Zamknij

SEO i pozycjonowanie stron. 5 błędów, których lepiej uniknąć

12:50, 04.06.2019 artykuł sponsorowany

Szukanie dróg na skróty, nieuczciwe triki, brak doświadczenia, nierealistyczne oczekiwania - oto niektóre błędy popełniane przez agencje reklamowe i ich klientów. Sprawdź czego się wystrzegać zanim wpiszesz w Google “agencja SEO Warszawa” i wybierzesz firmę, której powierzysz pozycjonowanie swojej strony. Dzięki tej wiedzy unikniesz straty czasu i pieniędzy.

Pozycjonowanie stron - podstawowe błędy

1. Nierealistyczne oczekiwania

Wybierając agencję interaktywną, która ma zadbać o pozycjonowanie stron, trzeba zdobyć się na maksymalny realizm. Co to znaczy?

Sprawy mają się jak z gabinetem medycyny estetycznej. Jeśli lekarz zapewnia, że zlikwiduje wszystkie zmarszczki, a nawet powstrzyma starzenie się ciała, to jego gabinet lepiej omijać szerokim łukiem. Jeśli oczekiwania z którymi przyszedł klient są nierealistyczne, to dobra agencja SEO uczciwie i szczerze powie, że tak właśnie jest. Dzięki temu wszyscy zaoszczędzą czas, a klient uniknie rozczarowania i zmarnowanych pieniędzy.

Dlatego jeśli firma SEO obiecuje, że link do twojej strony będzie na pierwszym miejscu wyszukiwarek i pozostanie tam na zawsze, to grzecznie podziękuj za współpracę.

2. Nieetyczne triki

Nie ma dróg na skróty. Oczywiście, oszukiwanie algorytmów wyszukiwarek może kusić. Pozycjonowanie stron, to gra o dużą stawkę. Od miejsca w wynikach wyszukiwania zależy powodzenie sklepu czy witryny firmy. Co więcej, nieetyczne triki mogą przynieść efekt. Jednak tylko na krótką metę. W dłuższej perspektywie takie zabiegi zemszczą się.

Algorytmy wyszukiwarek zmieniają się i są cały czas udoskonalane. Jednym z celów jest wyłapywanie nieuczciwie “podrasowanych” stron. Kary za nieetyczne pozycjonowanie są surowe. Linki do takiej strony spadają w wynikach wyszukiwania czyli w praktyce stają się niewidoczne dla internautów.

3. Oczekiwanie błyskawicznych rezultatów

Kiedy wynajmujesz agencję reklamową, żeby poprawić pozycjonowanie stron, to musisz uzbroić się w cierpliwość. Eksperci SEO pomogą ci, żeby linki do twojej witryny były lepiej widoczne w wynikach Google. Jednak potrzebują czasu. Zaproponują rozwiązania, które przyniosą efekt nie z dnia na dzień tylko po upływie kilku tygodni czy nawet miesięcy.

4. Brak audytu SEO

Agencja kreatywna, która obiecuje, że poprawi pozycjonowanie strony, ale nie zbada jej kondycji, nie jest godna zaufania. Audyt SEO to podstawa. Przed podjęciem jakichkolwiek kroków, trzeba sprawdzić m.in. czy strona jest dostępna dla robotów Google, jaka jest struktura witryny, szybkość jej ładowania, użycie fraz kluczowych oraz jakość zamieszczonych treści (tekstów, zdjęć).

Dopiero po pogłębionej analizie mocnych i słabych stron witryny, można wskazać jakie działania są potrzebne.

Po wykonaniu audytu SEO agencja oceni czy wystarczy poprawić pozycjonowanie strony czy lepiej powinieneś rozważyć kompleksowe działania w ramach SEM czyli marketingu internetowego (np. wykupić linki sponsorowane).

5. Brak doświadczenia

Nie warto oddawać losów swojej strony (i powodzenia biznesu!) w ręce amatorów. Na rynku działają setki agencji. Jednak ciężko zarobione pieniądze lepiej zainwestować w fachowców. Tylko agencje z doświadczeniem mogą zagwarantować ci dobre i trwałe wyniki. Do takich firm należy agencja interaktywna D2M z Warszawy.

Agencja D2M od prawie 20 lat pomaga swoim klientom m.in. pozycjonować strony.

Przez ten czas zebrała gigantyczną i bezcenną wiedzę na temat marketingu internetowego i SEO. O jakości usług oferowanych przez warszawską agencję niech świadczą firmy z którymi współpracowała. Giganci tacy jak Oriflame, PGE czy Unilever, nie oddają swojego biznesu w niepewne ręce.

Agencja D2M potrafi zająć się kompleksowo stronami czy serwisami internetowymi najbardziej wymagających klientów. W swojej ofercie ma m.in. projektowanie stron www, optymalizację stron, przygotowanie i realizację strategii marketingowych w internecie i poza nim, kampanie adwords oraz wszelkie usługi reklamowe oraz promocyjne dzięki, którym twój biznes rozkwitnie.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%