Zamknij

Obrady sesji Rady Miejskiej w Koronowie zerwane. Jak stwierdził radny Tomasz Gordon takiej sytuacji nie widział od 25 lat

12:10, 30.01.2019 Redakcja Aktualizacja: 12:20, 30.01.2019
Skomentuj Jak informowała w ostatnich dniach Gazeta Pomorska podczas dzisiejszej sesji miało dojść do próby odwołania z funkcji przewodniczącego rady Stanisława Gliszczyńskiego fot. redakcja Jak informowała w ostatnich dniach Gazeta Pomorska podczas dzisiejszej sesji miało dojść do próby odwołania z funkcji przewodniczącego rady Stanisława Gliszczyńskiego fot. redakcja

Jak stwierdził radny Tomasz Gordon takiej sytuacji nie widział przez 25 lat pracy w samorządzie. Wszystko przez decyzje przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Koronowie.

Na dzisiaj zaplanowana była piąta sesja Rady Miejskiej w Koronowie. Problem w tym, że nie miał kto jej przeprowadzić. Bo przewodniczący Stanisław Gliszczyński przekazał prowadzenie obrad wiceprzewodniczącemu Wojciechowi Orlińskiemu, po czym opuścił obrady. Ten z kolei złożył rezygnację. Prowadzenia sesji odmówiła także druga wiceprzewodnicząca Mirosława Holka. W związku z tym sesja nie mogła się odbyć i obrady zostały zerwane.

Jak informowała w ostatnich dniach Gazeta Pomorska podczas dzisiejszej sesji miało dojść do próby odwołania z funkcji przewodniczącego rady Stanisława Gliszczyńskiego.

(Redakcja)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(158)

NeroNero

74 6

Co za cyrk!! Myślałem że poważni ludzie zasiadają w radzie ale najwidoczniej myliłem się. 12:30, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

PrzedszkolakPrzedszkolak

73 11

Cala dzisiejsza sesja byla niczym zabawa dzieci w piaskownicy, jeśli ja nie bede przewodniczącym to zabieram zabawki i bede wam czyli mieszkancom utrudniał życie. Warto dodać iż było to przemyślane na pewno wczesniej. Widząc iż na sesji brakuje dwóch radnych z ziemii Koronowskiej było niemal pewne ze przewodniczący pożegna się z łańcuchem władzy. 12:40, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zażenowanazażenowana

82 8

Sankcje finansowe nałożyć na tych państwa :) tak jak w normalnym miejscu pracy- porzucasz stanowisko? Dyscyplinarka. 12:47, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DanaDana

76 16

Oglądałam ten cyrk ! Pan Gliszczyński i jego zastępcy zachowali się ,jak dzieci w piaskownicy .Wzięli zabawki i poszli do domu.Myślę ,że takie zachowanie nie pozostanie bezkarne .Obrazili mnie jako mieszkankę Koronowa od urodzenia .Widać wyraźnie ,jak trudno przychodzi byłemu burmistrzowi pogodzić się z porażką i zaakceptować demokratycznie wybraną nową władzę .Miasto i gmina nie są i nigdy nie będą własnością Pana Gliszczyńskiego .Frukty --to se nie wrati 12:51, 30.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DdDd

0 0

A gdzie można obejrzeć? Chyba że Pani tam była 12:56, 30.01.2019


koniec gliszczyńskiekoniec gliszczyńskie

1 1

Transmisja on-line oraz nagrania z obrad sesji Rady Miejskiej w Koronowie 16:48, 31.01.2019


MieszkaniecMieszkaniec

73 12

Kpina... Dlatego właśnie trzeba odwołać przewodniczącego.... To jest problem, trzeba go jak najszybciej rozwiązać gmina musi zacząć funkcjonować, ale z obecnym przewodniczącym nie widzę takiej możliwości... P. S nie wiem co tak śmieszyło radnych ZK. 12:53, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KKKKKK

69 12

Na zewnątrz śmierdzi, brudne powietrze, wewnątrz też nie lepiej, śmierdzi rozkładającymi się ideałami jeśli w ogóle kiedykolwiek były a wszystko za nasze pieniądze. Efekt odstawienia od śmierdzącego koryta. 13:05, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wrukwionywrukwiony

87 8

Co do znaczy, że Holka i Orliński odmówili prowadzenie obrad? To jakiś żart? Na cholera byli na tych obradach w takim razie? Czy jest jakikolwiek inny zawód, w którym można bez mrugnięcia okiem spojrzeć zwierzchnikowi w oczy (w tym wypadku obywatelom) i powiedzieć "pier%@# nie robie!!!" i nie ponieść za to konsekwencji?
To jest typowy przykład stawiania swojej pozycji, układów i rozgrywek politycznych na pierwszym miejscu.
Tacy ludzie NIGDY nie powinni zajmować stanowisk publicznych i mam nadzieję, że po tym fiasku NIGDY w Naszej gminie ich już nie zajmą!!!
Ci ludzie zapomnieli (albo co gorsza, nigdy nie wiedzieli), że służą obywatelom a nie Gliszczyńskiemu czy komukolwiek innemu.
Mieszkańcy w wyborach wyraźnie powiedzieli, że chcą zmian, więc WY radni i urzędnicy macie być WYKONAWCĄ woli ludu! To, że ktoś straci pozycję czy wpływy nie ma tutaj żadnego znaczenia i nikogo nie obchodzi!!!
Będziecie teraz torpedować każde obrady, bo jest Wam to nie w smak?
Holka i Orliński - patrzymy wam na ręce k***wy. 13:12, 30.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

OdwolaćOdwolać

16 9

Może warto wnieść o odwołanie tych radnych hola i orlinski...chyba ze maja jakiś maleńki i sami odejda 13:19, 30.01.2019


krulkrul

11 13

TAK, Każdy może pracodawcy powiedzieć "dziś mi się nie chce, biorę urlop na żądanie", KAŻDY z dowolnego powodu może odmówić wykonania stosunku pracy 4 razy w roku! ;) - zatkao - kakao ;) 20:34, 30.01.2019


krul L4krul L4

14 8

kakao to Ci mózg zatkao :D
Na żądanie to się bierze przed pojawieniem się w pracy w nagłych, losowych sytuacjach a nie patrząc swojemu pracodawcy w oczy, jełopie :D 20:54, 30.01.2019


SprawiedliwySprawiedliwy

80 8

I co radni Karwat, Szlagowski, Koper i reszta, zakumali komu palec w d_u_p_i_e trzymali, czy jeszcze za mało, żeby rozumki wróciły ? 13:37, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BezimiennyBezimienny

77 12

Wstyd, i ten odczytany liscik p. Holki żałosne... Nie macie honoru, proszę sobie przypomnieć jak podczas wyborów zachowywała się ziemia koronowska te strony Patryk nudzi się, rozwieszanie plakatów oczerniajacych kandydatów na burmistrza i cała reszta hejtu to była mowa nienawiści, nie przypominam sobie żeby ktoś z komitetu koronowo budzi się czy od Pana Guzińskiego tworzył taki hejt na ZK. Pani Holka jak ma pani troszkę honoru to powinna pani zrezygnować z funkcji radnego, jak również dwóch kolegów z ławki... 13:49, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przyjdzie kryska na Przyjdzie kryska na

69 9

Czy ta zabawa jest ważniejsza od uchwał, które miały być podjęte podczas tej sesji? Jak my obywatele mamy się poczuć po tym przedstawieniu? Jeśli przewodniczący wystraszył się publicznego strącenia ze stołka mógł opuścić salę przed podjęciem tej uchwały ale nie przeszkadzać w podejmowaniu innych WAŻNIEJSZYCH! Pan SG chyba miał opracowane plany na ewentualność utraty stanowiska i po szybkiej ocenie sytuacji wybrał któryś z nich. Piękne zagranie... Ale mówią, że PRZYJDZIE KRYSKA NA MATYSKA!!! 14:11, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec Mieszkaniec

70 10

Mam nadzieję że to karygodne zachowanie będzie miało jakieś konsekwencje 14:32, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RozbawionyRozbawiony

72 5

Jaka odwaga przewodniczącego ! Poświęcił dwóch zastępców żeby ucieczką obronić stanowisko i dietę . 14:56, 30.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SprawiedliwySprawiedliwy

12 7

A jakież oddanie Swojemu Panu. Pies by się nie powstydził :) 15:02, 30.01.2019


Do RozbawionyDo Rozbawiony

60 8

Masz racje. PANIE BURMISTRZU, wpis do AKT, niech w ew. przyszłej firmie gdzie będzie pracować SG (zapewne szkoła) wiedzą o nagannym zachowaniu pracownika. Pana dyrektora MGOK się Pan bardzo czepiał aż za bardzo to tutaj nie powinno być cienia wątpliwości. 15:00, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZaniepokojonyZaniepokojony

25 74

Gdyby nie nagonki, groźby i próby przekupstwa ze strony Budzi Się to pewnie by do tego nie doszło...a tak mamy co mamy...Uchwały będzie można uchwalić za 7 dni a zdrowia i nerwów się nie wróci...szkoda że my mieszkańcy na tym cierpimy ale to nie wina byłego burmistrza i jego świty tylko aktualnego burmistrza i jego świty...S.G próbuje nie doprowadzić do przejęcia całkowitej władzy przez Budzi Się bo wtedy Koronowo wróci do średniowiecza...i tak już nic nie ma a będzie jeszcze gorzej...tylko kwestia czasu...zamiast pracować dla nas to szukają haków i haczyków na poprzednią władzę...Koronowo Budzi Się jesteście żałośni... 15:20, 30.01.2019

Odpowiedzi:11
Odpowiedz

SprawiedliwySprawiedliwy

28 10

Jedynie co próbuje S.G., to trzymać łapy w korycie. Próba obniżenia wypłaty dla burmistrza o połowę o czym świadczy? , po tym jak S.G sam sobie podniósł do kwoty, stając się jednym z najwięcej zarabiających burmistrzów w Polsce? Czy ty chłopie masz rozum, czy jesteś pazernym synkiem Stasia, tudzież "Wuja paliwo się kończy" :) ? 15:31, 30.01.2019


KrzaklewskiKrzaklewski

24 9

Wina budzików że SG wyszedł z obrad???, ciekawa wizja świata. Stanisławowi skończyly się szable i uciekł jak tchórz zostawiając swoich radnych na pastwę losu a Panią Holke naraził na odpowiedzialność karną.... Też mi lider zwykły pospolity tchórz 15:31, 30.01.2019


SprawiedliwySprawiedliwy

19 9

Gdyby nie obecny burmistrz to w Koronowie nadal by było słychać nie da się nie można itp. A przewodniczący i jego zastępcy zachowali się jak dezerterzy. Bardzo zły przykład dla swoich dzieci panie przewodniczący 15:32, 30.01.2019


do Zaniepokojonydo Zaniepokojony

18 14

"S.G próbuje nie doprowadzić do przejęcia całkowitej władzy przez Budzi Się bo wtedy Koronowo wróci do średniowiecza"

Przepraszam bardzo, ale kto oczekuje od Niego, że będzie rycerzem na białym koniu, który będzie bronił biednych mieszkańców przed "złym" KBS? Przecież mieszkańcy wyrazili swoje oczekiwania w głosowaniu, więc zamiast grać dyktatora, właściciela i "opiekuna" Nas wszystkich, może pogodziłby się z wolą mieszkańców?

Rozumiem, że w jego i Twoim mniemaniu jest Panem na włościach, ale prawa jest zgoła inna.
Czas się pogodzić ze zmianami.
Swoje już dla gminy zrobił.
A Ty możesz teraz zamilknąć i przyglądać się, jak się robi politykę :) 15:53, 30.01.2019


do zaniepokojonydo zaniepokojony

20 9

wolę "średniowiecze" P.M. niż "nowoczesność" G.S. :D 15:55, 30.01.2019


BarejaBareja

17 6

Ziemia Koronowska ma także kilku mądrych ludzi, ktorym zalezy na Koronowie, ktorzy nie wierzą w brednie o zmartwychwstaniu bylego Burmistrza i jego cudownej reinkarnacji.
Historia to przeszłość, nie zbuduje się nic nowego zerkając tylko na to co było i co krzyczy o cudownym powrocie. 15:55, 30.01.2019


Do SprawiedliwyDo Sprawiedliwy

15 10

A czegóż to tak wiekopomnego dokonał już obecny Burmistrz, że zasłużył na pochwały ?
Fakt - całkiem nieźle porusza się w obszarze socjotechniki. Co do reszty, to pożyjemy, zobaczymy. 15:57, 30.01.2019


żartowniśżartowniś

15 5

Witam z tej Strony Wojtek,polecacie nowego iPhona bo tata za odprawę mi kupi. 15:58, 30.01.2019


SprawiedliwySprawiedliwy

11 10

Jak nie wiesz to nie p_i_e_r_d_o_l :), Stasiu 2 kadencje wcześniej zarabiał 2 x więcej niż obecnie proponował burmistrzowi. I to również nie było za zasługi, bo wtedy jeszcze ich nie miał :) Wszystko można w necie sprawdzić i taką drogę polecam, zanim zacznie się udawać mądrego :) 16:04, 30.01.2019


Do SprawiedliwyDo Sprawiedliwy

8 5

Racja - nie jestem w stanie przebić Pańskiej mądrości i argumentów.
W kwestii wyjaśnienia tylko dodam, że odnosiłem się do tego fragmentu wypowiedzi: "Gdyby nie obecny burmistrz to w Koronowie nadal by było słychać nie da się nie można itp."
Nie wspominałem nic o pieniądzach. Ale widać kasa, kasa, kasa......
Zdaje się że to uniwersalne paliwo dla "robiących politykę" jak się wyraził ktoś tutaj piszący. 16:19, 30.01.2019


DanaDana

13 5

12 lat już wystarczy !Ostatnie lata władza absolutna !Wtedy władza absolutna nie przeszkadzała ??? 17:49, 31.01.2019


JanekJanek

79 5

Jak trudno oddać władzę i wrócić do prozaicznej i słabo opłacanej pracy w szkole. Wszędzie krętactwa - niby chory a na sesje chodzi i dietę pobiera, ustawia swoich zastępców i zrywa obrady. Wychodzi cała prawda o Panu SG. I te żałosne wpisy na jego fb, wszyscy go prześladują, a on honorowy, uczciwy, lojalny. 15:28, 30.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

czytacz POWIAT'czytacz POWIAT'

6 11

weź człowieczku zluzuj majtki, dałeś radę fake newsami na FB manipulować ludźmi, teraz nie rób tego - PROSZĘ ;) 20:37, 30.01.2019


do Barejado Bareja

56 6

Kolejny co to by lubił przeszłość pod dywan zamieść ... :D

Jeśli są mądrzy, to zamiast torpedować pracę Rady, zrobiliby porządek we własnym środowisku. Ale dla nich ważniejsza jest przynależność do komitetu niż do społeczności DLA KTÓREJ PRACUJĄ.

16:13, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomadxTomadx

69 12

Stasiu. Kończ wstydu oszczędź. Jak zawsze brudną robotę robi czyimiś rękoma. Pani Holka bredzi coś o krwi, sznurze, informacje rodem z pralni z XIX w. Narażając się przy tym na konsekwencje prawne w przypadku pomówień. Bo jak się mowi, że ktoś mówi, to na tym poziomie trzeba powiedzieć kto. Godzą się Państwo zastępcy przewodniczącego rady na te funkcję, po czym gdy zachodzi chwila kiedy funkcje należałoby wcielić w życie a nie być tylko statystami okazują się niezdolni do pracy. Może trzeba zrezygnować z bycia radnym w takim wypadku. Przychodzic, brać kasę za statystowanie? Oj rozpiescil Stasiu radnych. Przecież nie musieli się nadto trudzić wystarczyło że łapki w górę podnieśli kiedy trzeba. 17:15, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Holki i Orlińskiedo Holki i Orlińskie

66 14

Holka, Orliński TO JEST KPINA!!!
Orliński odmawia prowadzenia obrad, bo mu siwizna włosy przyprószyła a Holka wyciera sobie ryj śmiercią prezydenta Gdańska, zgania winę na "hejt" (rzygam już tym słowem) i omało co zapomniała powiedzieć, że "nie jest w stanie prowadzić obrad".
Nie macie wstydu!
Jeśli nie jesteście w stanie znieść skądinąd zasłużonego "hejtu" to znaczy, że nie macie twardej du_py i psychiki odpowiedniej do reprezentowania Naszego Miasta!
Won do domu!
Holka, Twoje "płomienne" przemówienie a w zasadzie odczytanie na-kolanie-spisanego-steku- bzdur, było najbardziej żenującym występem jaki widziałem od lat!
Glizda i tak będzie odwołany ale plama na Twoim i Orlińskiego honorze pozostanie na zawsze.
Warto było?
17:33, 30.01.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

dodo

12 10

Tobie zapewne wolno wycierać sobie swój ryj dowolnym nazwiskiem? 18:10, 30.01.2019


Niezależny Niezależny

11 10

Co za słowa, co za styl . Chamstwo, zwykłe chamstwo . Skoro taki z Ciebie bohater to przedstaw się z imienia i nazwiska. Widać sympatyk nowej zmiany , "dobrej zmiany " >
Liczyłem, że zmieni się coś po wyborach, ale jak widać buta zmieniła tylko nosiciela...
Od początku zasiadania na fotelu - jedynie słuszna linia,jedynie słuszne rozwiązania . Może zamiast szopki z Przewodniczącym przekonać większość radnych do swoich racji, rozwiązań. A zamiast tego próba zorganizowania większości która będzie głosowała za wszystkim, bez zastanowienia, wiernie . Siła argumentów, a nie argumenty siły ...
Warto byłoby żeby obecny burmistrz ze swoją świtą tak myślał . I obym się mylił ale chyba im się w głowach poprzewracało .
Szkoda, szkoda. Naprawdę liczyłem ze to dobra zmiana, zresztą sam głosowałem na obecnego burmistrza... i powoli zastanawiam się, czy aby dobry to był wybór..
12:45, 31.01.2019


zależnyzależny

11 3

Wymagać od innych, żeby przedstawiali się z imienia i naziwska, a samemu podpisywać się "niezależny"... taa... :D 15:19, 31.01.2019


Do NiezależnyDo Niezależny

10 6

Skoro się zastanawiasz, to zwróć uwagę, że "dobra zmiana" już od samego początku kopiuje styl rządzenia, który tak bardzo krytykowała w trakcie kampanii wyborczej. Radni mają być "na zawołanie" i zgodnie podnosić ręce. Samodzielne myślenie jest niewskazane. Rady przed radami i takie tam inne. Krytykowano "jednomyślność" Ziemi Koronowskiej. A w KBS "jednomyślność" już jest OK. Ot hipokryzja.
Ja myślę, że będzie gorzej. Ponieważ chętnych do bycia butnymi w "obozie władzy" jest co najmniej kilku. Bardziej lub mniej jawnych zresztą.
Jako szczyt (chwilowo) bezczelności, uważam skopiowanie wniosku o odwołanie z wniosku żnińskiego. Nie sam fakt złożenia wniosku, tylko uznanie że "ciemny lud wszystko kupi" i nie trzeba się wysilać nad tworzeniem i uzasadnieniem własnym. A to jakoś szybciutko umknęło uwadze zwolenników.
Ale myślę, że jeszcze wiele przed nami. 19:43, 31.01.2019


Spokojny Spokojny

63 11

Podstawowym obowiązkiem Przewodniczącego Rady Miasta i jego zastępców jest organizacja pracy całej Rady Miasta - ci Państwo nie sprostali postawionym podstawowemu zadaniu, które sami przyjęli na siebie /zaledwie 2 miesiące temu/. Ocena musi być jednoznaczna Prezydium Rady Masta Koronowa to ludzie NIEODPOWIEDZIALNI - trzeba to wprost powiedzieć. Zaczynam rozumieć wniosek Klubu Radnych KBS uważam go za słuszny. 18:07, 30.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

krulkrul

9 7

Boguś, daj spokój, nie nadajesz się ;) 20:21, 30.01.2019


BRAWOBRAWO

22 62

Brawo, brawo i jeszcze raz brawo !
Panie i Panowie z Koronowo Budzi Się - pewnie czytacie te komentarze i jesteście dumni z tego jak szybko i jak dokładnie udało się Państwu przenieść całą brudną i nakierowaną na tymczasowy uzysk politykę ze szczebla centralnego. Tak. Trzeba szybko na fali euforii po zwycięstwie w wyborach na Burmistrza, "pociągnąć" kolejne sprawy. Jak najszybciej "wyrównać rachunki", odegrać się za urażoną dumę i "lata upokorzeń". Pospłacać wyborcze rachunki.
Socjotechnika to fajna sprawa. Wypowiedziane mocno podniosłym tonem oskarżenie, że przez tych złych ludzi nie możemy zapłacić faktury etc, zapewne robi wrażenie. I dzieli. Dzieli ludzi, którym nie zawsze się chce szukać drugiego dna, lub po prostu lubią kiedy za nich myśli kto inny. Dzieli w sposób dramatyczny.
Zachęcam do dokładnej lektury komentarzy w trakcie kolejnego wieczornego mityngu. Może warto wziąć pod uwagę, że każdy kij ma dwa końce? Czas płynie szybko, obietnice spełnić trudno, sympatie mogą się odwrócić.....
Rozkręcić emocje w różny sposób jest dosyć łatwo. Można choćby wesprzeć się ludźmi poprzedniej ekipy, którzy do tej pory nie byli zbyt odważni i pryncypialni. Dzisiaj zaś są dumni ze swojego wpływu na rzeczywistość. Ale to przecież tylko narzędzia. Prawda?
Ugasić pożar bardzo trudno. Bo przecież ogień czasami zmienia kierunek.......... 18:32, 30.01.2019

Odpowiedzi:10
Odpowiedz

ZbychuZbychu

20 10

Emocje rozbudza poprzedni burmistrz, który za nic nie może pogodzić się z wynikiem demokratycznych wyborów. Śmieszne są te patetyczne odezwy i pouczenia, chyba należy je skierować do Pana Gliszczyńskiego. Czas pojsc do pracy a nie siedzieć na l4 i mieszac. 18:41, 30.01.2019


do BRAWOdo BRAWO

25 7

Panie Gliszczyński, Pan się już lepiej nie ośmiesza ;) 18:46, 30.01.2019


faktfakt

16 9

Fakt, styl Glizdy jak nic ! :D
Może Stasiu miałbyś odwagę i pisał w swoim imieniu?
Chyba, że na drugie Ci Brawo, Johny Brawo. 18:49, 30.01.2019


BRAWOBRAWO

9 15

Jeżeli znacie Państwo tylko jedną osobę która ma jakikolwiek styl, to jest to bardzo przykre. 18:59, 30.01.2019


20%20%

22 6

Tak Stachu, to Twój styl, jedyny i niepowtarzalny! :D
Nikt nie jest takim "złotoustnym" krętaczem jak Mr. 20% :D 19:03, 30.01.2019


:D:D

8 9

Stach to ma szyk i styl i nie znam nikogo innego, który miałby JAKIKOLWIEK styl :D
... to przykre i jest mi przykro ;(

STACH schował głowę w PIACH! 19:05, 30.01.2019


do Stachado Stacha

11 8

Stachu jeśli to czytasz to pytam, gdzie jest moje 200 baniek? 19:09, 30.01.2019


Stachu my LOVEStachu my LOVE

16 1

Nie ma co, gadkę to on ma - dowalił KBS i PiSowi w jednym zdaniu :D 19:10, 30.01.2019


KarolinaKarolina

16 8

Nie trzeba bylo bezczelnie isc na zwolnienie a jednoczesnie lansować się na sesjach. Myslalam, ze byly burmistrz bedzie stanowil merytoryczną opozycję. Niestety osmieszyl się i calą ZK. Szkoda takiego zakonczenia 12 lat burmistrzowania. Wstyd mi, ze go popieralam. Moze jeszcze przyjdzie opamiętanie... 21:43, 30.01.2019


pupećpupeć

6 6

Uważam, że komentarz całkowicie nietrafiony. 16:55, 31.01.2019


do Stasiado Stasia

32 8

zluzuj Stasiu bo Ci żyłka pęknie :) 19:00, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obiektywny ArtystaObiektywny Artysta

65 11

Dobiegły końca sesji obrady, Holka z Orlińskim nie dali rady. Postawa Króla też mało godna, ucieczka z gminy raczej swobodna. Trzęsą się chłopcy też oraz dziewki w gminie myśleli na amen zasiedli, jaki nasz los? On nas wysiedli. Nowy to tyran! wyrzuci nas w locie, na nic ta walka na fejsie czy płocie. Nie da się walczyć zbroje ma twardą, Wuja już wszystko za podwójną gardą wcześniej skuterem, autami wyrwali zwycięstwo było i wielcy wygrani. Dziś już nie można, dziś już nie przejdzie, dzisiaj zostaje narybek w urzędzie gdzieś tam pociotek gdzieś tam synowe i Królu życie zacne, wzorowe zamienić musi na warsztaty zawodowe. Jaka to hańba, wstyd i pogarda, choroba chwyta szybko L-quatro czas nam umyka. Jednak ZUS szybszy się z Królem nie szczypie, już nikt nie pyta kogo on rypie. Wuja, Królu, czy glista Na nic te zmiany ksywy nazwiska jak ktoś od dawna jest zwykła p........ :) 19:24, 30.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

krulkrul

8 7

Ja bym się hamował, panie z gazety POWIAT, robisz Pan reklamę swojemu pracodawcy do kitu.
DRWIĘ ;)
20:25, 30.01.2019


BerlinBerlin

43 12

Oglądałem w Berlinie Państwa sesje, tym razem nie wypowiem się na ten temat, ale pragnę tej Pani radnej przypomnieć, że to ja opuściłem na znak protestu sesje gdzie wybierano przewodniczącego. Choć byłem zaproszony przez nowo wybranego Burmistrza opuszczając salę sesyjną usłyszałem od radnego ZK który głośno powiedział ; niech Pan już idzie i nie wraca najlepiej jak pan pojedzie do Berlina . Wcale mnie to zachowanie nie zdziwiło , ale dziwi mnie fakt mówienie o hejcie na sesji przez radną do radnych?. Napewno były burmistrz musiał i zwolnił nie jedną osobę, to musi wiedzieć że jego może spotkać taki sam los . Dziwi mnie twierdzenie że mam siwe włosy, ja jestem cały siwy bo kiedy moja Mama dowiedziała się że pewne osoby zarzuciły mi popełnienie przestępstwa na urzędnikach a trzech policjantów chciało mnie wcześniej zabrać na spacer samochodem gdzie władze BRD i Konsul interweniował a wszystkie sądy uznały moją niewinność to dopiero jest tragedia bo do dzisiaj dzwonię jak przekraczam granice z Polską do Mamy która przepracowała całe swoje życie w jednej Aptece pod łabędziem i odeszła martwiąc się o mój los . Nie jest wstanie podnieść słuchawki bo na Kosaka (Szwederowo ) się milczy. 19:46, 30.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dalej BerlinDalej Berlin

5 10

Dodam jeszcze tyle że nie mam żalu do mundurowych , zawodowo wiem co znaczy rozkaz bo do dzisiaj je wykonuje . Nie chcę być złośliwy ale w ubraniu jadąc pociągiem nikt nie wskakuje do wody ? Dlaczego o tej śp, radnej nikt nie pamięta ?Pan prezydent Gdańska zmarł na skutek obrażeń w szpitalu. Zostawcie to Państwo Sądom jakie zarzuty zostaną przedstawione przez wymiar sprawiedliwości . Czy wariat , obłąkany , celowy mord lub nieświadomy czynów to nie sprawa radnego ale Wymiaru Sprawiedliwości Niezależnych Sądów . 20:08, 30.01.2019


krulkrul

16 48

Cóż za rozczarowanie, nie udało się odwołać Stacha. Inwestycja z banerów A-budynek nie przynosi dochodów jeszcze sponsorom? Ach jak strasznie ciężko nachapać się na plecach nowego burmistrza w zamian za inwestycję w likwidację człowieka, który coś potrafił. Pan z gazety nie ma siły przebicia? Nie potrafi zrobić zadymy medialnej i doprowadzić do odwołania niewygodnego osobnika? Ach, doprawdy tragiczne!, a sponsorzy banerów czekają!!!. Burmistrzu, leszczy nie bierz za popleczników, bo goli są jak wydmy na na pustyni błędowskiej i gotowi się sprzedać, byle raty za samochód nie były zagrożone. Obywatele, komuna się skończyła, ludzie z wiosek na literę W i S nie są godni polecenia. 20:17, 30.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

krulu zlotykrulu zloty

14 12

No strasznie ciężko się napchać na plecach nowego burmistrza.
Nie to co na plecach starego :D
20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20% 20:42, 30.01.2019


krulu do bulukrulu do bulu

22 8

Stasiu - człowiek, który "coś" potrafił...
Szkoda, że przez 12 lat nie dowiedzieliśmy się co :) 20:43, 30.01.2019


polowanie na krulikapolowanie na krulika

20 5

Bardzo tragiczne :( Stachu by wiedział jak zlikwidować niewygodnego osobnika, to oponkę przebić, to nastraszyć - nie to co ten nieudacznik Patryczek :D

Nie potrzebujemy takiego miękkiego burmistrza tylko prawdziwego Stacha Don Coreleone :D 20:45, 30.01.2019


pyrapyra

14 50

W Koronowie do korytka dopadli się rycerzyki i ochroniarze finansowani przez gubiących luksus cwanych inaczej? Król stołka z ochroniarzami za krówki mają pudełko do robienia kapitału innym w za mian za banery ? O kogo chodzi? O co chodzi? Czy to poważne ? Jak mamy tu żyć ? Dumny jestem ? 20:45, 30.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

patrykpatryk

11 6

a możesz napisać po polsku? 20:46, 30.01.2019


NiemiecNiemiec

7 6

Byślalem że to ja jako obcokrajowiec mam problemy z polskim. 20:50, 30.01.2019


Bardzo spokojnyBardzo spokojny

36 10

Co za bełkot. Chyba trochę za duzo się wypilo. No ale nie ma się co dziwić, dziś to tylko pozostało walnąć lufę i jutro grzecznie na 8.00 do warsztatu ???? 21:16, 30.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xxxxxxxx

6 3

Albo dalsze zwolnienie lekarskie :) ta choroba nie do podważenia :( : SG wie co robi ,jak zyskać na czasie i wykorzystac dużą kasę !!!! 21:35, 01.02.2019


JasnowicJasnowic

40 7

Jeszcze rozwód , choroba , płacenie alimentów itp...,, 21:21, 30.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RealistaRealista

19 6

Utrata wąsów tudzież godności... A nie....przepraszam..... to drugie juz utracił! 21:50, 30.01.2019


pikok pitokpikok pitok

3 5

Ja to się zastanawiowuję, czy to wrzyztgo to prawda jezd ? Czy Nagonka na pszewodnidżąceko to jezd gamuflarz, czy pidz na fotomontaż ? 21:39, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ku pamięci dla zmarłKu pamięci dla zmarł

1 1

yutube i Ruska piosenka Kukuszka polecam .?????? ???????? - ??????? (OST ????? ?? ???????????) 22:07, 30.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZobaczZobacz

1 0

Polecam Youtune / Polina Gagarina Kukushka 22:31, 30.01.2019


MieszkaniecMieszkaniec

55 6

Radni Stasia jak żołnierze - na rozkaz polegną razem by chronić d*pę wodza. Razem z nimi polegnie ich wątpliwy honor - szkoda że także dobro ich wyborców. Co za żenada. Cieżko zachować się godnie. 22:28, 30.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Alicja Alicja

9 3

A jak to jest z "żołnierzami" Patryka?
Albo inaczej - kto tam jest czyim "żołnierzem"? 23:27, 30.01.2019


StanislawStanislaw

55 10

Proszę zrozumcie mnie!!! Tak wspaniały byłem przez 12lat. Konwenty, sekretarki do używania, dziesięciny ... Naprawdę mam teraz żyć z pensji nauczyciela? Co z rodziną? Gdzie splendor? Litości dla mnie nie macie. Dlatego też wam wszystkim dowalę ! Jeszcze mnie popamietacie !!! 23:40, 30.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SprawiedliwySprawiedliwy

2 1

A i syn mój pierworodny, Wojciech, Dacią jeździł nie będzie, ani chińskich telefonów używał :) 13:25, 04.02.2019


spokojnyspokojny

48 9

zaledwie dwa miesiące temu radni ZK brutalnie i cynicznie przejęli Prezydium Rady Miejskiej i komisje. A dzisiaj wychodzą rezygnują sami nie wiedzą co robią. W WYBORACH MÓWILI O SOBIE DOŚWIADCZENI PROFESJONALIŚCI.Na nieszczęście dla Koronowa trwało to aż 12 lat. 23:40, 30.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RodzinaRodzina

0 0

Pani śp, Rafael zmarła a obok leżał list zawiadomienie o popełnienie przestępstwa przez jej syna . Miłego pogodnego dnia dla wszystkich . 06:29, 31.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RFNRFN

2 5

A Pan Berlin dostał zawału serca . 06:36, 31.01.2019


Do pani radnejDo pani radnej

8 3

A kto to tak tego Pana zaczepiał kiedy na zaproszenie nowego Burmistrza przyjechał do Polski aby odwiedzić rodzinę i pogratulować nowemu Burmistrzowi , monitoring prawdę powie. 07:11, 31.01.2019


MM

46 5

Aż się dziwie, czemu Ci politycy to takie tępe barany. Myślą ze są cwańsi jeden od drugiego, a szkodzą sami sobie i nam. Wszystko umówione między sobą, chyba z 8 aut 2 dni wcześniej stało u niego pod domem. Ciekawe dlaczego Stanislaw nie zrobi tego co większość chce, tylko ma takich paziów czy błaznów którzy muszą koło niego skakać, poniżają się, jakby to był nadczlowiek. A tak nie jest! Z tej samej gliny jesteśmy ulepieni, mamy te same prawa, i niech każdy zada sobie pytanie ?w czym on jest ode mnie lepszy??. Odpowiedz- ?w niczym!?
Co więcej już pokazał na co go stać, wiec gardzę takimi ludźmi i takimi zagraniami. Ich powinien obchodzic interes i dobro ogółu, a tu każda kur... tylko dla siebie, dla siebie, dla siebie. Wstyd, żenada. Moj tata zawsze mówił, jak się wkurzalam na jakieś decyzje ?czego Ty oczekujesz? Przecież grabie tylko w jedna stronę grabią?. Dla jasności pisiorem nie jestem, żadnym tez z po. 09:05, 31.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxXxx

47 6

Oni maja zaszyt pełnić funkcje urzędnicze, a robią z tego cyrk. Nie powinni ulegac wpływom innych. Za takie coś wywalić wszystkich na zbity pysk. Gdyby ten raz w tygodniu spotkali się ludzie, którzy nic za to nie zarabiają, to od razu by się wszystko zmieniło na lepsze. Brak słów, wstydźcie się. Jak Was jakaś choroba dopadnie to może wtedy sie zastanowienie co tak naprawdę jest ważne. 09:12, 31.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxXx

42 8

Jeżeli Pana stan psychiczny nie pozwala na prowadzenie obrad to czy dziś już się Pan dobrze czuje? A we wtorek jak było? Nagle wczoraj? To trzeba było iść do lekarza... Nagle cała trójka może dwójka bo 1 zrezygnował nie pozwala na stan psychiczny. Nagle są mało odporni na stres. Gdyby tak zrobił zwykły Kowalski pracujący gdzieś to od razu byłaby kara zapewne. 09:32, 31.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xxxxxx

4 7

przecież jest na zwolnieniu lekarskim, i to juz dłuższy czas :) 19:21, 31.01.2019


MangoMango

47 6

Trójcę wywalić na zbity pysk !Nie mogą być opłacani z naszych podatków !!!Oni składali przyrzeczenie??? 10:50, 31.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KoronowekKoronowek

9 1

Albo zabrac dietę!! 18:32, 31.01.2019


Konto usunięteKonto usunięte

42 7

Nie oszukujmy się .. w Koronowie nigdy nie będzie zgody... żaden list/ apel Pani radnej Holki tego nie zmieni a jest jedynie kopiuj wklej sloganów które ostatnio można przeczytać ..Niestety nie trzeba być Sherlokiem Holmesem ,żeby zauważyć że list nie został napisany na poczekaniu tylko starannie przygotowany dużo wcześniej.. także całe przedstawienie było zamierzone i starannie przygotowane.. 12:53, 31.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RacjaRacja

17 3

Ja to już wiedziałem kiedy usłyszałem powitanie, tylko jedna osoba została wymieniona zawodowo podając stanowisko i nazwisko i imię tego Pana Można to sprawdzić jest zapis powitania . 13:10, 31.01.2019


Mirek Mirek

44 3

Pan Stanisław Gliszczynski objął stanowisko kierownika warsztatów w ZSZ Koronowo po czym położył zwolnienie lekarskie na rok. Pogratulować zaradnosci i nie pier#@!?a się z tematem. 15:05, 31.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

drdr

10 4

Jak to na rok?A co na to ZUS? 18:31, 31.01.2019


niezależnaniezależna

9 5

zwolnienia od psychietry nikt nie zakwestionuje, a przegrana w wyborach przyczyną depresji
:) 19:18, 31.01.2019


Ale jajaAle jaja

13 4

Obaj burmistrzowie są siebie warci! SG kombinuje z L4 i to w tak podły sposób (jeśli to prawda co tu opisano), a Mikołajewski nie do końca mówi prawdę, np. w wywiadzie u Ugotowanych gadał, że zrezygnował z biznesu, aby poświęcić się mieszkańcom. Taaa, z biznesu którego praktycznie nie miał, był można powiedzieć bezrobotnym :D 19:57, 31.01.2019


SobotaSobota

37 7

Pan S.G załamał się psychicznie i nie mógł prowadzić sesji , ponieważ w sobotę przegrał w turnieju siatkówki ...... turniej udany szkoda tylko że niektórzy zawodnicy byli na niezłym dopingu . 16:11, 31.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

koniec gliszczyńskiekoniec gliszczyńskie

8 7

Panie Gliszczyński, jest pan KODerastą !!! Jednakże nawet wśród KODerastów zdarzają się bezstronne wyPOwiedzi !!! Oto jedna z nich : prof. Andrzej Rzepliński, kiedyś zawodowo przez lata związany z z Instytutem Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji UW, gdzie kierował Katedrą Kryminologii i Polityki Kryminalnej, na pytanie czy mamy do czynienia z mordem politycznym / prez. Adamowicza/ odpowiedział zgodnie ze swoim doświadczeniem : "Nie. To był mord człowieka, który chciał wejść do historii. Drapieżnika, człowieka inteligentnego. To nie jest wariat, jak niektórzy mówią. (...) On był przekonany, że to, co robi, ma znaczenie polityczne, ale nie w interesie jakiejś partii politycznej, osób. On sam z siebie chciał ugodzić i właśnie w tym dokładnie momencie. Przecież wyszedł z więzienia 8 grudnia. (...) Jeżeli miałby taki wewnętrzny paranoiczny napęd do tego, żeby kogoś zabić, to by zrobił to już wcześniej. Zrobił to, żeby zaistnieć, wejść do historii. Doskonale wiedział, że zabijając prezydenta Adamowicza, wchodzi do historii. I wchodzi. Na to nic nie poradzimy". 17:10, 31.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DziewczynaDziewczyna

42 11

Burmistrzem się bywa....Szkoda, że SG nie potrafi zaakceptowac decyzji mieszkańców. Czy to znaczy, że nigdy nie liczył się z ich zdaniem i nie zależało mu na dobru gminy?A na czym, w takim razie.......mu zależało?:) 18:29, 31.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

:(((((:(((((

15 11

Nie rozumiem do końca.. Proszę mi wytłumaczyć, dlaczego "nie potrafi zaakceptować decyzji mieszkańców"?
Mieszkańcy nie wybrali go na burmistrza - jasne!
Jednak przewodniczącego rady wybierają radni, którzy z kolei są wybierani przez mieszkańców jako osoby, które reprezentują ich wolę, a więc można stwierdzić, że radni są głosem mieszkańców, którzy ich wybrali. Skoro "głos mieszkańców" wybrał przewodniczącego to proszę sobie na resztę odpowiedzieć...
Nie jestem zwolennikiem pana Mikołajewskiego ani pana Gliszczyńskiego. Uważam że Koronowo potrzebuje innej zmiany. Od kiedy choć trochę zainteresował mnie szerzej los miasta nigdy nie widziałam go jeszcze aż tak podzielonego i plującego jadem na siebie wzajemnie. A czy podczas słynnych wideoczatów nie było głównym (i chyba jedynym konkretnie wymienionym samodzielnie przez obecnego burmistrza) celem zintegrowanie "podzielonego "Koronowa? Żeby ludzie czuli się wspólnotą? Bo od kiedy stało się to celem jest odwrotnie...
Opamiętajcie się ludzie, bo czytać tego nie idzie.. Niestety, z bólem, gdzie się nie wejdzie, gdzie się nie czyta główne, najbardziej agresywne komentarze są zwolenników komitetu Koronowo Budzi się... I jest to straszne biorąc pod uwagę ich cel... 19:37, 31.01.2019


wyborcawyborca

33 6

Kompetencje Przewodniczącego Rady:

Przewodniczący Rady organizuje pracę Rady i prowadzi jej obrady.
Przewodniczący Rady w szczególności:
zwołuje sesje Rady,
przewodniczy obradom,
czuwa nad zabezpieczeniem ładu i porządku obrad sesji,
kieruje obsługą kancelaryjną posiedzeń Rady,
zarządza i przeprowadza głosowanie nad projektami uchwał,
podpisuje uchwały Rady,
czuwa nad zapewnieniem warunków niezbędnych do wykonywania przez radnych ich mandatu.
Przewodniczący jest upoważniony do reprezentowania Rady na zewnątrz.

Informacja ze strony bip Koronowo. Przewodniczący sesję powołał, otworzył i nagle stan emocjonalny nie pozwolił na jej prowadzenie. Rozchwiane stany emocjonalne leczy się. Zastanawiam się, czy w perspektywie wszystkie sytuacje niekomfortowe dla Przewodniczącego będą nie rozpatrywane ze względu na emocje? 19:58, 31.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TelTel

5 4

W pieczyskach spalone 20:55, 31.01.2019


Obiektywnie. Obiektywnie.

42 15

Sytuacja ta nie powinna mieć miejsca.
Stanisław Gliszczyński od czasu przegranej w Wyborach , nie potrafił odnaleźć się w nowej sytuacji. Po 12 latach Władzy Absolutnej, jego życie wywróciło się zupełnie. Był tam " od zawsze". Zagrywki w kampanii były obrzydliwe i nie przystały tej rangi urzędnikowi. Udało mu się zebrać kilka osób znanych publicznie, twarze , które będą miały największe szanse nawejscie do Rady. Niestety poszedł na ilość, nie na jakość, oczywiscie nie we wszystkich przypadkach, wyjątkiem są osoby np. ARTUR KOPER, który żyje politycznie od dawna dba i napędza swoje Sołectwo Witoldowo, bardzo czynnie bierze udział we wsztkich wydarzeniach, organizuje imprezy dla dzieci itd. Trzeba mu przyznać, ze robi to z pasją i ogromnym zaangażowaniem. Czy w sytuacji,gdzie nie jego kandydat wygrywa wybory na Burmistrza, a jeszcze zamiast współpracy Stanisław Gliszczyński zapowiada wojnę i zemstę, to pan Artur ma gwarancję, że dalej będzie mógł działać dla społecznosci? No raczej by był zepchnięty namargines ze swoimi pomysłami. Okazał się jednak zdroworozsądkowy, nie chcial być narzędziem zemsty i poprawy humoru bylemu zwierzchnikowi.

Pan Mitera jest bardzo zaangazowany takze w życie społeczne, pracuje z dziećmi, widać, ze je uwielbia, przebiera się dla dzieci z onkologii, a nie są to przyjemne widoki, lubi być z ludzmi i dawać im uśmiech, lepiej pogodzić się z przegraną " mistrza i cieszyć sie i robić dalej co sie lubi.
Pan Maciej Szlagowski, bardzo madry i miły czlowiek, ktory jest dobrym fachowcem, czy jemu w jego wieku wypada być czarnym charakterem z Basni p.Stanisława?, ma znosić pokazywanie palcami w miescie i pogardę, tylko , zeby wielki mistez Stanisław mógł się dalej odgrażać wielkim powrotem do urzędu?
Pani Karwat, też , czy musi wierzyć w cudowny powrót króla Stanisława i ozłocenie Jej? I przymykać oko na podszczypywanie młodych pań w Urzędzie?
Ci i Reszta Ziemi Koronowskiej przypomnieli sobie po co przyszli tam, nie chcą być viagrą dla upadajacego morału i narzędziem zemsty, mozw nie wszyscy, bo przecież jest jeszcze pan Radac...
Na okręcie Gliszczyńskiego nie zapłyną daleko, staną sie szarakami bez twarzy.

Po co ? W imię czego?
Będzie dobrze drodzy Państwo 20:25, 31.01.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Jestem na liniJestem na lini

10 4

Jeśli chcesz porozmawiać z psychologiem, zadzwoń pod bezpłatny numer 800 70 2222 całodobowego Centrum Wsparcia dla osób w kryzysie. 20:48, 31.01.2019


do obiektywniedo obiektywnie

12 0

myślisz kimkolwiek jesteś, że jak sobie dasz ksywę "obiektywnie" to tak się stanie? 21:11, 31.01.2019


GoscGosc

4 1

Lecz to. 21:12, 03.02.2019


SprawiedliwySprawiedliwy

0 1

Wszystko się zgadza, ale z tym "I przymykać oko na podszczypywanie młodych pań w Urzędzie?" to się nie zgodzę. Podszczypywać to S.G. - mój rówieśnik, przestał w przedszkolu, teraz jest inny etap :) 16:29, 08.02.2019


żartowniśżartowniś

8 6

Witam z tej strony znowu Wojtek. Tego iphona to polecacie w premium mobile czy playu brać? Gdzie się bardziej opłaca?. 20:49, 31.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DarekDarek

13 30

Są takie sytuacje i ludzie że się wstaje i wychodzi. 00:46, 01.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MarekMarek

5 2

Ale nie w pracy, no chyba,że się z niej rezygnuje, wtedy można nawet drzwiami trzasnąć :) 18:27, 03.02.2019


DarekDarek

5 1

Do Marka. Trzaskać drzwiami to sobie można u siebie. Wąsaty i siwy zrobili zgodnie z prawem i własnym sumieniem. Za to Pani bezradna uciekła i się zbłaźniła. 21:10, 03.02.2019


TomaszTomasz

37 12

Wąsatemu trudno rozstać się że stołkiem. Urządził zatem ze swoimi wasalami teatr. Wstyd. Trochę go rozumiem. Nowy Burmistrz audyt robi, anuż coś znajdzie. Będąc w radzie S.G. może bruździc nowemu i trzymać rękę na pulsie, mieć wiedzę co się świeci. Tylko jemu i tak to nic nie da. Sympatii wśród mieszkańców gminy nie przyspoży a takimi przejawami "słabości" jak na ostatniej sesji tylko się ośmiesza. Teatr. Drodzy wspolmieszkancy, jak będzie tak dalej trzeba będzie rozpisać nowe wybory na radnych. Teraz to już wiecie, kto jest zbyt słaby psychicznie do sprawowania funkcji radnego i kogo nie wybierać. I jak przyjdzie czas wyboru nie wybierajcie radnych z Ziemii Koronowskiej oni jak widać w chwili ciężkiej próby są niezdolni do działania. 02:46, 01.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

13 1

Jestem za odwołać radę jak nie umieją się dogadać niech dogadają się inni. Koniec tematu. 09:29, 01.02.2019


RacjaRacja

15 33

Jako szczyt (chwilowo) bezczelności, uważam skopiowanie wniosku o odwołanie z wniosku żnińskiego. Nie sam fakt złożenia wniosku, tylko uznanie że "ciemny lud wszystko kupi" i nie trzeba się wysilać nad tworzeniem i uzasadnieniem własnym. A to jakoś szybciutko umknęło uwadze zwolenników.
Ale myślę, że jeszcze wiele przed nami. 09:42, 01.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TomaszTomasz

3 4

Okaz zdrowia udajacy chorego, to nie jest szczyt bezczelności? 13:28, 05.02.2019


Do TomaszDo Tomasz

3 0

Pytanie na zasadzie - oni kradną, to co? Nam nie wolno? 17:49, 05.02.2019


Do pana Racja Do pana Racja

4 6

Przepraszam że wpisałem się w komentarz , ale takich osób jak pan Racja i wpisów bardzo się boje o moje życie co ten wpis ma znaczyć , bo ja widzę Koronowo inaczej . Pozdrawiam 10:32, 01.02.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

I jeszcze toI jeszcze to

6 6

Panie Racja sąd jest od Racji proszę nie straszyć tych Ludzi ja sam mam wrażenie jako turysta że należy unikać Pana , bo jak sam Pan wpisał ma Pan zawsze Racja. 10:47, 01.02.2019


RacjaRacja

6 4

Szanowny Panie, domyślam się, że Pan jako Turysta nie wszystko musi rozumieć, zatem postaram się Panu pewne zawiłości wyjaśnić.
Po pierwsze, gdyby był Szanowny Pan uprzejmy czytać to co Pan komentuje, to zauważył by Pan, że Racja to nie moje imię, tylko przyznanie racji innemu wpisowi i skopiowanie jego fragmentu z którym się zgadzam.
Po drugie, tym razem ja poproszę o wyjaśnienie - z jakiegoż to powodu moja opinia (a raczej opinia z którą się zgadzam) powoduje u Szanownego Pana obawę o własne życie ? Domyślam się tylko że martwi się Pan o nie z tych samych powodów jak każdy z nas (wszak życie mamy tylko jedno).
Po trzecie - może zechce Szanowny Pan uprzejmie wziąć pod uwagę, że to iż Pan "widzi Koronowo inaczej", nie musi skutkować tym, że każdy musi widzieć je tak samo.
Po czwarte - gdyby był Pan uprzejmy wskazać, gdzie w zamieszczonej OPINII zawarte są groźby, będę wdzięczny.
Po piąte - oczywiście, jako Turysta, może mnie Pan unikać, ponieważ ja Panu nie zabraniam mieć własnego zdania (chociaż się z nim nie zgadzam), a jak mniemam Pan uważa że Pańskie zdanie powinno być obowiązujące.
Niemniej pozdrawiam Pana serdecznie, i nieustannie jako Turystę, zapraszam do Koronowa. 11:13, 01.02.2019


Zapraszamy do K-waZapraszamy do K-wa

3 7

Zapraszamy do Koronowa - u nas smogu dostatek! Masz jedno życie, może być krótsze niż byś chciał!!! 12:37, 01.02.2019


Racja-Trzeba dodać Racja-Trzeba dodać

3 2

Z góry dziękuję za "merytoryczne" czerwone łapki. 17:01, 01.02.2019


FggFgg

33 3

Im wszystko wolno i dziwnym trafem zawsze są bezkarni 14:45, 01.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SprawiedliwtSprawiedliwt

9 0

Prości ludzie wybrali prostego człowieka, a potem się dziwują. :) 11:00, 02.02.2019


DanaDana

32 9

Do Sprawiedliwy .Prości ludzie nie chcieli wielmoży.Widać ,że ci lepsi mają moje miasto w d...e.Liczy się kasa i tylko kasa .Wielmożny pan i jego orszak panowali 12 lat ,porażka była wielkim zaskoczeniem .Od teraz stali się niewybieralni ! 15:01, 02.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrisssKrisss

36 6

Przyglądam się temu co się dzieje w Koronowie z dala i mam takie przemyślenia. Przewodniczący rady zachował się kuriozalnie, nieodpowiedzialnie. Radę wybrali mieszkańcy, przewodniczącego natomiast sami radni. Więc jeśli przewodniczący ma zostać odwołany to powinien to przyjąć jako niezaprzeczalny fakt i nie dyskutować z tym. Wśród moich znajomych zresztą ciągle przewija się wątek pieniędzy. Czy to one aż tak zawróciły w głowie byłemu burmistrzowi? Gdzie tutaj praca na rzecz gminy, gdzie te ideały wielkie? Człowiek 12 lat zarabiał całkiem nieźle, teraz nie wystarczy mu praca za średnią krajową (zakładam że tyle zarabiają nauczyciele w polsce) i dieta radnego? Trzymanie się kurczowo stanowiska Przwodniczącego to jakaś komedia. To pokazuje tylko, że polityka nie jest i nie będzie czysta z takimi ludźmi jak były burmistrz i jego poplecznicy. Dodam, że drugie ugrupowanie też ma za uszami (jak zwykle, polaryzacja mieszkańców tak jak w polityce krajowej: "dziel i rządź", mają być jedni za PIS drudzy za PO - obu partiom to się opłaca). Pan Patryk Mikołajewski nie ma w ogóle tzw. charyzmy co pokazały te obrady. Zaskoczyła go ta sytuacja. A czytając peany na temat radnych w tych komentarzach niektórych aż przecieram oczy ze zdumienia, nawet żal mi to komentować bo niejednych znam z czasów jak jeszcze mieszkałem w PL a było to całkiem niedawno. Większość to ludzie bez pomysłu, jedynym ich pomysłem od małego to pomysł na swój biznes, bo tak traktują politykę lokalną i jak się prześledzi ich historię to widać to gołym okiem, wczesne zapuszczenie wici aby zaprocentowało to w dorosłym życiu i własnie to się dzieje na naszych oczach. 00:10, 03.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AdamAdam

4 0

Jak bez pomysłu. Mieli pomysł dostać się do rady. 16:39, 05.02.2019


TuszynyTuszyny

26 8

Pani radna (KOPIUJ WKLEJ) powołała się na PLAGIAT :):):).
1 . Treść nie została publicznie otrzymana ?
2. Czy plagiat miał być przedmiotem głosowania przez radnych?
3. Demokratyczne Państwo pozwala na odwołanie się do wyższej instancji a nie opuszczanie sali sesji?
4. Opuszczenie sali bez zgody Burmistrza i radnych w czasie pracy to prawdopodobnie dyscyplinarka ?
5. Twierdzenie o hejcie i podanie nazwiska i imienia radnego Koronowo budzi się przywołując sesje nr, 1 na sesji nr.5 jest niewiarygodne i prawdopodobnym pomówieniem ?
6. Przewodniczący reprezentuje wszystkich radnych . Dwóch chorych i radny szef nie jest radnym to co to za wiarygodność społeczna ?
7. W sądach jest trzech sędziów ale tylko jedno pisemny sądowy wyrok o jednej treści z trzema podpisami ? , mówiąc językiem radnej każdy skazany może powiedzieć że ci dwaj sędziowie popełnili plagiat ? bo podpisali się pod jednym wyrokiem o tej samej treści ?
12:52, 03.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ErykEryk

15 0

Co dalej? Jakie scenariusze dla Koronowa?
Impas czy porozumienie? 22:11, 03.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwator Obserwator

10 7

Żałosne są te wszystkie komentarze pełne hejtu i nienawiści....przecież wszyscy chcą być przy korycie to jest POLITYKA a polityka to PIENIĄDZE!!! 23:32, 03.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AdamAdam

7 3

Holka, to Ty? :-D 09:39, 04.02.2019


WojtekWojtek

8 5

Twój komentarz jest za to przejawem dobroci i miłości?
Z tym "hejtem" jest tak, że jedna strona zrobiła sobie monopol na oskarżanie nim swoich oponentów.
Mistrzem w tym był poseł Stefan "Jurny" Niesiowolski, który z taką niezawoalowaną nienawiścią potrafił mówić o nnych, że sam stawał się największym hejterem.
Proszę się uderzyć w pierś zanim będzie Pan/Pani innych oskarżać o hejt.
A hejt jest wyrazem złości i bezradności obywateli. Jakie inne narzędzia mamy, żeby wyrazić swoje niezadowolenie? 09:47, 04.02.2019


AdalbertAdalbert

13 21

Zgadzam się z Obserwator.
Przed wyborami w swoich programach - pełen altruizm i chęć poprawiania życia innym. Po wyborach - norma. Załatwianie SWOICH spraw, ustawianie SWOICH ludzi, jednogłośne podnoszenie rąk w głosowaniach i generalnie, powtórka z rozrywki. A ludzie jarają się "nową władzą" i plują na "starą". Stawiają zielone łapki nawet tam, gdzie piszący mają, delikatnie mówiąc, słabą łączność z rzeczywistością. Ale przecież piszą "nasi".
A "nowa władza" korzysta i próbuje, ile jeszcze da się ugrać.
Ktoś niedawno napisał bardzo mądry komentarz tutaj. Pozwolę go sobie zacytować: ... musieliśmy się obudzić, aby było tak samo.
Miłego dnia Państwu życzę. 08:35, 04.02.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

WojtekWojtek

13 8

Pan się ewidentnie nie zna na polityce.
Niestety, żeby sprawy mogły iść do przodu Burmistrz musi obsadzić ważne stanowiska "swoimi". Inaczej będą wewnętrzne walki, blokowanie uchwał, rozgrywki polityczne, zrzucanie na wzajem winy i jeden wielki impas, na którym ucierpią tylko obywatele. Tylko dlatego, że ktoś nie chciał oddać władzy... Polityka to nie jest czysta gra, ale ciężko mówić o poprzednim Burmistrzu, że zachowywał się czysto. Nowy rządzi od paru miesięcy, więc zrownywanie go do tego samego poziomu jest intelektualnie nieuczciwe. 09:36, 04.02.2019


AdalbertAdalbert

5 4

Możliwe, że Pańska wiedza o polityce jest zdecydowanie większa niż moja. Ale......
Idąc tym tokiem rozumowania, Burmistrz powinien otoczyć się rodziną, aby wszędzie byli "swoi". A i to nie gwarantuje pełnej lojalności. Dodatkowo nasuwa się pytanie - co to znaczy "ważne stanowiska"? Każde, które Burmistrz za takie uzna? Np. członek Komisji RPA?
Nie zrównuję byłego i obecnego burmistrza. Zwracam tylko uwagę na pewne nieładne (tak to nazwijmy) zapędy nowej władzy.
Wie Pan - możemy uznać że polityka to brudna gra. Tylko w takim razie powiedzmy to uczciwie i na wprost, że wszystkie chwyty dozwolone i to co mówimy w kampanii, to czysty populizm, że idziemy załatwiać interesy swoje i swojej grupy, a wtedy każdy będzie wiedział na co się decyduje i na kogo głosuje (i komu da zarobić).
Tłumaczenie, że poprzednia władza, że 12 lat itp nie sankcjonuje wcale takich samych zapędów.
Bo nie to OBIECYWALIŚMY. 18:59, 04.02.2019


WojtekWojtek

6 4

Znowu zabrakło u Pana racjonalnej, chłodnej kalkulacji politycznej i poszedł Pan w fantazje o obstawianiu stanowisk rodziną. Swoi to nie to samo co "swoi". Myślę, że celowo pomija Pan tą logikę żeby obronić swoją tezę.
Nie chodzi o to, żeby obstawić się swoją rodziną i znajomymi, tylko osobami o wspólnej myśli politycznej i wspólnych celach społecznych.
Oczywistym jest, że oponenci, który piastują ważne stanowiska, będą starli się utrudniać pracę burmistrzowi, kosztem Nas wszystkich, po to, żeby zbudować jego negatywny obraz dla opinii publicznej.
Niestety taki mamy klimat.
Więc, żeby nie było wątpliwości kogo mamy "zlinczować" abo komu dziękować, trzeba mieć klarowną sytuację.
Nie rozumiem Pana stwierdzenie o populizmie? Co obiecywał Pan Mikołajewski co kłóci się z jego obecnymi praktykami? Kiedy i czy w ogóle zaczęło się załatwianie korzyści dla "swoich"? Pan to wie, czy pomawia? Może Pan podać przykłady? Myślę, że odszedł Pan za daleko od meritum i możemy się tu wymieniać zdaniami bez końca ale nie zmieni to faktu, że Pan wchodzi w manipulacje. 21:35, 04.02.2019


adelaadela

3 0

Swoją drogą, ile lat Pan żyję na świecie żeby jeszcze ufać politykom?
To jakaś nowość, że wszystkie wyborcze obietnice to populizm? 21:39, 04.02.2019


AdalbertAdalbert

2 1

Nie rozumiem w jakiej kwestii zarzuca mi Pan manipulację. Kim, bądź czym manipuluję?
Co do populizmu - proszę rzucić okiem i przypomnieć sobie videochaty. Słowo "nie" - nie istnieje. Będzie współpraca, porozumienie i takie tam.
Co do korzyści - Myślę, że celowo pomija Pan tą logikę żeby obronić swoją tezę. ;)
Ale zgodzę się z Panem, że w tym miejscu i w ten sposób trudno o sensowną wymianę argumentów. A i o manipulację łatwo.
Pozdrawiam Pana.
A - dodam jeszcze że moja wiara w polityków jest żadną, natomiast w "polityków"..... Powiedzmy, że miałem nadzieję... 00:10, 05.02.2019


WojtekWojtek

4 11

Dajmy mu porządzić samodzielnie i zobaczymy na co go stać. 09:38, 04.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Eryka i innychDo Eryka i innych

24 4

Najbardziej , mi żal tych wcześniejszych przewodniczących rady. Nikt ich nie poinformował że mogli tak samo się zachować i wyjść bez karnie z sali sesyjnej jak było pod górkę !. Żal mi pana z gazety pomorskiej bo jego pszczoły wyborcze okazały nie tylko instynkt ale i waleczność . A tu taki Pan i jego szabelki drewniane rozwaliły wszystko co gorsze nie wiadomo jaki Asy jeszcze mają?. Jak tylko nowa Biedronka powstanie i coś tam jeszcze to dla niektórych skończy się biznes i zostaną tylko udziały Bankowe , które mogą być nie takie pewne. Nic nie może przecież wiecznie trwać . Szybko co zielone może być czerwone. Dlatego lepiej poświecić jednego, który sam się prosi jak rozwalać jeszcze jako taki spokój w interesach. 12:52, 04.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TenTen

5 0

Inny Komandor :) 12:58, 04.02.2019


PrezioPrezio

6 2

No i po co ta mowa nienawiści... 18:38, 04.02.2019


Sergiusz NowySergiusz Nowy

23 6

Czy Gliszczynski nagle jrst tak chory, że musiał iść do szpitala? Podobno na zabieg...Ale na głupotę nie ma lekarstwa! Jeśli myśli, że teraz ma szansę na dyrektora Zespołu Szkół Zawodowych w Koronowie, to sie myli.Nawet sama dyrektorka Strąk mu nie pomoże! 12:56, 04.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xxxxxxxx

12 3

moze powiklania po pobycie w górach :)
16:55, 04.02.2019


GrunGrun

8 18

Jak to jest,ze burmistrz zalatwia swoje prywatne sprawy podczas pracy? 14:13, 04.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Świadek Świadek

5 6

Zwolnił się u przewodniczącego albo poszedł go szukać To proste jak budowa przecinaka A po drugie jestem świadkiem bo się mnie pytał czy widziałem tego pana co opuścił sesje bez pytania. 15:24, 04.02.2019


GrunGrun

8 2

Ale bzdury wypisujesz.w poniedziałek o 9 na pks w sklepie szukał radnego.bitch please
16:54, 04.02.2019


SucharSuchar

23 0

- Jak się nazywa serwisant, który jednocześnie nie zniszczy sprzętu ale spier-d-0-L-1 ?

17:29, 04.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CichyCichy

20 2

Kasa i na niższy status społeczny .Pan G z kilkunastu tysięcy teraz zarabia kilka set zł .Teraz go boli, to utrudnia obrady. 20:02, 04.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PP

14 0

Jak długo może trwać paraliż rady miejskiej? 21:06, 04.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VoroneVorone

11 17

Patryk obudz sie!!!a nie zyjesz marzeniami giernka 21:07, 04.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PP

9 2

Pomorska informuje ze w Tryszczynie dzisiaj odbędą się negocjacje radnych.
Bardzo dobrze. 10:24, 05.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KomediaKomedia

8 1

Panie i Panowie radni przestańcie się w końcu ośmieszać i zabierzcie się do pracy .... może kolejne spotkanie zorganizujecie w Zakopanym. 12:47, 05.02.2019


Zły wybórZły wybór

25 1

A co kochani wyborcy popierający Ziemię Koronowską powiecie na to, że pani radna niezaradna K.K zmieniła swoją opcję polityczną. Teraz chodzi na zebrania do Budzików.:) S.G pomógł jej wygrać i tyle na temat, wstyd bez honoru i godności osobistej. Powinna odejść, a najlepiej odwołać wszystkich. Mieszkańcy nie dajmy robić się w trąbę. 17:30, 05.02.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

zły wybór...zły wybór...

2 19

Jeśli to prawda...to kamień z serca! Bardzo lubię Panią Kasię. Brawo
17:41, 05.02.2019


obserwującyobserwujący

1 17

Pani K K zapewne chce postępować zgodnie z sumieniem, wczesniej moze nie widziała tego zła, brawo p Kasiu , wielki szcun :) 18:42, 05.02.2019


TomaszTomasz

16 4

Jak widać kij ma dwa końce. Jak się ciągnie za uszy do Rady radnych zatrudnionych w gminnych instytucjach wtedy trzeba liczyć się z tym, że będą lojalni tylko tak długo, jak ciągnący ich będzie ich szefem. Stasiu wpadł w sidła, które chciał zastawić na kogoś innego. 20:50, 05.02.2019


jasnejasne

20 1

Tu nie ma mowy o żadnym sumieniu zasad czy godności. Wstyd i hańba. 19:25, 05.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WujaWuja

18 0

Kachna Kariera 19:38, 05.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

8 4

Po jednej tchórz po drugiej Szkodnicki radny donosiciel. Ładne towarzystwo. 22:38, 05.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rozbawiony do łezRozbawiony do łez

8 14

Połowa tych wszystkich komentarzy to Szkodnicki ???? Najwierniejsza marionetka Burmistrza ???? ???????????????????????????????????????? 00:04, 06.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PoniedziałekPoniedziałek

7 3

Zachęcamy mieszkańców do oglądania w poniedziałek cyrku online. 11:37, 08.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObłudaObłuda

13 0

Obłuda i wstyd. 17:36, 08.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%