poleciał
Tomek19:08, 23.02.2019
Nie pierwszy i nie ostatni.
Kapelmistrz14:04, 25.02.2019
No przykre szkoda pana Głowackiego, ale informacja że kapelmistrz będzie zarabiał 8700 to jest dopiero szok. Mają dofinansować MGOK o pensje kapelmistrza czyli 88700 zł. Ludzie czy wy upadliście na głowy. Zajęcia 2 razy w tygodniu a pensja burmistrza. My mieszkańcy się na to nie zgadzamy.
Śmiech na sali.14:37, 26.02.2019
I co obrońcy orkiestry? Oczka się powoli otwierają? Zaczynacie łączyć wszystkie klocki w jedną całość? Macie swojego kapelmistrza. To wynagrodzenie to jakiś skandal!
Ja11:27, 27.02.2019
To żeś zabłysnął jeden z drugim. Po pierwsze to burtto, po drugie dzielone przez 3 (2 instruktorów + kapelmistrz), a po trzecie kapelmistrz z instruktorami ogarnia 40 dzieciaków, a te melepety co prowadzą bigband, (Staszek ich zatrudnił) też jest ich trójka, i biorą tyle samo, a dzieci mają 8 :)
Sprawiedliwy11:30, 27.02.2019
Przez takich znawców jak autor posta i ten łeb poniżej ludzie mają wypaczony obraz pewnych kwestii. A pan glowacki? bardzo dobrze, że wyleciał, stasia słup, po podstawówce prezesem, a sprzątaczka mature najlepiej żeby miała :)
do Sprawiedliwego Ja12:19, 27.02.2019
To żeś zabłysnął wnikliwą analizą porównawczą.
Kto nie z nami - ten melepeta.
Nam się należy i już.
Czy ktoś wywierał presję na Kapelmistrza, aby ze Stowarzyszenia wracał pod opiekę MGOKu ? Jeżeli tak, to karygodne po prostu.
I gratulacje z powodu bycia na Ty z co prawda byłym, ale zawsze burmistrzem.
Śmiech na sali.13:02, 27.02.2019
Dziwisz się? To jet właśnie poziom takich jak Sprawiedliwy. Kolegę sobie zrobili z S.G., szacunku za grosz. Niby tacy elokwentni, a podstawowych zasad wychowania brak. Ciekawe czy na ulicy też na Ty poleci do byłego burmistrza.
Sprawiedliwy09:53, 28.02.2019
Śmiech na sali - pewnie synalek :) Lejesz wode a ja fakty przedstawiam
"Kto nie z nami - ten melepeta." - To wymysł, który wymsknął się z Twojego pustego łba. melepety - bo 2 lata grają i zero postępu, latem występ orkiestry z podkładem z CD:)
"Czy ktoś wywierał presję na Kapelmistrza, aby ze Stowarzyszenia wracał pod opiekę MGOKu ? " - 2 lata Kordowski uczył koronowskie dzieci za darmo, chyba już wystarczy.
"Kolegę sobie zrobili z S.G." - nie mam tak niehonorowych i nieuczciwych kolegów. Na "Pan" ani staszek przed "S" poprostu nie zasługuje
do sprawiedliwy11:22, 28.02.2019
Sprawiedliwy to zapewne jesteś, ale inaczej.
Twój pusty łeb zapewne nie ogarnia, że istnieją ludzie, którzy myślą inaczej niż Ty.
Czy 2 lata uczenia za darmo, to starczy? Przecież to misja, szerzenie właściwych postaw i edukacja patriotyczna wśród młodego pokolenia. Czy to się robi dla pieniędzy? A i poziom pieniędzy bywa różny.
Piszesz coś o honorze własnym?
Wyobraź sobie, że durne obrażanie ludzi mających inny pogląd na różne sprawy też jest niehonorowe, a i zwyczajnie *%#)!& co tam. I tak masz rację - prawda? :)
Śmiech na sali.11:44, 28.02.2019
Hahaha synalek? Masz jakąś fobię? Myślisz, że co drugi wpis jest syna S.G.? Wybacz ale nie każdy jest tak tępy jak Ty. Synalkowi takie bajeczki to możesz przy goleniu opowiadać, a fakty które znasz to jedynie te z TVNu.
Sprawiedliwy14:35, 28.02.2019
"Czy 2 lata uczenia za darmo, to starczy? Przecież to misja" - niezłe. Stasiu z_a_j_e_b_a_ł pół roku chorobowego, żeby pensje burmistrzowską chapać, a Ty sugerujesz Kordowskiemu aby misjonarzem został. W tym skorumpowanym i zakłamanym mieście to cene w EURO powinien z_a_j_e_b_a_ć :). I z racji do co Szanowna Pani Małżonka burmistrza przeszła z nim proponuję abyś się zamknął :)
do sprawiedliwy08:26, 01.03.2019
Ojojoj.... Cóż za siła argumentów !
Oczywiście, jako człowiek "sprawiedliwy", wyznaje Pan zasadę: oni kradli, to co? Nam nie wolno?
A zatem, idąc dalej tym tokiem rozumowania, proponuję ogłoszenie OBOWIĄZKOWEJ zbiórki środków wśród mieszkańców, po to, aby Panu Kapelmistrzowi płacić w złocie. Bo Mu się należy.
Co do zamykania się - myślę, że każdy sam będzie podejmował taką decyzję. Bez Pańskich sugestii.
Pozdrawiam.
Do sprawiedliwego10:55, 01.03.2019
Sprawiedliwy w dupi* byłeś i gówn* widziałeś. Masz błędne informacje, bo tak się składa, że nie dalej jak tydzień temu odbierałem dziecko z przedszkola i szanowna małżonka była w pracy.
Mieszkańcy14:08, 25.02.2019
Apel do radnych, których wybieraliśmy my się nie zgadzamy na teką pensję. Protestować na sesji i tyle.
Seth 310:08, 27.02.2019
JEŻELI ta informacja o planowanych zarobkach Sz.P. Kapelmistrza jest prawdziwa, to nieomylny znak, że W.Sz.P. Włodarzy naszego grajdołka bozia opuściła już na samym początku kadencji.
Bo jest to jawna kpina z obywateli.
Aż strach myśleć, co będzie dalej.
33 2
Rzecz niebywała, można zerwać sesję Rady Miasta w zmowie i porozumieniu, nie ponieść żadnych konsekwencji i pistować nadal swoją funkcję. To granda, niemoc, bezsilność. Na dodatek jeszcze my za to wszystko zapłacimy. Prawnicy do wymiany, bo to albo konfidenci albo tchórze. Czy chociaż próbowali nałożyć kary? Dziecinada, Gliszczyński rozegrał wszystkich jak gówniarzy
29 1
W mojej ocenie nie powinien pan przewodniczący głosować na siebie, a jeżeli tak to radni powinni to przegłosować . Jeżeli Policja chce znać kto to napisał mogę podać adres nie mam z tym żadnego problemu.