Zamknij

To był już 34 koncert w ramach "Arii na plaży" w Pieczyskach. Za rok jubileuszowa edycja

11:07, 05.08.2019 Redakcja Aktualizacja: 13:33, 05.08.2019
Skomentuj Za rok jubileuszowy 35. koncert fot. Urząd Miejski w Koronowie Za rok jubileuszowy 35. koncert fot. Urząd Miejski w Koronowie

Tradycyjnie już publiczność dopisała. W ubiegły piątek na plaży w Pieczyskach ponownie rozbrzmiały arie operowe. 

Tym razem na zaproszenie Ryszarda Smędy - solisty Opery Nova w Bydgoszczy, wystąpili Aleksandra Kamińska-Rykowska (mezzosopran), Mirosław Kin (tenor) oraz Mateusz Szwankowski (klarnet). Nie mogło zabraknąć także występu gospodarza - Ryszarda Smędy. Wszystko odbyło się przy akompaniamencie Trio Bogdana Ciesielskiego.

Organizatorami wydarzenia byli: Burmistrz Koronowa - Patryk Mikołajewski, Ryszard Smęda, Urząd Miejski w Koronowie, Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury w Koronowie. Arie nie mogłyby się odbyć bez wsparcia licznych partnerów, a byli to: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Bank Spółdzielczy w Koronowie, ABRAMCZYK Sp. z o.o., KAFRA Płytki Ceramiczne Ryszard Kamiński, Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., POL-OSTEG Sp. z o.o., Rożen Skansen Stopka, AMW Rewita, Oddział w Pieczyskach, Szkółkarstwo Owocowo-Ozdobne "Niedźwiedź", Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Koronowie.

Za rok jubileuszowy 35. koncert!

(Redakcja)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(25)

a Teatr laleka Teatr lalek

3 9


Dzieci w Koronowie w przeciwieństwie do dorosłych i widowni w Pieczyskach za teatr lalek muszą płacić 10 zł. To koszta być dzieckiem w tej szczęśliwej miejscowości . 16:36, 05.08.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PPPP

10 3

Masz 500+ - mało ? 13:06, 06.08.2019


SorkiSorki

5 0

Nie mam i nigdy nie miałem . 13:13, 06.08.2019


PytaniePytanie

8 1

A tu nie było piknika dlaczego ?Koronowska publiczność będzie mogła zobaczyć występ "Barnaby" 11 sierpnia w CK Synagoga o godzinie 18:00. Wstęp na wydarzenie to 10 zł. Przypomnijmy, że dzień prędzej na plaży w Pieczyskach odbędzie się piknik charytatywny. Więcej o tym wydarzeniu tutaj. 20:38, 05.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

2Xtak2Xtak

3 5

Zgadzam się z teorią zbiórki pieniędzy na chore dzieci w Pieczyskach podczas Arii w środowisku osób dorosłych. Co można dziecku powiedzieć jak nie dostanie 10 zł? To wyklucza je nie tylko z przedstawienia ale i niesienia pomocy. Los dzieci powinien być w rękach dorosłych. Czy dziecko zrozumie jak nie dostanie 10 zł?, Jeszcze się zwołuje i rodzice będą zmuszeni latać po psycholigach. 11:53, 06.08.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PsycholigPsycholig

6 0

Najpierw ze sobą idź. 22:21, 07.08.2019


CzytelniczkaCzytelniczka

4 1

To nie jest tak,że urząd gminy dowiaduje się z gazety co na ich terenie ma się odbyć. Zbiórka pieniędzy w środowisku dorosłych dla chorych dzieci podczas Arii w Pieczyskach w mojej ocenie byłaby bardzo trafną i szlachetną inicjatywą. 12:19, 06.08.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Droga PaniDroga Pani

4 1

W Koronowie nie ma urzędu gminy.... Jest Urząd Miejski 09:42, 07.08.2019


OjOj

4 0

A gdzie jest urząd gminy ? 10:05, 07.08.2019


Do ojDo oj

4 0

W Gogolinku. 13:43, 10.08.2019


BerlinBerlin

0 4

To dobrze jak burmistrz i UM występują w roli organizatora lub sponsora, jednak coraz częściej słyszymy głosy powielania tego co było . Jeszcze trudniej jest odmówić Panu Ryszardowi S zaangażowania . Trudno porównać np; jarmark cysterski z tym co było na Tuszynach bo wszyscy wiemy i jest to stanowisko UM, że przez wiele lat obiekt służący do tej zabawy był zdaniem UM samowolą budowlaną, dlatego jakiekolwiek porównania z tamtego okresu są nie na miejscu . Mamy żyć zgodnie z prawem a nie być ponad prawem . Często na stronach Koronowa można było zobaczyć burmistrza w otoczeniu dzieci ?, dlatego byłem prawie pewny, że każda okazja do niesienia pomocy będzie wzięta pod uwagę ?. W mojej ocenie to naprawdę dobry pomysł zbierania funduszy na chore dzieci w Pieczyskach w czasie Arii organizowanej przez burmistrza , UM, Pana Ryszarda S, i innych szanownych instytucji i Państwa . Nie obarczamy dzieci noszeniem pomocy to obowiązek dorosłych . 17:01, 06.08.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

DariuSDariuS

7 1

Zarówno burmistrz, jaki i UM nie są sponsorami, a co za tym idzie nie należą im się zbędne laurki. Jedynie dysponują publicznymi pieniędzmi, czyli także Pana i rodziców wspomnianej dziecięcej widowni, a łaski nie robią, bo jak będą źle dysponowali, to się zwyczajnie pożegnamy☺. Arie na plaży są imprszą plenerową i trudno pobierać opłaty za coś, co jest ogólnie legalnie dostępne. Inna sytuacja jest w synagodze. Moim zdaniem burmistrz powinien wyskoczyć z kasy z jakąć drobną, ale okrągłą kwotą. Wszak finanse gminy są ponoć w znakomitej kondycji. Zachowałbym biletowanie w jakiejś symbolicznej kwocie: za wykonaną pracę należy się zapłata i miałoby to wymiar czysto wychowawczy. Środki na ten cel zagwarantował premier Mateusz. Nikt nie zabroni także kwesty wśród dorosłych, zarówno w Synagodze jak i podczas pikniku charytatywnego w końcu. Sprawą zasadniczą jest to, jaka część zebranej kwoty wpłynie na konto finalnego beneficjenta. A z tym bywa różnie. 19:52, 06.08.2019


Do Pana DariuSDo Pana DariuS

2 6

Panie DaruiS ! Proszę przeczytać z uwagą moje słowa (To dobrze jak burmistrz i UM występują w roli organizatora lub sponsora, jednak coraz częściej słyszymy głosy powielania tego co było . Nie bardzo rozumie Pana intencję bo mi nie przeszkadza Pan burmistrz . Jest Pan w błędzie z tym plenerem . Nożna postawić coś na wzór urny wyborczej przed sceną i nagłośnić temat ! . Nikt nikogo nie zmusza kto chce to coś da może ?. Liczą się intencje i chęć nic na siłę. Nie mam dzieci w tym wieku moje córki są już dorosłe . Zwracam tylko uwagę na pewien sposób nie powielania czegoś co jest corocznie od organizatora należy wyciągnąć wnioski . Pozdrawiam Berlin 20:33, 06.08.2019


DariuSDariuS

6 2

Oj Panie Berlinie, mamy poblem z komunikacją ☺. Nie napisałem, że przeszkadza mi burmistrz, jest wręcz przeciwnie. Napisałem, że UM nie robi mieszkańcom łaski podejmując działania w ich imieniu i za ich pieniądze. To jego obowiązek! I z tego obowiązku burmistrz zostanie rozliczony podczas kolejnych wyborów. Normalna rzecz, jak mi się wydaje w demokratycznym państwie. Dwa: biletowanie imprezy plenerowej jest pracochłonne i mało efektywne. Koszty mogą przewyższyć wpływy. Trzy: koszt biletów nie ponoszą dzieci, tylko ich rodzice. Źródło finansowania wskazałem. Poza tym zgadzam się, że każdy zrealizowany projekt jest świetnym powodem dla podjęcia analizy i wyciągnięcia wniosków. Mówiły już o tym podręczniki organizacji i zarządzania ćwierć wieku temu. Dziwnym trafem zasada ta żadko stosowana jest w służbie publicznej. Ciekawe dlaczego? Pozdrawiam. 22:10, 06.08.2019


Do DaruSDo DaruS

1 6

Panie Darku napisał Pan tak " koszt biletów nie ponoszą dzieci tylko ich rodzice ". To bardzo mylne stwierdzenie. Odnosząc się do Arii w Pieczyskach - nie wszyscy mają dzieci. Odnosząc się do teatru lalek - nie wszyscy mają rodziców dlatego mamy domy dziecka. 09:44, 07.08.2019


tradycjetradycje

3 7

To miło, że w mieście, w którym jest Synagoga i cmentarz żydowski burmistrz nie zapomina o repertuarze żydowskim i żydowskiej kulturze. 09:40, 07.08.2019

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

YyyYyy

3 1

No właśnie nie pamięta. 09:45, 07.08.2019


OjOj

2 3

Bardzo mylne pojęcie w Koronowie nie ma Synagogi jest CK Synagoga a to jest wielka różnica. Kto chciałby z katolików aby kościół świątynia w Koronowie przejęła rolę CK synagogi?. I zamiast mszy modlitwy zadumy byłby program z CK Synagoga, myśląc tak jak tu napisał ktoś w komentarzach. Proszę nie polemizować kulturowo i dowiedzieć się czy w Koronowie jest świątynia o nazwie Synagoga?. 09:55, 07.08.2019


do ojdo oj

5 4

W Koronowie wszyscy z wielka czcią pamiętamy o żydowskich mieszkańcach miasta, którzy wnieśli tu swój wkład materialny i kulturowy trwający do dzisiaj. Trwający pomimo tego, że grupka ziejąca nienawiścią chciałaby znaczenie tego skarbu umniejszyć. 12:52, 07.08.2019


GrześGrześ

6 1

I dlatego pozwala Pan sobie na prywatę nazywając ten obiekt nie jako CK tylko bezpośrednio jako Synagogę ! Wstyd 15:11, 07.08.2019


wystarczy posłuchaćwystarczy posłuchać

4 0

Grześ dlaczego tak seksualizujesz. Myślisz, że tylko Pan może nie ziać nienawiścią do Żydów, a Pani to już nie. Może wywodzisz to z tego, że niektóre panie biegają po mieście emanując tą nienawiścią nie tylko do żydów. 15:31, 07.08.2019


CezarCezar

11 0

Burmistrz nie układa Smędzie repertuaru. Co najwyżej orkistrze. 18:41, 07.08.2019


historia Polskihistoria Polski

3 6

Chyba masz racje Cezar, że burmistrz jest bliżej tych, którzy chcieliby zapomnieć o znaczeniu żydów w historii i rozwoju Koronowa. Poprzednio ktoś jednak oznaczył cmentarz żydowski oraz odbudował i oznaczył synagogę. Nie cenzurował historii, a przedstawiał ją taka jaką była. Nawet jeżeli są w niej bardzo wstydliwe karty rzucające cień na nacjonalistów. 21:36, 07.08.2019


Do historia PolskiDo historia Polski

6 3

Bezczelnie przekręcasz moją wypowiedź. W dodatku nic nie wiesz, ani o historii Polski, ani historii naszego miasta. Ani o historii najnowszej. Z litości dla ciebie i tobie podobnych nadmienię, że burmistrz NIE MOŻE zapomnieć o znaczeniu żydów dla historii Polski i Koronowa. A teraz siedz i drap się w *%#)!& głowę. Cezar 22:24, 07.08.2019


JaJa

4 1

Panie burmistrzu urlop w Koronowie to raj na ziemi . Najpierw pokonałem most w Stopce, potem dowiedziałem się przypadkiem że cystersi biją krzyżaków , było mi przykro bo Pan zawsze występował w roli krzyżaka ?, dlatego pomyślałem Boże chroń burmistrza . A moja małżonka zaczęła się uśmiechać pod nosem do dziś nie wiem dlaczego ?. 10:24, 07.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu koronowo.net.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%