Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Daj bliskim chwilę,
którą zapamiętają
Kup prezent
Zamknij
Z ogólnym zakresem obowiązków można się zapoznać w BIP Gminy Koronowo w zakładce Urząd Miejski - Nabór na stanowiska Do obowiązków pracownika Wydziału Finansowo-Budżetowego należy: 1) prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej, wydatków niewygasających, wydatków inwestycyjnych Gminy Koronowo oraz wydatków i dochodów funduszy celowych zgodnie z ustawą o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych i przyjętą polityką rachunkowości, 2) sprawdzanie i weryfikacja dowodów księgowych, w tym: faktur VAT, wyciągów bankowych, raportów księgowych pod względem formalno-rachunkowym, 3) dekretacja i klasyfikowanie wydatków niewygasających, wydatków inwestycyjnych Gminy Koronowo oraz wydatków funduszy celowych, 4) bieżące prowadzenie rachunkowości syntetycznej i analitycznej, wydatków niewygasających, wydatków inwestycyjnych Gminy Koronowo oraz wydatków funduszy celowych zgodnie z ustawą o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych i przyjętą polityką rachunkowości, 5) rzetelne i terminowe ujmowanie operacji gospodarczych na podstawie dowodów finansowo-księgowych zgodnie z ustawą o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych i przyjętą polityką rachunkowości, 6) przestrzeganie obowiązku uzgadniania sald na rachunkach bankowych, 7) gromadzenie i podłączanie kompletnej dokumentacji pomocniczej do wyciągów bakowych oraz polecenia księgowania, 8) ścisłą współpraca z wydziałami prowadzącymi zadania inwestycyjne i fundusze celowe, 9) kontrola poprawności zaangażowania i planów zadań inwestycyjnych, wydatków, wydatków niewygasających oraz funduszy celowych, 10) bieżącą analiza zapisów księgowych i ich korygowanie, uzgadnianie poprawności sald kont syntetycznych i analitycznych, 11) przedkładanie Skarbnikowi Gminy bieżącej informacji o realizacji rachunkowości syntetycznej i analitycznej , wydatków niewygasających ,wydatków inwestycyjnych Gminy Koronowo oraz wydatków funduszy celowych zgodnie z ustawą o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych i przyjętą polityką rachunkowości, 12) prowadzenie ewidencji zadań inwestycyjnych oraz sprawozdawczości w tym zakresie, 13) prowadzenie rejestru wystawionych not obciążeniowych w Urzędzie Miejskim w Koronowie, 14) prowadzenie rejestru wystawionych not odsetkowych w Urzędzie Miejskim w Koronowie, 15) prowadzenie ewidencji towarów, uzgadnianiem ze stanem analitycznym i syntetycznym, 16) sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych (kwartalnych, półrocznych i rocznych) z zakresu wydatków niewygasających, zgodnie z ustawą o rachunkowości, rozporządzeniami Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej oraz w zakresie operacji finansowych, 17) zamykanie ksiąg rachunkowych wydatków niewygasających, wydatków funduszy celowych po sprawdzeniu obrotów i uzgodnieniu sald w terminach wskazanych w ustawie o rachunkowości, polityce rachunkowości, dokonywanie przeksięgowań rocznych oraz sporządzenie wydruków z obrotów i sald z ewidencji zatwierdzonej (dokument musi być zatwierdzony przez Skarbnika Gminy i Kierownika Jednostki), 18) wprowadzanie bilansu otwarcia do ksiąg rachunkowych wydatków niewygasających, wydatków funduszy celowych z przestrzeganiem obowiązku zgodności sald BO z BZ, 19) kontrola poprawności wprowadzenia BO do ksiąg rachunkowych wydatki urzędu, dochody urzędu, dochody funduszy celowych oraz organu z przestrzeganiem obowiązku zgodności sald BO z BZ, 20) prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych zadań, 21) aktywne uczestniczenie w inwentaryzacji, weryfikowanie sald, sporządzanie protokołów z weryfikacji w ustawowych terminach, 22) znajomość oraz systematyczne monitorowanie ustaw i przepisów prawnych wynikających z zakresu powierzonych obowiązków, 23) analiza zmian i proponowanie zmian do polityki rachunkowości. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku wynika z przepisów ustaw, rozporządzeń i wewnętrznych regulacji prawnych obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Koronowie w szczególności: 1. Ustawy o finansach publicznych. 2. Ustawy o rachunkowości. 3. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej. 4. Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych. 5. Ustawy o podatku od towarów i usług. 6. Ustawy o samorządzie gminnym. 7. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów JST,JB,SZB,PFC, oraz PJB. 8. Polityki rachunkowości Urzędu Miejskiego w Koronowie. 9. Ustawy o pracownikach samorządowych. 10. Ustawy o ochronie danych osobowych. 11. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. Dz. U. 2024 r., poz. 1135 t.j. (art. 13 ust. 2 pkt. 4a.): 1. Miejsce wykonywania pracy - Urząd Miejski w Koronowie. 2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. 3. Konieczność częstej komunikacji telefonicznej. 4. Umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kultura osobista. 5. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza budynkiem. 6. Wyposażenie stanowiska pracy w urządzenia biurowe w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku. 7. Wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych. Informacje dotyczące zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikające z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. 2024 r., poz. 1135 t.j.) Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust. 2, powinni złożyć, wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Informacje wynikające z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. 2024 r., poz. 1135 t.j.) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia kształtował się na poziomie poniżej 6 %.
StPr/25/2678
data rozpoczęcia pracy od 02.02.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

obsługa klientów, rozliczanie utargu, przyjmowanie towaru, wykładanie towaru z magazynu, ekspozycja towaru, stosowanie dobrej praktyki higienicznej i prace porządkowe i inne związane z pracą sprzedawcy w sklepie spożywczym
StPr/25/2630
data rozpoczęcia pracy od 07.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN