Zamknij

Burmistrz zaproponował debatę. Nie dojdzie jednak ona do skutku

08:01, 25.10.2018 Red Aktualizacja: 08:20, 25.10.2018
Skomentuj Debata miała odbyć się w piątek o 9 rano fot. IN Debata miała odbyć się w piątek o 9 rano fot. IN
reo

W ostatnim czasie dużo mówi się o debacie dwóch kandydatów na urząd burmistrza Koronowa, którzy zmierzą się ze sobą w wyborach 4 listopada. Przypomnijmy, że w pierwszej turze wygrał Patryk Mikołajewski. Pokonał on urzędującego włodarza Stanisława Gliszczyńskiego przewagą 135 głosów.

Jako pierwszy z propozycją debaty wyszedł oficjalny profil społecznościowy KWW Ziemi Koronowskiej (z tego ugrupowania kandyduje S.Gliszczyński), który udostępnił post innego użytkownika. Pojawił się też dopisek: "Jesteśmy za debatą. Czy druga strona, KWW Koronowo Budzi Się podejmie rękawicę?". Później był jeszcze zrzut z ekranu na prywatnym koncie burmistrza. Widoczna na nim była wiadomość do Patryka Mikołajewskiego z zaproszeniem do debaty. Urzędujący burmistrz sam wyznaczył datę, godzinę oraz miejsce: 26 października, godzina 9:00, Centrum Kultury Synagoga. Jak wynikało z późniejszych wyjaśnień, taką godzinę wybrało radio PiK, które miało przeprowadzić debatę. W tej sprawie obszerne oświadczenie wydał sam zainteresowany, czyli Patryk Mikołajewski:

- Szanowni Państwo, debata jest potrzebna. Jestem otwarty na propozycje. Jednak nawiązując do sporej już rozmiarów dysputy wywołanej na portalu społecznościowym Facebook, przez #KomitetWyborczyWyborcówZiemiaKoronowska nt. publicznej debaty, która rzekomo miała odbyć się w najbliższy piątek w Centrum Kultury Synagoga i być transmitowana przez radio PIK, chciałbym wyjaśnić co następuje. Z Komitetem KWW Koronowo Budzi Się, nikt się oficjalnie nie kontaktował w sprawie debaty. Wczoraj ok. godz. 17.00 zadzwoniono do mnie z radia PIK i od Pani Dyrektor dowiedziałem się o terminie uzgodnionej z radiem debaty. Do Pełnomocnika Komitetu KWW Koronowo Budzi Się, nie wpłynęła również żadna oficjalna informacja na ten temat. O całej sprawie dowiedziałem się więc od osób postronnych jak i od samego zainteresowanego – inicjatora Stanisława Gliszczyńskiego, który wczoraj ok. godz. 22:00 na tablicy mojego prywatnego profilu na Facebooku, umieścił informację, iż zaprasza mnie ponownie na debatę. Sposób i forma w jaki zostałem zaproszony na tak ważne dla mieszkańców wydarzenie, uważam za lekceważący przede wszystkim wyborców. Propozycja takowej debaty, nie padła przed pierwszą turą, gdzie wszyscy trzej kandydaci mogli wziąć w niej udział, aby wyborcy mogli poznać wszystkie kandydatury. Koncept ten narodził się dopiero teraz, w momencie, gdy Pan Gliszczyński przegrał ze mną liczbą głosów zarówno w Okręgu jak i całej Gminie. Godzina proponowanej debaty na 9 rano jest niefortunna ze względu na niemożliwość uczestnictwa wszystkich zainteresowanych. Szanowny Panie Gliszczyński – proszę szanujmy wyborców i siebie nawzajem. Uważam, że jakakolwiek debata powinna odbyć się w godzinach wieczornych, aby wyborcy bez trudu i konieczności absencji w pracy, mogli wziąć w niej udział i móc obiektywnie ocenić sytuację. Formułę tego wydarzenia – jego czas i miejsce, sposób prowadzenia, osobę prowadzącą, zakres tematyczny oraz inne ważne szczegóły, winni uzgadniać Pełnomocnicy Wyborczy zainteresowanych Komitetów [...]

(Red)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(116)

UrzednikUrzednik

45 11

W debaty bawią się raczej politycy , a nie samorządowcy , a tak na marginesie znamy programy wyborcze I Pana Patryka Mikołajewskiego czyli "Koronowo Budzi Się " I obecnego burmistrza Pana Gliszczyńskiego czyli "Ziemi Koronowskiej" także debata jest naprawdę zbędna .Zastanawiam się co teraz wymyśli pan Burmistrz , a napewno coś wymyśli 08:48, 25.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

UrzędnikUrzędnik

17 3

No I nie trzeba było długo czekać czwartek I sobata to kabaret z jabłkami . Panie Burmistrzu zatrzymał się pan na roku 2010 , to właśnie wtedy pan Konstanty Dombrowicz rozdawał jabłka w Bydgoszczy I wygrał wybory , co najważniejsze pan Konstanty Dombrowicz jest radnym PIS w sejmiku wojewódzkim . Czegoś nie rozumiem cały czas szkalujecie pana Mikołajewskiego za koneksje z Mojżeszowiczem I Jakubowskim , a sami podkradkradliście pomysł z jabłkami pana Dombrowicza z PIS ???? 10:13, 27.10.2018


BydgoszczaninBydgoszczanin

18 3

Panie burmistrzu , pan Grygorewicz obecny pana z-ca , to były z-ca prezydenta Dombrowicza ( obecnie radny sejmiku z Ramienia PIS ) może pan powiedzieć jak układa wam się współpraca bo podobno nie jest pan zwolennikiem PIS , a może pan to taki mały kameleon . Panie burmistrzu nie wolno wyśmiewać ludzi , tak jak pan I pana ludzie to robią .Czy ktoś się z pana śmieje , że występował pan na festiwalu piosenki radzieckiej w Zielonej Górze ? 10:43, 27.10.2018


ObserwatorObserwator

7 0

" Urzędnik" miał rację burmistrz cały czas myśli , a raczej kradnie bezczelnie pomysły kandydata na burmistrza I jego sztabu wyborczego Patryka Mikołajewskiego .Podpisany został list intencyjny z prezydentem Bydgoszczy o komunikacji między gminnej miedzy Bydgoszcza , a Koronowem . Kpina podpisał to Gliszczyński , człowiek , który cały czas to blokował I wypowiedział się ,że miedzy Koronowem a Bydgoszcza jest wystarczajaca ilość połączeń autobusowych . Szczyt bezczelności !!! Do czego on się jeszcze posunie żeby utrzymać ten stołek . 21:50, 29.10.2018


KoperfildKoperfild

7 0

Nie zdziwię się jak burmistrz jutro ogłosi , że za chwile rozpocznie sie w Koronowie budowa Lidla , nastepnej Biedronki I toru samochodowego dla Formuły 1 (z torem żartowałem) chociaż ....... 22:16, 29.10.2018


reo

LeonLeon

25 39

Czyim kandydatem jest na prawdę pan Patryk?
Nikt nie wychwala go i nie broni tak jak działacze koronowskiego PiSu.
Może to taki koń trojański? 08:52, 25.10.2018

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

OdpowiedźOdpowiedź

25 17

Pan Patryk jest kandydatem mieszkańców miasta I gminy Koronowo co widać po 1 turze wyborów ;-) 11:46, 25.10.2018


do Odpowiedźdo Odpowiedź

20 8

Pokrętna logika świadcząca o Twojej niedojrzałości ale nie mnie oceniać. Pis też robi "dymy" w PL i odwołuje się do tego, że przecież taka wola ludu, wybrano ich i mogą realizować swoje chore wizje. 11:50, 25.10.2018


Odpowiedź do OdpowieOdpowiedź do Odpowie

20 6

No i chwała za to, że mamy demokrację. Tobie się nie podoba PiS a większości się podoba. W czym problem? Przełknij tę gorzką pigułę i poczekaj na lepszą koniunkturę swojej opcji politycznej, a teraz zamiast używać beznadziejnej retoryki "PiS zły bo zły", rób coś żeby było lepiej. Zamiast wpisywać się w ośmieczającą kampanię oczerniania i obrzydzania opcji, które są Ci nie po drodze, skup się na tym, żeby promować swoją opcję i wizję i argumentować w czy jest lepsza. 15:53, 25.10.2018


NeolNeol

12 4

Leon PiSem straszy swoje dzieci 16:22, 25.10.2018


Joanna K.Joanna K.

20 4

To chyba dobrze, że ma poparcie nie tylko swojej rodziny i osób powiązanych układami biznesowymi, jak konkurent. Proszę spojrzeć kto atakuje innych w imieniu burmistrza- pani bibliotekarka KK , syn kandydatki na radną KS i synowa AG. 09:13, 26.10.2018


Joanna Joanna

18 1

AAA i jeszcze niedoszły radny, ściekły RW. Tak naprawdę robią antykampanię i odstraszają niezdecydowanych. 09:15, 26.10.2018


TW.TW.

1 0

Przecież wiadomo
Łabęcki , Jakubowski , Mojzesowicz. 00:48, 31.10.2018


BrodzislawBrodzislaw

47 15

Szczyt bezczelności ekipy burmistrza Gliszczyńskiego. Do ukazania się wyników wyborów ignorował konkurentów. Teraz jak mu się sypie grunt pod nogami to udaje, że chce debaty. 09:08, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SZCZERY ;-)SZCZERY ;-)

48 11

Szkoda że dopiero teraz Ziemia Koronowska BAAAARDZO GŁOŚNO domaga się debaty jak sie okazało że nadeszła REALNA WIZJA STRACENIA POSAD W URZĘDZIE I PODLEGŁYCH UM INSTYTUCJI. Jakoś przed pierwszą turą cisza w tej sprawie BO BYLI TAK ZADUFANI W SOBIE ŻĘ NIE DOPUSZCZALI NAWET INNEJ OPCJI JAK WYGRANA - WIĘC PO CO DEBATA. A teraz prosze nagle wielki jazgot i kwik wszystkich powiązanych w różnego rodzaju układy i interesy z ratuszem klakierów i urzędników *%#)!& ze strachu o posady. DEBATA!!! I DEBATA!!! jakby to miało uratować wam dupska przed oderwaniem od KORYTA. Kwiczcie dalej bo niczego wiecej nie potraficie darmozjady ;-) Czas wziąść się do normalnej i uczciwej pracy. ;-) 09:28, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Urzednik z gminyUrzednik z gminy

44 12

Teraz panie Gliszczyński sie pan ubudzil z letargu, olał pan wyborców nie wyjechał na spotkania do wsi, dopiero teraz jak się grunt pali chce pan spotkań i debat. Ja jako pana podlegly pracownik na pewno na pana nie zaglosuje , gdyż to co sie dzieje teraz w urzędach woła o pomstę do nieba. Zrobie wszysko aby moi koledzy i koleżanki pracownicy urzedu nie zaglosowali na pana. 10:17, 25.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

I`amI`am

5 25

Szanowny Urzędniku z gminy. Pozwolę zadać sobie Panu pytanie: dlaczego dopiero teraz zauważył Pan, że Burmistrz jest pogrążony w letargu? Dlaczego, skoro w Urzędzie tak źle się dzieje (że aż woła o pomstę do nieba), nie protestuje Pan przeciwko tej sytuacji, a nawet o ile jest tak dramatycznie, to dlaczego Pan tam jeszcze pracuje? Z czystego altruizmu? Czy może Pan się obudził z letargu i widzi dla siebie możliwość na nową "dobrą zmianę"? 14:23, 25.10.2018


WojtekWojtek

22 5

Z tego samego powodu, dla którego wszyscy pracują w budżetówce - stabilnie i spokojnie, o ile popierasz "górę". A jeśli się postawisz "władzy" to lecisz.
A, że Pan Burmistrz nie zadbał o miejsca pracy w gminie, żeby ludzie mogli się podejmować uczciwej pracy a nie *%#)!& w stołek w urzędach, to jest jak jest.
Całe szczęście, że są jeszcze w urządzie ludzie z innych opcji, bo można by pomyśleć, że się obstawił "swoimi", którzy całymi rodzinami będą głosować na Pana Burmistrza, żeby nie stracić ciepłej posadki w urzędzie i wpływów. 16:00, 25.10.2018


Mieszkaniec KoronowaMieszkaniec Koronowa

34 11

W debacie wyborczej ważniejsze są same warunki jej przeprowadzenia niż to, co ma się do powiedzenia. Tutaj warunki chciał jednostronnie narzucić burmistrz. Rzeczywiście przez 12 lat oraz wcześniej, w czasie kampanii unikał debat, a teraz chciał zrobić debatę w czasie i warunkach, które byłyby spędem jego przydupasów i pochlebców. Pan Patryk Mikołajewski prowadził otwartą debatę przez całą kadencję i kampanię jeżdżąc po gminie. Wzywał do publicznych transmisji debat z posiedzeń rady, co blokował burmistrz i związany z nim przewodniczący rady oraz prawie całkowicie zależna od burmistrza rada. Z kimś kto tak deptał zasady demokracji, jak burmistrz nie ma już o czym debatować. Mieszkańcy wybrali już nową radę, w której każdy kto zostałby burmistrzem będzie miał silna opozycję. Mechanizmy demokratyczne w gminie zostały już uruchomione i na pewno mieszkańcy i samorząd będą debatowali, po wyborach. Teraz jednak nie czas już na debatę. Trzeba wybrać nowego burmistrza, który nie będzie tłamsił demokracji. Temu, który to robił już dziękujemy. Dosyć złego zrobił w tej gminie i wiele ważnych dla mieszkańców rzeczy nie zrobił. Tłumaczyć się może gdzie indziej. Teraz mieszkańcy nie chcą już tego słuchać. Myślą o pozytywnych zmianach, które może wprowadzić nowo wybrana rada i ten kandydat na burmistrza, który wygrał wybory w pierwszej turze. 10:50, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

38 8

Panie Gliszczyński zdejmij pan okulary i spójrz Pan wyborcom prosto w oczy ! 10:53, 25.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Już czasJuż czas

12 4

Albo w lustro :) 10:54, 25.10.2018


JokerJoker

10 3

Brak mu odwagi nawet debate próbował ustalić pan Sławeta , a nie on sam osobiści. 15:30, 25.10.2018


OO

37 1

Skoro Pan burmistrz jest taki chętny do debaty to ja się zapytam dlaczego Koronowo nie otrzymuje dalej darów z Norwegi, choć zapewnienia o dalszej pomocy były z każdych stron nagłaśniane, medialnie i kto je rozpowszechniał. Pytanie co się stało , z dalszą współpracą?j 11:24, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiotrekPiotrek

28 38

Czy Pan Mikołajewski może zdementować np. na kanale YTB rzekome plotki o powiązaniach z Panem Mojzesowiczem a dokładniej, czy zamierza on poprzeć projekt "świniarni" niedaleko Koronowa? Tenże projekt zablokował Pan Gliszczyński i chwała mu za to. Proszę o KONKRETY i dziękuję. 12:03, 25.10.2018

Odpowiedzi:22
Odpowiedz

PiotrekPiotrek

8 14

Domyślam sie że minusują mnie zwolennicy samego Pana Mikołajewskiego a ja chcę dobrze, żeby zdementować plotki które mogą wpłynąć negatywnie na kampanię Pana Patryka. Bo wierzę w jego dobre intencje. 15:02, 25.10.2018


WojtekWojtek

20 5

To może zaczniemy od tego, że gdyby nie mieszkańcy gminy i nagłaśnianie sprawy przez niektórych działaczy (nie było wśród nich obecnego Pana Burmistrza), projekt "świniarni" najpewniej by przeszedł... 15:33, 25.10.2018


PiotrekPiotrek

18 4

Teraz rozumiem, czyli Ci sami mieszkańcy nie pozwolą obecnie Panu Mikołajewskiemu, aby uległ Mojzesowiczowi, byłemu posłowi Samoobrony, potem PIS.... 15:49, 25.10.2018


Chyba TyChyba Ty

16 5

Widzę Panie Piotrek, że Pan w końcu zaczął rozumieć ? :)
Czemu mieliby nagle ulec? Po wyborach świnia ładniej pachnie?
Znowu jakiś oszołom z syndromem nienawiści do PiS :D
PiS, PO, SLD, bezpartyjny - nieważne z jakiego ugrupowania jest kandydat. Na tym szczeblu i tak liczą się lokalne koneksje a nie rozgrywki na szczeblu partyjnim.
Szczerze, Pan Mikołajewski mógłby być nawet z SLD, ale jeśli wierzy w to co mówi, to ma mój głos. 16:19, 25.10.2018


PiotrekPiotrek

4 0

Pan mnie nazwał oszołomem czy mi się wydaje ? 16:27, 25.10.2018


I`amI`am

8 2

Panie Chyba Ty - czy ktoś zwracał się do Pana per Oszołom ?
Ad rem natomiast - o takowe "lokalne koneksje" jak był Pan uprzejmy zauważyć, zapytał Pan Piotrek. I zdaje się że odpowiedzi nie uzyskał. 16:32, 25.10.2018


I`am albo i nieI`am albo i nie

9 2

Rzeczywiście, dział komentarzy na lokalnej stronie jest bardzo dobrym miejscem, żeby zadawać "oficjalne" acz retorycznie pytania do kandydata, w ogóle nie podszyte sugestiami o konszachtach i przy okazji "sławiących" dobre uczynki obecnego Pana Burmistrza...
Nie mówiąc już, że sam autor pytania, rzuca bezpodstawne oskarżenia - wszak nie mówi nawet o plotkach, tylko " rzekomych plotkach", znaczy się zasłyszanych chyba we własnej wyobraźni :D
Jeśli tego nie można nazwać oszołomstwem, to nie wiem co można.
Całe szczęście, ludzie nie dają się nabrać na te tendencyjne wrzutki i dobrze widzą, kto naprawdę stoi za tymi pytaniami... :)
Gratuluję uczciwego oglądu sytuacji.


17:17, 25.10.2018


WojtekWojtek

4 1

Panie Piotrek, nie rozumiem pytania... Chyba umie Pan czytać co jest napisane wpis wyżej? :D 17:19, 25.10.2018


PiotrekPiotrek

10 7

Dobra, czyli to że Pan Mojzesowicz wspiera Pana Patryka mamy już ustalone i nie jest to żadna plotka. A co do "świniarni" wierzę, że ten pomysł upadnie zanim narodzi się w głowie nowego burmistrza. 17:40, 25.10.2018


WojtekWojtek

11 2

hola Panie Piotrek! A w którym miejscu zostało to ustalone? Jak z "rzekomych dowodów" przeszedł Pan do takiej pewności? Proszę o link do oficjalnego potwierdzenia poparcia kandydatury przez Pana Mojzesowicza. 17:48, 25.10.2018


I`amI`am

7 1

Panie/Pani I`am albo i nie - tak dla jasności sytuacji i żeby nikogo nie posądzić o insynuacje, mógłby Pan/Pani wyjaśnić KTO stoi za TYMI pytaniami.
Co do uczciwego oglądu sytuacji - myślę że w tej kwestii obaj Kandydaci są sobie równi.
Nie uważam również, żeby Pan/Pani miał/miała kompetencje, bądź uprawnienia do podejmowania decyzji kogo "Oszołomem" nazwać wolno, a kogo nie należy. 17:58, 25.10.2018


PiotrekPiotrek

2 6

Bo widzi Pan Panie Wojciechu, ja też proszę o dementi, proszę nawet o to w formie linku do fb Pana *Mikołaja* i nie mogę się doprosić. 18:00, 25.10.2018


Obiektywnie Obiektywnie

10 5

Pan I'am I pan Piotrek to ludzie burmistrza , którzy sieją ferment , bo mają sporo do stracenia . Panowie tych głupot już nikt nie łyka . Boje się tylko , żebyby zdesperowani ludzie burmistrza nie zaczęli jeździć za panem Mikołajewskim I go zastraszać tak jak kiedyś jeździli za pewną panią. 18:06, 25.10.2018


OO

6 0

O plotkach się nie debatuje, bo wtedy jest się plotkarzem 18:09, 25.10.2018


WojtekWojtek

3 4

Panie "I`am" myślę, że Pan, i każdy kto to czyta, dobrze wie o kogo chodzi. Ten chwilowy zanik logicznego rozumowania jest mało wiarygodny :)
Również nie uważam, żeby Pan miał kompentencje czy uprawnienia, do wyrażania się na temat mojego prawa do podejmowania decyzji o tym kogo "Oszołomem" nazwać mogę a kogo niepowinienem :D
18:14, 25.10.2018


I`amI`am

3 3

No to Pan Obiektywnie mnie rozszyfrował......... ;D ;D
Mam dużo do stracenia. ;D ;D ;D
Nie użyłbym również stwierdzenia iż "sieję ferment", oczekując kultury i jakiej takiej uczciwości w wypowiedziach. 18:17, 25.10.2018


oj panie Piotrkuoj panie Piotrku

9 3

Problem Panie Piotrku jest w tym, że to Pan rzuca bezpodstawne oskarżenia i domaga się sprostowań. Można gonić w piętkę z takim podejściem.
W takim razie proszę o udowodnienie, że Pan nie jest powiązany z Panem burmistrzem.
Najlepiej na kanale youtube. 18:24, 25.10.2018


I`amI`am

1 5

Panie Wojtku - zgadzam się z Panem całkowicie. Nie posiadam takowych kompetencji, ani nie przypisuję sobie żadnych praw. Uważam tylko że zapewne Pan miałby zastrzeżenia gdyby ktoś Pana nazwał oszołomem. Chodzi wyłącznie o kulturę i uszanowanie zdania innych ludzi.
Tylko tyle. 18:27, 25.10.2018


do I'amdo I'am

8 1

Panie I'am, skąd ta histeryczna reakcja?
Jest tu Pan zupełnie anonimowy i równie dobrze mógłby Pan być samym Burmistrzem Gliszczyńskim. Wtedy miałby Pan co nie co do stracenia, czyż nie?
Ton Pana wypowiedzi i argumentacja wskazuje doskonale po czyjej stronie Pan stoi, więc proszę się nie dziwić tym "obiektywnym ocenom". Jeśli Pan twierdzi inaczej, to może warto się przyjrzeć sposobowi w jaki Pan prowadzi dialog. 18:28, 25.10.2018


PiotrekPiotrek

6 0

Domyślam się, że to Pan Panie Wojtku. Zatem co do ostatniego nie będę nic Panu udowadniać. Napiszę że zamierzam głosować na Pana Patryka ale najbliźsi próbują na mnie wpłynąć tą argumentacją o "świniarni", o Panu Mojzesowiczu, o braku kompetencji, o socjalistycznych poglądach właśnie u Pana *Mikołaja*.
Ile razy mam pisać co było celem mojego wpisu? Już się od tego odcinam bo czuję się tutaj osaczony. A jeśli Pan Patryk Mikołajewski wygra będę się jemu przyglądać. Wszyscy powinniśmy patrzeć, czy nie pójdzie w ślady obecnego burmistrza i również nie będzie załatwiać pracy swojej rodzinie. Łatwo nam wszystkim krytykować obecnego Pana burmistrza, zobaczymy jaki będzie jego następca. Ale ale, jeszcze nic nie jest przesądzone i ta pewność u ludzi Mikołajewskiego momentami mnie śmieszy i jednocześnie przeraża. 18:33, 25.10.2018


WojtekWojtek

4 0

Wolność słowa polega na tym, że mogę wyrażać opinie, nawet nieeleganckie, zgodnie ze swoimi przekonaniami. Wszak, uargumentowałem też, skąd ta opinia się wzięła i wciąż ją podtrzymuję.
Nie przeszkadza mi co na mój temat ma do powiedzenia anonimowa osoba w dziale komentarzy.
Publiczne pouczanie o kulturze jest równie niekultuarlne, więc ten wątek uważam za zamknięty. 18:34, 25.10.2018


PiotrekPiotrek

5 0

Pan Patryk Mikołajewski oświadczył, że nie popierał i nie będzie popierał projektu "świniarni". Dlatego temat uważam za zamknięty a Ci którzy próbowali we mnie zasiać ziarno niepewności myślę że mają już wystarczające wyjaśnienie, by się po prostu przymknąć :) 21:05, 26.10.2018


Z up, żonyZ up, żony

35 2

Czy wpływały skargi na Pana Panie burmistrzu, jak takproszę podać ich ilość za okres 12 lat 14:32, 25.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

WojtekWojtek

9 2

A czy urząd udostępnia takie informacje? Skąd ta pewność, że nie było skarg albo było ich bardzo mało? To ma być argument za wyborem Pana Burmistrza?
Jest to bardzo leniwy argument. Zdrowe zasady demokracji wymagają odświeżania gabinetu. To będzie z korzyścią dla wszystkich.
Każda władza deprawuje. A 12 lat, to wystarczająco długo żeby starcić czujność i szacunek dla zwykłego obywatela.
Wszak ulica swoje wie. Nie przypadkiem Pan Burmistrz ma w kuluarach pseudonim "20%"... 15:45, 25.10.2018


Chyba TyChyba Ty

8 0

A czy jak złodziej nie zostanie przyłapany na kradzieży to oznacza, że nie ukradł? 16:04, 25.10.2018


Z up.żonyZ up.żony

9 0

Panie Wojtek ja sam napisałem dwie skargi na burmistrza, pytałem bo gazety Pomorska,Express czyli media podawały, że jedna Pani twierdziła publicznie o wiele więcej. 16:10, 25.10.2018


WojtekWojtek

27 1

hola Panie Piotrek! A w którym miejscu zostało to ustalone? Jak z "rzekomych dowodów" przeszedł Pan do takiej pewności? Proszę o link do oficjalnego potwierdzenia poparcia kandydatury przez Pana Mojzesowicza. 17:47, 25.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PiotrekPiotrek

2 9

Nie zostało to sprostowane, sam adresat czy też jego ludzie milczą w tej sprawie, zatem takie wyciągnąłem wnioski. Nikogo nie oskarżam oczywiście bo wspierać może każdy każdego, stwierdzam BYĆ MOŻE fakty Panie Wojtku. Napiszę to ostatni raz: chciałem, liczyłem na to że ktoś kompetentny wyjaśni to co przeciwnicy Pana Mikołajewskiego mówią na mieście i nie miałem złych intencji. 17:58, 25.10.2018


WojtekWojtek

11 1

Panie Piotrek, Pan się już lepiej nie ośmiesza... :)
Z "ustaleń" przechodzi Pan teraz znowu w "BYĆ MOŻE fakty"? :D
To jak to w końcu jest? Mamy to ustalone czy nie?

Sądzi Pan, że każdy musi się tłumaczyć ze wszystkich, nawet bezpodstawnych oskarżeń?
Przecież to idealny mechanizm to wprowadzania zamętu i niszczenia czyjegoś dobrego imienia.

Czy jeśli stwierdzę, że Pan Burmistrz rzekomo molestuje krowy na polu, to będzie musiał się do tego odnieść? Czy jak tego nie zdementuje, to faktycznie ta sytuacja miała miejsce?

Panie Piotrek, więcej logiki, mnie emocji. 18:05, 25.10.2018


PiotrekPiotrek

2 8

Panie Wojciechu - proszę zobaczyć na mój pierwszy wpis w tej sprawie. Wiem że Pan Mikołajewski kontaktuje się również na ytb z mieszkańcami. Gdyby odniósł się do tych plotek oficjalnie, zamknąłby usta tym wszystkim którzy sieją zamęt. Ja nie chciałem być jedną z tych osób co próbuje mi Pan przypisać. Nie chciałem i nie chcę być tak odbierany:) Czy teraz się rozumiemy, czy moja logika do Pana trafia Panie Wojciechu ? 18:14, 25.10.2018


do I'amdo I'am

14 4

Panie I'am, skąd ta histeryczna reakcja?
Jest tu Pan zupełnie anonimowy i równie dobrze mógłby Pan być samym Burmistrzem Gliszczyńskim. Wtedy miałby Pan co nie co do stracenia, czyż nie?
Ton Pana wypowiedzi i argumentacja wskazuje doskonale po czyjej stronie Pan stoi, więc proszę się nie dziwić tym "obiektywnym ocenom". Jeśli Pan twierdzi inaczej, to może warto się przyjrzeć sposobowi w jaki Pan prowadzi dialog. 18:28, 25.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

I`amI`am

4 2

A gdzie histeria w moich wypowiedziach?
Nie jestem też Burmistrzem i ogólnie rzecz ujmując, mam mało wspólnego z Urzędem, nie licząc dorocznego płacenia podatku od nieruchomości. A w kwestii tonu w jakim prowadzę dialog, przyjrzałem się jemu i potwierdzam - jest wielu Wallenrodów, którzy właśnie poczuli krew i postanowili się ujawnić.
Natomiast czas pokaże, na ile dzisiejsze idee przełożą się na nową rzeczywistość.
Pozdrawiam. 18:54, 25.10.2018


ElaEla

38 11

Od dłuższego czasu śledzę komentarze i w końcu postanowiłam zabrać głos jako mieszkanka Gminy Koronowo. Dziwi mnie fakt, że obecnemu burmistrzowi tak zależy na tej debacie, myślę że chciałby się pokazać w roli krasomówcy i przez 12 lat piastowania stanowiska to mu najlepiej się udaje, bo większymi sukcesami nie może się pochwalić. Dobrze że większość ludzi to zauważyła i postanowiła pójść licznie do wyborów, pokazując władzy co się o nich myśli. W Koronowie czas na ,,dobrą zmianę", my wyborcy musimy wziąć sprawy w swoje ręce i przewietrzyć gabinety w ratuszu. 4 listopada idziemy na wybory!!! Wybierzmy młodość 18:33, 25.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zjawiska krasowe :)zjawiska krasowe :)

3 4

Chyba krasnyj mówca :) 18:59, 25.10.2018


OO

41 0

Pewnie Ekspresowa K K pouczyła panią 21:26, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RyszardRyszard

30 24

Sam nie mam Facebooka więc może ktoś z Państwa będzie w stanie przekazać moje pytania do Pana Patryka Mikołajewskiego, kandydata na burmistrza Koronowa.

1. Skąd wziął pieniądze na kampanie, w tym na ten ogromny baner na rynku, kto go finansuje i czy nie jest to przypadkiem Pan Mojzesowicz lub ktoś inny z PISu?
2. Kogo zamierza mianować swoim zastępcą i czy nie wyklucza na to stanowisko Pana Guzińskiego?
3. Czy to prawda, że duże szanse na zostanie skarbnikiem gminy ma Pani Mojzesowicz, która dostała się do Rady Miasta z jego ugrupowania?

Mam wątpliwości na ile Pan Patryk ma naprawdę szczere intencje by coś zmienić w tym mieście, czy to tylko kiełbasa wyborcza a za jego plecami sterować będzie ktoś, kogo byśmy nigdy nie wybrali i kto już w polityce miał kiedyś swoje 5 minut. 21:49, 25.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

to prosteto proste

12 12

Ryszardzie, idź do kandydata i zapytaj o wszystko, nie siej tu propagandy. 21:57, 25.10.2018


OO

12 8

Może jakiś dyrektor banku dał kredyt, czy uspokojony jest pan Rysiu? 22:32, 25.10.2018


niezbyt proste niezbyt proste

13 0

Żeby dostać kredyt, trzeba mieć zdolność kredytową. 00:50, 26.10.2018


NoNo

14 3

To pewnie grał po weselach jak ten drugi 07:06, 26.10.2018


PewnyPewny

18 31

Całkiem niedawno był już taki jeden bardzo pewny siebie Patryk, którego z jeszcze większą pychą popierał elektorat z kaczką w swoim logo. I co? Obudził się ale z ręką w nocniku. 04.11.18 tylko S.G.!!! 10:02, 26.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

słomasłoma

28 2

S.G. to G.S. tylko odwrotnie napisane? 10:11, 26.10.2018


zawiedzionyzawiedziony

21 1

Panie burmistrzu G, napisał pan na stronie swojego komitetu, że od 1990 roku pracuje Pan w samorządzie na rzecz gminy Koronowo. Po takim okresie zadowoleni z Pana pracy mieszkańcy powinni w I turze wybrać Pana z 99% poparciem. Dlaczego tak się nie stało? Może Pana zadowolenie z siebie nie idzie w parze z zadowoleniem mieszkańców? Dalej pisze Pan, że Radio Pik było gotowe przeprowadzić debatę. Wyjaśniają to na swojej stronie. Proszę Pana, nie zaczaruje Pan rzeczywistości, przyzwoitość wymaga, aby najpierw uzgadniać, a po uzgodnieniu informować.Sam sobie i mieszkańcom pokazał Pan swoje metody postępowania. Jestem zawiedziony, nie zagłosuję na Pana. 17:58, 26.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AlAl

2 1

Koronowo budzi się, to już pewne. Obudźmy je razem!
01:10, 01.11.2018


DMGDMG

39 8

Panie burmistrzu Gliszczynski w panu nie ma żadnej wrażliwości jest Pan butny i zniszczył pan Gminę i tą małą samorządność obsadzajac nieudaczników na stanowiskach jednocześnie pozbawiając stanowisk ludzi uczciwych... 20:48, 26.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

YanYan

14 2

Powiedzieć w trakcie kampanii można wiele rzeczy. Nawet to że się zbuduje tory do Bydgoszczy. Szara rzeczywistość powyborcza najczęściej jednak powoduje głęboką amnezję dotyczą obietnic i zmiany w priorytetach. 22:10, 26.10.2018


LingwistaLingwista

3 1

Hahaha
Ale ktoś popłynął.
To PiS zrobił ustawę w 2015 gdzie na stanowiska urzędnicze nie potrzeba wykształcenia i doświadczenia. Zatrudnia się z "powołania"
Uderz się w pierś.
Dla przykładu proszę zobaczyć jak wygląda UW w Bydgoszczy. 00:44, 31.10.2018


PiotrekPiotrek

35 9

Pan Patryk Mikołajewski oświadczył, że nie popierał i nie będzie popierał projektu "świniarni". Dlatego temat uważam za zamknięty a Ci którzy próbowali we mnie zasiać ziarno niepewności myślę że mają już wystarczające wyjaśnienie, by się po prostu przymknąć :) 21:05, 26.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

YanYan

13 4

Powiedzieć w trakcie kampanii można wiele rzeczy. Nawet to że się zbuduje tory do Bydgoszczy. Szara rzeczywistość powyborcza najczęściej jednak powoduje głęboką amnezję dotyczą obietnic i zmiany w priorytetach. 22:15, 26.10.2018


PiotrekPiotrek

16 0

Pełna zgoda Panie Janie, jednak chciałem i pewnie nie tylko ja to usłyszeć. Ludzie pamiętają. 22:46, 26.10.2018


YanYan

10 0

Bardzo dziękuję za taką odpowiedź. To fajny sposób na wymianę poglądów. Nie musimy się zgadzać, ale możemy się szanować. 23:05, 26.10.2018


taka ciekawostkataka ciekawostka

4 0

https://pomorska.pl/ja-jako-burmistrz/ar/6916375 19:17, 27.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pamiętamypamiętamy

7 0

https://pomorska.pl/burmistrz-koronowa-wie-jak-zadbac-o-wlasny-interes/ar/7005923 19:30, 27.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiotrekPiotrek

25 2

Burmistrz chce debaty, bo stawia wszystko na jedną kartę. Raczej Pan Patryk ma większe szanse na wygraną, ale nie ma 12lat doświadczenia w przemawianiu itd. więc obecny burmistrz liczy że Panu Patrykowi powinie się noga.
Martwi mnie jednak co innego: skład obecnej rady. Jeśli burmistrz realizuje postanowienia rady, a większość mają ludzie Pana Gliszczyńskiego to czarno to widzę jako zwolennik Pana Patryka. 21:47, 27.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nie bój się PiotrekNie bój się Piotrek

15 2

Burmistrz realizuje uchwały rady, ale rada odpowiada przed mieszkańcami. Jeżeli rada blokowałaby działania burmistrza Mikołajewskiego ze szkodą dla mieszkańców, to byłby to początek końca radnych od Gliszczyńkiego i samego Gliszczyńskiego jako radnego, bo mieszkańcy nie wybraliby już więcej tych, którzy w radzie działaliby na ich szkodę. 01:10, 28.10.2018


wyborcawyborca

19 3

Panie (jeszcze) burmistrzu G. Debata już nie jest potrzebna. W ciągu 3,18 minut przedstawił Pan na stronie Ziemi Koronowskiej swoje dokonania i swój program. Jak zawsze mówił Pan w pierwszej osobie - Ja. Szkoda, że nie powiedział Pan, że wiele dokonań to odgórny program rządu i przy udziale odpowiedzialnych resortów rządowych i wojewódzkich nie byłyby możliwe do zrealizowania. Na tle innych gmin, które miały podobne środki wypadamy marnie. Budżet obywatelski - no łaska - w wielu miastach istnieje od dawna, podobnie jak program Czyste Powietrze. Proszę z nas nie robić małomiasteczkowych nieuków, którym można wszystko wcisnąć. Mnie Pan nie przekonał. 19:51, 28.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Też wyborcaTeż wyborca

3 12

Rozumiem że to tylko Pańska opinia o niepotrzebności debaty? Bo może inni uważają inaczej. Inna sprawa to jak powinien wypowiadać się burmistrz? "My Burmistrz" ??? 08:21, 29.10.2018


BerlinBerlin

20 2

Nie wyszła debata, to temat świń jest dobry aby ludzie zaczęli się bać . Podobnie jest w Niemczech rząd się wali to temat zastępczy diesel i spalanie wymyślono tak aby ludzie zaczęli się bać o dobytek . I w ten sposób odwraca się uwagę od prawdziwego problemu. Nie dajcie się mieszkańcy Koronowa, jak do tej pory w waszym mieście mieliście ograniczoną możliwość zakupów, jednego pana, i jedną możliwość, komuś prawdopodobnie zawdzięczacie tą blokadę . Choć mój wuj był Biskupem , Ja nie jestem Katolikiem ale wiem kto i dlaczego częstował jabłkiem Adama i Ewę. Pozdrowienia z Berlina, z up, żony . 21:36, 28.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec KoronowaMieszkaniec Koronowa

13 1

Komitet burmistrza Gliszczyńskiego rozpowszechnia fałszywą informację, że dzisiaj tj. 31.10.2018 odbędzie się debata chociaż wie, że to nieprawda. Film, gdzie pan Mikołajewski dementuje to można obejrzeć w internecie. Mieszkańcy nie idźcie na ta pseudodebatę, bo to pułapka, która ma was zwabić na agitację komitetu burmistrza. Zobaczcie jak ci, którzy podpierają się KOD-em i Bruskim chcą was okłamywać i manipulować. Mieszkańcy naszej gminy to nie stado baranów, żeby tak ich traktować. Głosujmy na pana Mikołajewskiego on nie kłamie. 12:36, 31.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MMMM

6 7

Zgadzam sie z wiekszoscia Pana wypowiedzi, jednak martwi mnie to ze Pan Mikolajewski popiera PIS. 12:58, 31.10.2018


TubylecTubylec

1 0

On nie kłamie, co najwyżej nieco mija się z prawdą ???? 10:43, 01.11.2018


PytaniePytanie

6 2

A mówił to Panu? Pozdrawiam MH 08:47, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pytanie do MMPytanie do MM

2 0

Odp........poniżej 08:54, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec KoronowaMieszkaniec Koronowa

14 0

Burmistrz zrobił dokładnie to, co powyżej napisałem. pomimo tego, iż wiedział, że debata się nie odbędzie wprowadził mieszkańców w błąd i urządził sobie własną agitację :) 09:29, 01.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RodowityRodowity

11 0

To potrafi robić najlepiej , wprowadzać ludzi w błąd . 20:23, 01.11.2018


SzakalSzakal

15 0

dobrze, ze juz duzo dni nie zostalo, w sumie piatek, bo obecny burmistrz po kolejnych wpadkach chyba sam podalby sie do dymisji:-P 11:12, 01.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Też mieszkaniecTeż mieszkaniec

4 8

Obejrzałem zapis ostatniego spotkania z Burmistrzem i jestem przekonany, że Pan Mikołajewski na pewno nie zgodzi się na otwartą konfrontację, gdyż zdaje sobie (a może zdają sobie jego doradcy) sprawę iż poziom ogólników jakie serwuje w zderzeniu z konkretnymi wyliczeniami Burmistrza rozniósłby w pył różne teorie (w tym także miłość do strażaków i nauczycieli ;)) serwowane swoim zwolennikom ;) 10:39, 02.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

agitacja a nie debatagitacja a nie debat

8 1

Burmistrz debatuje sam z sobą jak by był zaKODowany. Przez kogo wszyscy wiedzą. To ludzie z poza gminy, których nie interesuje dobro jej mieszkańców, a tylko ich polityczne karierki. 10:53, 02.11.2018


Tez mieszkaniecTez mieszkaniec

4 5

Ale do kogo pretensje że debatuje sam ze sobą ????
Przecież nie było tam na sali Rejtana który zabronił Panu Mikołajewskiemu wstępu na dyskusję.
A z tym KODem to słabiutki argument, raczej z poziomu pewnej partii, która uważa że wolno jej wszystko. 11:18, 02.11.2018


Mieszkaniec KoronowaMieszkaniec Koronowa

9 5

Dlaczego warto głosować na pana Patryka Mikołajewskiego?
1. Nie będzie zadłużał dalej gminy.
2. Będzie współpracował dla dobra wszystkich mieszkańców gminy z wojewodą i rządem Polski oraz wszystkimi innymi podmiotami.
3. Chce sprawować urząd burmistrza w interesie wszystkich mieszkańców gminy, a nie jedynie pewnego układu, albo organizacji czy grup interesu z poza gminy, na szkodę jej mieszkańców.
4. Chce zapobiegać nieprawidłowościom takim np. jak ostatnio są przedmiotem prowadzonej pod nadzorem prokuratury rejonowej w Bydgoszczy sprawy karnej, w związku z uprawdopodobnionym podejrzeniem, że popełniono przestępstwo mogące mieć związek z wydawaniem środków z budżetu gminy.
5. Nie będzie marionetką w ręku KOD-u czy innych sił z poza gminy i nie będzie na ich zlecenie działał na szkodę mieszkańców, młodzieży, dzieci czy rozwiązywał współpracę z najlepszym wychowawcą i pedagogiem Panem Kapelmistrzem.
6. Będzie szanował lokalne tradycje i kulturę i pozwoli młodzieży na swobodną zabawę z szacunkiem dla innych, w tym starszych i chorych oraz powszechnie cenionych wartości.
7. Będzie utrzymywał bieżący kontakt z mieszkańcami oraz prowadził otwartą politykę informacyjną, w tym konsultował wcześniej wszystkie istotne projekty.
8. Będzie dbał o życie, zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców.
Pozostałe istotne rzeczy wynikają z programu Pana Patryka Mikołajewskiego. Powyższe przekonuje mnie, że będzie zdecydowanie lepszym burmistrzem niż obecny. 10:43, 02.11.2018

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Też mieszkaniecTeż mieszkaniec

3 4

Po pierwsze - dziękuję za "łapkę w dół" ;)
Do rzeczy jednak:
Ad 1 - Jak zatem nie zamierza dalej zadłużać Gminy, zmniejszać jej dochody ( z umorzeń) a zarazem realizować swoje propozycje (vide zmniejszanie liczebności klas w szkołach etc.)
Ad 2 - Czy obecny Burmistrz bojkotuje w jakiś sposób współpracę z rządem ?
Ad 3 - Czy aby na pewno nie rysuje się pewien nowy "układ" ?
Ad 4 - Chce zapobiegać nieprawidłowościom, ale to życzenie. A jak wiadomo życzenia nie zawsze się spełniają.
Ad 5 - Kto jest czyją marionetką to prędzej czy później z reguły wychodzi na jaw. Natomiast ocena "najlepszości" pedagogicznej jest subiektywna.
Ad 6 - Młodzież zawsze może się bawić. Pytanie kto za to płaci.
Ad 7 - Jasnym jest zatem, że możemy się spodziewać referendów co jakiś czas ?
Ad 8 - JAK ???
Pozostałe istotne (i dające się wyliczyć przy odrobinie chęci) wydatki znajdziemy w programie wyborczym.
Wnioski natomiast wyborcy mniemam iż wysnują samodzielnie.
Pozdrawiam ! 11:11, 02.11.2018


AA

3 0

A to chyba Ziemiak 11:20, 02.11.2018


JerzyJerzy

5 1

Właśnie po domach łazi ktoś ze sztabu Mikołajewskiego i rozdaje ulotki. Tylko jakoś nadal zero konkretów, Pan Mikołajewski nawet nie odpowiedział na rzeczowy post na swoim FB od Pana Izbanera. I pewnie nigdy nie odpowie. Jeden i drugi biją się o $$$ tak to wygląda. A nas mają za szary plebs. 12:56, 02.11.2018


Też mieszkaniecTeż mieszkaniec

1 0

Panie A - jakieś rozwinięcie myśli może ?
Bo slangu nie rozumiem. 13:23, 02.11.2018


Kolejny mieszkaniecKolejny mieszkaniec

1 1

Obietnice w kampanii wyborczej składa się bardzo łatwo, najczęściej bez głębszej analizy ich kosztów, a te 8 punktów z Pańskiego komentarza to tylko ogólniki - pobożne życzenia. Gorzej będzie z realizacją całego programu, bo przecież budżet nie jest z gumy. Zastanawia mnie jednak inna sprawa: dlaczego Komitet Koronowo Budzi Się tak bardzo stara się wmówić nam wyborcom, że jest komitetem nie mającym żadnych związków z jakąkolwiek partią ? Czyżby wstydził się poparcia partii PiS ? Przecież wszyscy widzimy, że wśród radnych z tego komitetu, jak i wśród wyborców są członkowie i zwolennicy tej partii, łącznie z samym kandydatem na burmistrza. Uważam, że tego typu próba oszukania nas wyborców jest delikatnie rzecz ujmując niezbyt elegancka. Zastanawiającym jest również fakt uaktywnienia się znanego mieszkańcom naszej gminy, i nie tylko, pana M. i ustalony już konkretnie przed 4 bm. rozdział lub inaczej dostęp do "konfitur". Nie zamierzam tutaj ani wyrokować w sprawie wyboru naszego burmistrza, ani też osłabiać wiary członków komitetu Pana Patryka w zwycięstwo jednak uważam, że dzielenie skóry na żywym ..... przed ostatecznym rozstrzygnięciem może być przedwczesne. Ponadto dostrzegając niektóre osoby w szeregach tego komitetu obawiam się, abyśmy my mieszkańcy Koronowa rzeczywiście "nie obudzili się" ale już nie z ręką lecz z nosami w "swojskim zapachu" wspomnianych w niektórych komentarzach świniarni. Czasami za pomoc w wyborach trzeba słono płacić poświęceniem swojego programu, czy ideałów. Sądzę, że nie tylko ja mam takie obawy. Każdy z nas mieszkańców Gminy ma wybór.
Pozdrawiam 20:30, 02.11.2018


Też mieszkaniecTeż mieszkaniec

1 0

Do tego dodajmy "zapomnianą" informację o starcie Kandydata w poprzednich wyborach na radnego z komitet wyborczego PIS.
Do sprawdzenia na stronie internetowej (radny. co. pl) 21:13, 02.11.2018


Oj tam oj tam wyboryOj tam oj tam wybory

8 0

A ja wpisałem w wyszukiwarkę youtube Koronowo Budzi się lub Mikołajewski Koronowo i znalazłem dwa super filmiki dla wyborców . Szukałem strony przeciwnej ale nic nie znalazłem , tylko pamietam ten stary zapis rozmowy nagranej, pewna pani twierdziła że ktoś miał na nią zlecenie , kiedy podobnie jak Pan Mikołajewski ubiegała się o fotel burmistrza. 11:11, 02.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SokowirówkaSokowirówka

7 0

Nie macie swojego życia, swoich problemów? Dla przeciętnego Kowalskiego nie ma znaczenia, czy wygra jeden czy drugi. Lamentuję zazdrośnicy, lamentują Ci co boją się utraty pracy bo władza się zmieni, lamentują wreszcie partyjniacy. 12:20, 02.11.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Też mieszkaniecTeż mieszkaniec

3 6

Nie jestem zazdrośnikiem (nie mam czego zazdrościć), nie stracę pracy, nie jestem partyjniakiem.
Ale niezwykle irytuje mnie jako zwykłego człowieka traktowanie mnie jak niemyślącej masy, której jeden z Kandydatów obiecuje, że: "Będzie dbał o życie, zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców." 13:20, 02.11.2018


NoNo

1 1

To bicie piany zimiaczanej 13:33, 02.11.2018


Miksujesz jabłka?Miksujesz jabłka?

7 0

Nie jest to obojętne dla Marcina Kowalskiego, który był w gazecie wyborczej a teraz w imieniu burmistrza stara się wciskać kiełbasę wyborczą w Koronowie w interesie osób z poza gminy, którzy działali i chcą działać na szkodę jej mieszkańców, jak w sprawie orkiestry. Mieszkańcy koronowa nie dają się już okłamywać i nie chcą kiełbasy wyborczej i jabłek wyborczych Gliszczyńskiego. 13:45, 02.11.2018


Kolega MarcinaKolega Marcina

0 2

Nazwisko kowalski jest na tyle popularne, że mam kolegę właśnie Marcina Kowalskiego. Myślę że to nie on :) Rocznik 83. Skąd masz mikserze te rewelacje? 14:00, 02.11.2018


Miksujesz jabłka?Miksujesz jabłka?

8 0

Marcin kowalski, który był redaktorem w wyborczej i przegrał dwie sprawy o zniesławienie jest tylko jeden. Jak chcesz wiedzieć więcej wejdź na profil na facebook "Spokojny koronowianin" 15:30, 02.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŚinicaŚinica

7 0

To naprawdę śmieszne Gazeta Pomorska i słynny redaktor emeryt idzie na pomoc SG w wyborze . Powołując się na osobę z Wilcza, która swoje odczucia wyborcze na kilka godzin przed wyborami przelała w artykuł porównując nas do poszczuł . Ja panie Lewandowski nie mogę panu odpisać w pana gazecie, Katolicy twierdzą że zwierzęta owady nie mają duszy w przeciwieństwie do człowieka . A porównanie człowieka z kanału lub wesela do krulowej matki to nie jest pozytywne napewno . A dlaczego pszczoły giną to ten pana król po 12 latach jeszcz tego nie wie ? Wystarczy wpisać dlaczego pszczoły giną a nie obarczać nas do kogo mamy lecieć panie emerytowany redaktorze 15:52, 02.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mikołajewski na burmMikołajewski na burm

10 0

Lewandowski z Pomorskiej tak jak ostrzegałem już ponad rok temu, jako redaktor służący byłym komunistycznym układom zaatakował w ostatni dzień przed wyborami. Chce on chronić swoje postpeerelowskie układy, tak jak zrobił to wtedy, gdy orkiestra wyjechała do Brukseli, a on gloryfikował burmistrza, który nadzorował klienta, który tym dzieciakom zabrał wszystko i je niszczył. Mieszkańcy Koronowa nie czytajcie tego obrzydliwego brukowca jakim jest pomorska. Głosujcie na Pana Patryka Mikołajewskiego, który powinien zastąpić Gliszczyńskiego, którego w tak prymitywny sposób próbuje promować za wszelką cenę tak nędzny i dyspozycyjny redaktor Jak Lewandowski. Pan Patryk Mikołajewski służy mieszkańcom naszej gminy i Polsce, a Lewandowski kapitałowi niemieckiemu, który ma pakiet większościowy w pomorskiej. 16:38, 02.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

????????

1 6

Wiedziałem.
Wiedziałem że gdzieś tu, schowani za czymś/kimś czają się Niemcy !!!!!
Ten argument uważam za ostateczny !!!!!!!
;) ;) ;) 16:53, 02.11.2018


NieNie

1 2

To nie Niemcy to latanie starego t
Owada z cewnikiem po Rynku za dzbanek miodu 17:20, 02.11.2018


Wierszokleta niesławWierszokleta niesław

14 5

Ktokolwiek burmistrzem zostanie, to samo będzie nam dane.
Niedokończone projekty nabiorą tempa, zadba o to Rada, nie orkiestra dęta.
Część zostanie zrealizowana, część trafi do śmieci.
Kiełbasa wyborcza właśnie zjedzona - "zrobili nas jak dzieci!"
Pamiętaj więc mieszkańcu małomiasteczkowy:
Oni próbują nas dzielić, nie jest to żaden patent nowy.
Tak już to bywa w polityce i każdy dobrze o tym wie
Burmistrz czy każdy inny włodarz: najzwyczajniej nachapać się chce!
Oficjalnie będą zaklinać rzeczywistość, prawić dyrdymały
kogokolwiek wybierzecie, usłyszycie potem że "widziały gały co brały!" 20:46, 02.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

młodymłody

3 6

Czy rzeczywiście o to chodzi, abyśmy kisili się w swoim grajdołku, na nic nie reagowali, na nic nie mieli wpływu bo władza wie lepiej? Czy nie ma w Nas determinacji aby patrzeć władzy na ręce, oceniać, krytykować co złe i wspierać co dobre? Czy staliśmy się takimi bezmózgimi przeżuwaczami i oczekiwali, że inni zrobią wszystko za nas. Tacy jak Ty Wierszokleto zabijają w młodych pasję, przykro mi. 21:34, 02.11.2018


Do wierszokletaDo wierszokleta

4 11

Masz złe maniery i prawdopodobnie żółte papiery 21:06, 02.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec KoronowaMieszkaniec Koronowa

4 2

Tu jeszcze debatuje sam z sobą Gliszczyński. Chyba administrator strony zaspał i nie widzi, że miasto wiwatuje na cześć nowego burmistrza Pana Patryka Mikołajewskiego. 23:58, 04.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zwolennik nowego!Zwolennik nowego!

4 3

Brawo Panie Patryk!!! Jest Pan w tym samym miejscu co Pan Stanisław 12 lat temu, głowa do góry. Oby kolejne lata nie były tak "powolnymi" zmianami jak do tej pory obserwowaliśmy. No a fejkowy profil na FB umarł już śmiercią naturalną. Papapapa :) 00:33, 05.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%