Z ogólnym zakresem obowiązków można się zapoznać w BIP Gminy Koronowo w zakładce Urząd Miejski - Nabór na stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) wykonywanie obowiązków Administratora Systemu Informatycznego, w tym:
- wdrażanie oraz obsługa techniczna systemów i programów informatycznych
urzędu
- utrzymywanie trwałej sprawności sprzętu informatycznego, serwis
i konserwacja;
- zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną urzędu:
i. administrowanie sieciami komputerowymi, serwerami, sieciowymi
systemami operacyjnymi, sprzętem sieciowym oraz bazami danych
urzędu,
ii. zapewnienie ochrony i bezpieczeństwa danych w systemach
teleinformatycznych, w tym: ich aktualizacja, zabezpieczanie i archiwizowanie oraz tworzenia kopii zapasowych oraz odtwarzanie danych archiwalnych w sytuacjach awaryjnych.;
iii. monitorowanie oprogramowania wykorzystywanego do zabezpieczenia sieci i systemów urzędu oraz reagowanie na incydenty w bezpieczeństwie informacji,
iv. prowadzenie dokumentacji w zakresie ustalania uprawnień dostępu
do danych komputerowych dla poszczególnych użytkowników;
- udział w pracach zespołu ds. bezpieczeństwa informacji.
2) planowanie i realizacja inwestycji informatycznych i teleinformatycznych urzędu,
w tym dokonywanie zakupu sprzętu informatycznego;
3) analiza formalna i merytoryczna projektów umów na usługi informatyczne
w Urzędzie i rozliczanie ich realizacji;
4) administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej Urzędu i innymi stronami
internetowymi wykorzystywanymi w Urzędzie;
5) prowadzenie ewidencji sprzętu, systemów i programów użytkowych oraz licencji;
6) nadzorowanie ważności certyfikatu kwalifikowanego pracowników urzędu;
7) szkolenia informatyczne pracowników;
8) obsługa informatyczna jednostek organizacyjnych gminy, dla których urząd jest
jednostką obsługującą w zakresie: zapewnienia sprawności komputerowych
stanowisk pracy, administrowania systemami dziedzinowymi, administrowanie
systemami zapewniającymi cyberbezpieczeństwo, zarządzania siecią lokalną,
obsługi pierwszej linii wsparcia informatycznego, administrowania centrum
przetwarzania danych, wsparcia i doradztwa w przygotowaniu zamówień
publicznych dotyczących zagadnień informatycznych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku wynika z przepisów:
1) Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne,
2) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwane dalej KRI,
3) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanej dalej RODO,
4) Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
5) Ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa,
6) Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i
aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą o pracownikach
samorządowych z dnia 21.11.2008 r. Dz. U. 2024 r., poz. 1135 t.j. (art. 13 ust. 2 pkt. 4a.):
1. Miejsce wykonywania pracy - Urząd Miejski w Koronowie.
2. Praca w wymiarze czasu pracy - 1/2 etatu.
3. Konieczność częstej komunikacji telefonicznej.
4. Umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kultura osobista.
5. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza budynkiem.
6. Wyposażenie stanowiska pracy w urządzenia biurowe w zakresie niezbędnym do
wykonywania zadań na stanowisku.
7. Wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
Informacje dotyczące zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikające z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. 2024 r., poz. 1135 t.j.)
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust. 2, powinni złożyć, wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacje wynikające z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowychz dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. 2024 r., poz. 1135 t.j.)
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia kształtował się na poziomie poniżej 6 %.
StPr/25/2591
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 2 403 PLN