Do obowiązków kandydata/kandydatki na tym stanowisku należęć będzie m.in.:
1. Prowadzenie sekretariatu i obsługa klientów, w tym udzielanie informacji klientom Poradni oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników.
2. Prowadzenie dokumentacji Poradni zgodnie z zajmowanym stanowiskiem.
3. Zakładanie kart indywidualnych dzieci.
4. Wyznaczanie terminów badań psychologicznych, pedagogicznych, logopedycznych, powiadamianie zainteresowanych osób.
5. Techniczne przygotowywanie opinii, orzeczeń oraz informacji o wynikach badań i terapii prowadzonych w Poradni.
6. Obsługa programu Progman - program ewidencyjno-statystyczny dla poradni psychologiczno-pedagogicznych, dokumentowanie w programie form pomocy udzielanej przez pracowników Poradni.
7. Obsługa Systemu Informacji Oświatowej (SIO) i Vulcan, wprowadzanie danych zgodnie z wymaganymi terminami.
8. Obsługa poczty elektronicznej e-doręczeń, e-PUAP, umiejętność obsługi elektronicznego nadawcy Poczty Polskiej, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
9. Prowadzenie dokumentacji oraz rozliczanie świadczeń z zakresu ZFSS.
10. Przechowywanie i zabezpieczanie pieczątek.
11. Prowadzenie księgi inwentarzowej.
12. Przeprowadzanie procedur o udzielanie zamówień publicznych.
13. Obsługa urządzeń biurowych.
14. Odpowiedzialność za przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji.
15. Zamawianie materiałów biurowych.
16. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.
17. Dbałość o estetykę i porządek w sekretariacie Poradni.
18. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Dyrektora Poradni.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4a ustawy
o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135):
1. Miejsce wykonywania pracy - Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Koronowie, ul. Szosa Kotomierska 3,na III piętrze w budynku bez windy,
2. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
3. Częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym oraz z pracownikami,
4. Umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kultura osobista,
5. Odporność na stres, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność i umiejętności organizacyjne,
6. Wyposażenie stanowiska pracy w urządzenia biurowe w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku,
7. Wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminem wynagradzania obowiązującym w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Koronowie.
Informacje wynikające z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w placówce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2025r. kształtował się na poziomie poniżej 6%.
Informacje dotyczące zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikające z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135):
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust. 2,powinni złożyć, wraz z dokumentami aplikacyjnymi, kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
StPr/25/1598
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 720 PLN