Zamknij

Orły Rachunkowości: Jak założyć najlepsze biuro rachunkowe w mieście

13:30, 25.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 13:30, 25.08.2020

Przedsiębiorców w Polsce wciąż przybywa, nie trudno więc się domyślić, że będą potrzebowali pomocy w sprawach, które nie są ich główną domeną. Kosmetyczka z Bydgoszczy albo programista z Poznania nie musi przecież znać się na kruczkach prawnych i podatkowych kwestiach. Do tej pracy, najchętniej zatrudniliby pewnie zewnętrzną firmę w postaci biura rachunkowego lub księgowej, działającej jako „wolny strzelec”. Jak wpasować się w ten trend i założyć najlepsze biuro rachunkowe w Białymstoku, Krakowie, Bydgoszczy…?

Kto może założyć biuro rachunkowe

Biuro rachunkowe w Polsce może założyć każdy kto posiada zdolność do czynności prawnych, nie był karany za określone przestępstwa (przeciwko wiarygodności dokumentów, obrotowi gospodarczemu, mieniu, obrotowi papierami wartościowymi i pieniędzmi, za przestępstwo skarbowe lub czyn określony w rozdziale 9 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości). Musimy też pamiętać o wykupieniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Bez tego nasza działalność będzie narażona na srogie konsekwencje prawne.

Postaw na pracowników księgowych

W przypadku jeśli nie posiadamy wykształcenia kierunkowego z zakresu prowadzenia księgowości, rozliczenia podatków czy doradztwa finansowego musimy postawić na najlepszych fachowców, którzy zapewnią nam usługi na najwyższym poziomie. Dobór pracowników musi być wówczas szczególnie przemyślany, ponieważ to na ich kompetencjach będziemy w 100% opierać sukces naszego przedsiębiorstwa podatkowego. Nie bójmy się poświęcić dużej ilości czasu na wieloetapową rekrutację.

Zadbaj o marketing

Przedsiębiorstwo nie może istnieć bez właściwej sobie reklamy. Najlepiej jeśli marketing wychodzi wprost od zadowolonych z usług klientów. Kolekcjonuj więc oceny na serwisach typu Google Maps, Zumi, Groupon, Panorama Firm czy Cylex. Przydadzą Ci się – i to jeszcze jak! Następnie, weź udział w darmowym plebiscycie Orły Rachunkowości. Wygrana uzależniona jest od średniej głosów, które klienci wystawili nam na portalach internetowych. Średnia ta musi wynieść co najmniej 8/10 punktów, byśmy mogli trafić do grona laureatów Orłów Rachunkowości w tegorocznej edycji. Zwycięstwo umożliwia nam zakup materiałów marketingowych, które umieszczone w siedzibie firmy sprawią, że wchodzący interesanci poczują jak ważne jest dla nas dobre zdanie klientów.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%