Zamknij

Czy można dać spokojnie rządzić nowym burmistrzom? To mieszkańcy Koronowa zadecydowali kto sprawuje władzę w Koronowie i dlatego uważam że trzeba dać tym młodym ludziom szansę na spokojne rządzenie. Kadencja dopiero się rozpoczęła. Młodość w połączeniu z doświadczeniem pani skarbnik i pani sekretarz gminy a także pana radcy prawnego gwarantują rzetelność.17-10-2019 19:42:05

1522

komentarz(23)

NoNo

10 13

Tak tak , to naprawdę najlepsze co spotkało Koronowo i ich mieszkańców . Pozwolę sobie przedstawić słowa mojej żony jakie skierowała w liście do znajomej, która zapytała ją o nowe władze w Koronowie pytając czy już jest dobrze w tym miasteczku ?. W odpowiedzi na władze, którą wybrała moja małżonka napisała takie słowa " Tak jest mi dobrze a nawet bardzo dobrze, że mi tak dobrze „ pozdrawiam 20:54, 17.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

ha ha haha ha ha

17 13

Pani Sekretarz tak się wyrabia z praca, że musiała poszukać pomocy u poprzedniej Kadrowej, która to została zatrudniona :-) Zwalniają ludzi, ludzie się Zwalniają a nowi nie chcą przychodzić (patrz wynik ostatniego naboru). Pani Skarbnik wie co robi - w końcu pragnienie zostania Pierwsza Perłą zobowiązuje :-) 21:13, 17.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

:):)

7 6

To jak z łysego na brodatego 21:30, 17.10.2019


kto tu rządzi?kto tu rządzi?

24 13

Młodzi ludzie mogli przed wyborem powiedzieć, że są niekompetentni, a chcą sobie tylko porządzić, a nie wprowadzili wyborców w błąd, a teraz chcą się dopiero uczyć kosztem wszystkich mieszkańców gminy. Faktycznie zamiast burmistrzów rządzą, skarbnik, sekretarz i radca prawny, a burmistrzowie biorą ogromne pensje za brak kompetencji. 23:00, 17.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

!!!!!!

9 12

To dobrze, ze wladza rozklada sie na poszczegolne osoby, za poprzednika to sam burmistrz rzadzil 16:25, 18.10.2019


Dorobkiewicze rządząDorobkiewicze rządzą

22 9

Bardzo dobry komentarz powyżej. Ci co się dostali na kanwie niezadowolenia z rządów GS, okłamali wszystkich wyborców, nie mają kompletnie kompetencji, nie mają ogłady. Przykład młokosa vice który zarozumiały był od zawsze ale obecnie to przechodzi już ludzkie pojęcie. Głowa wysoko uniesiona i mocna gęba nie wystarczą, by rządzić czy doradzać młodemu burmistrzowi. 10:22, 18.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BudzikBudzik

13 24

Nie jesteście państwo zbyt surowi w swoich ocenach? Po poprzednich rządach trzeba uporządkować wiele spraw. 10:50, 18.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WystarczyWystarczy

17 9

Ile te łamagi będą się usprawiedliwiać tym co było za ich poprzednika - równy rok już się uczą i czego się nauczyli poza gnojeniem wszystkich związanych z SG? Na burmistrza powinien być normalny konkurs i ludzie z doświadczeniem powinni być w nim weryfikowani. 14:11, 18.10.2019


SprawiedliwySprawiedliwy

12 14

To gdzie jest ta szkoła co na burmistrza uczą? Pytam, bo jak kiedyś wygram, chciałbym wszystko umieć :) Słyszałem, że w 'Maczku', ale nie wiem, czy to prawda, bo tam poziom ponoć strasznie niski :) 11:27, 18.10.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

szkołaszkoła

17 8

Nie ma takiej szkoły, ale są miejsca w których można nauczyć się pracy z ludźmi, zarządzania zespołem, wykorzystywania środków zewnetrznych - słowem miejsca z którymi nasz światły były bezrobotny nie miał do czynienia. 14:13, 18.10.2019


SprawiedliwySprawiedliwy

13 9

Ciekawe z jakimi miejscami do czynienia miał nasz światły, były burmistrz, że wywarły taki wpływ na jego zachowanie :) 15:26, 18.10.2019


BarankuBaranku

14 3

Czy ja pisałem coś o byłym burmistrzu? obaj są siebie warci i żałosne odwoływanie się do poprzednika moglibyście sobie już darować :) 15:51, 18.10.2019


stażyścistażyści

18 9

Codziennie powinni sprawozdawać czym się zajmują, bo biorą za to publiczne pieniądze. Burmistrz obiecał zresztą takie sprawozdania udostępniać w mediach społecznościowych. Nie ma ich, bo chyba nie ma się czym pochwalić. 14:16, 18.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nnnn

16 7

Czego on nie naobiecywał... 18:16, 18.10.2019


DariuSDariuS

19 0

Kto powiedział, że rządzenie ma być spokojne? Ten, kto nigdy niczym nie zarządzał, a wydaje mu się, to takie dziecinnie proste. Spokojne rządy gwarantuje tyrania. Aż do szafotu. 18:22, 18.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SethSeth

18 9

Faktycznie, rządzenie nie musi być spokojne, ale...
Myślę, że byłoby całkiem nieźle, gdyby odbywało się z poszanowaniem zasad elementarnej kultury i wzajemnego szacunku. Szanowna Pani neofitka, pracująca dzień i noc w pocie czoła dla dobra gminy Koronowo naturalnie przez cały czas pracy w urzędzie toczyła cichy bój z cyt. "panem Gliszczyńskim" lub "radnym Gliszczyńskim". Tak się składa, że czy tego chce, czy nie, na sesji jest to dla Niej Przewodniczący Rady i kropka. I tutaj ogromny szacunek dla Pana wiceprzewodniczącego Rady za zwrócenie uwagi na zachowanie Pani Sekretarz.
Podsumowując, choć można pisać długo jeszcze, wydaje się, że niektórym wydaje się, że wygrali wybory na stanowisko Faraona, a jego dwór jest podobnie boski jak sam faraon.
I rzecz ostatnia - to bardzo przykre, kiedy pokazuje się swoim zwolennikom gdzie ich miejsce po wyborach, a samemu popełnia się dokładnie takie same niefajne rzeczy, które w trakcie kampanii tak bardzo się krytykowało u poprzednika. A buta i pycha zawsze kroczy przed upadkiem. 18:54, 18.10.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Popieram w części Popieram w części

17 3

Jestem napewno ostatnim zwolennikiem rządów Pana Stanisława ale, jednak słuchając jak niektóre osoby argumentują wniosek to zastanawiam się czy moja żona wybierała mężczyznę za burmistrza czy kobietę ( mowa o pracownikach UM)?. Nigdy nie spotkałem się z taką polonikom wobec radnych pracownicy działu rachunkowości ?która to powinna przedstawić powód zmiany uchwały i pozycje . I na tym etapie powinna ta pani zakończyć . Dlaczego tak uważam , bo inwestycjami i ich realizacją zajmuje się burmistrz i to jego rola jest przekonać radnych do zmian na podstawie słów i kopii zmian jakie mają rozważyć radni . Co było wszyscy widzieliśmy lub możemy otworzyć . Słuszne były uwagi Pana Stanisława do radcy UM, bo to on sam powinien wyjaśnić przedłożony dokument, czy jest to nowy wniosek czy tylko korekta !. Jednak do końca nikt prawnie tego nie wyjaśnił pozostawiono to w domyśle dla przewodniczącego rady. Prawnik na sesjach uczestniczy po to , aby było przestrzegane prawo z każdej strony . To ta osoba czuwa nad tym aby każdy dokument złożony, był prawnie zarejestrowany jako ? Jedyna osoba na tej sali to pan Stanisław bo to on chciał wiedzieć czym ma być ten wniosek dla radnych !. Czy tylko korekta , czy zmiana podjętej uchwały ?. Tego UM nie przedstawił a prawnik powinien w mojej ocenie sam się określić co zostało złożone i jak prawnie należy to przyjąć . Co było wszyscy widzieli , jakaś pani ciągle wspominała o nadgodzinach pracy w sobotę i niedziele o dobrym imieniu i zapewnianiu że to tylko cyferki się w trzech pozycjach zmieniają . Ja natomiast zauważyłem że oprócz tych rzekomo wzrastających cyferek , pomniejszona została suma przeznaczona na drogi ?, co więcej kosztorys remontu świetlicy powiększył straty finansowe o koszt ocieplenia, które nie było uwzględnione w z radnymi. Bardzo zdziwiła mnie
osobiście odpowiedz pana burmistrza kiedy jeden z radnych zapytał o jaką świetlice chodzi bo nie podano adresu ?. Nie chcę komentować słów burmistrza sam pan burmistrz w pomorskiej gazecie żalił się redaktorowi mówiąc "jako radny nie mogłem nic, jako burmistrz mogę więcej ", albo "byłem radnym cztery lata i dopiero dziś dowiedziałem się, że Zalew w Koronowie nie ma właściciela ". To proszę się nie dziwić, że radny który zapytał o adres świetlicy nie chce powielać tamtego okresu gdzie burmistrz był radnym i pyta UM w którym miejscu i gdzie ?!. Ja jako obcy poproszę pana burmistrza o jedną zmianę jeżeli mogę -proszę zmienić sposób dialogu w każdej postaci bo nie jest pan tym Patrykiem którego poznałem przypadkiem u siebie w domu. Wszyscy wiemy, że stanowisko burmistrza nie wymaga wyższego wykształcenia to wice muszą takie posiadać, pan panie Patryku ukończył historie ale dziś jest dziś a kiedyś inaczej się odnoszono. 20:39, 18.10.2019


DariuSDariuS

15 1

Oczekiwanie poszanowania elementarnych zasad kultury w kręgu tak szacownym i nobliwym; wśród osobistości tak wykształconych, doświadczonych, ba! zdeterminowanych w walce o pokój na świecie, lepsze jutro i szczęście ludzkości, światłych, świętych i szlachetnych, wydaje się uzasadnione. Wydaje się. 00:11, 19.10.2019


SethSeth

10 1

Hola, hola Szanowny Panie !!!
Bardzo proszę nie generalizować swoich ocen ! Przypomnę tylko nieśmiało, że w wymienionym przez Pana gronie znajdziemy również radnego, który albo "nic nie rozumie", albo "nie oczekuje odpowiedzi". Stąd moja lekka wątpliwość, czy wspomniany zalicza się do grona fanatycznych bojowników o lepsze pojutrze, czy może znalazł się tam przez przypadek.
Ergo - nie od wszystkich oczekiwałbym elementarnych zasad. ;) 12:45, 19.10.2019


Ola! Panie SethOla! Panie Seth

11 3

Nie wiem o którym radnym Pan pisze, ale z opisu diagnozuję rozdwojenie jaźni: raz osioł, raz wróżka. Zapewne obie osobowości znajdą poklask szacownego zgromadzenia. Natomiast dotyka Pan ciekawego zagadnienia. Mianowicie, pierwotnie zwroty pan, pani i panna miały pomagać w określeniu płci, stanu cywilnego osoby oraz przynależności stanowej. Wobec tego nie ma potrzeby dodawania przed tytułem, który jest rodzaju męskiego (np. doktor, profesor, radny, sekretarz, burmistrz) męskiej formy pan w odniesieniu do opisywanego mężczyzny. No chyba, że nastolatek opisuje staruszka. W przypadku pani sekretarz, pani profesor lub pani burmistrz, dla podkreślenia płci odmiennej bywa to konieczne. Zawsze natomiast używamy formy pan, pani w przypadku zwracania się do danej osoby. Ponieważ Przewodniczący Rady jest mężczyzną (pan), jest radnym i zarazem przewodniczącym rady, wszystkie trzy formy są prawidłowe. Nie ma się o co obrażać. Jest to kwestia skromności lub małostkowości wręcz w drugą stronę. Pokrewną rzeczą jest zwrot "szanowny" przed pan, który może być odczytany jako forma oceny, publicznej nobilitacji. Dla mnie to zwykłe lizusostwo mogące kojarzyć się z wizerunkiem dobrego, interesownego brodatego kupca, czy szynkarza w mycce utrwalonym w literaturze i w filmie. A więc wybieg, fałszywy komplement, udawana usłużność dla osiągnięcia celu. Zwrot szanowny pan tylko prywatnie w korespondencji, zaś nadużywany publicznie, chyba tylko w ... kpinie.
I rzecz ostatnia - czyli jednak poprzednik Pana zdaniem popełniał błędy? :-) 02:24, 20.10.2019


SorrySorry

16 6

Tak naprawdę trudno zrozumieć obie strony . Poziom dialogów, mowa o publicznych finansach (Jedziemy z koksem ) !, nawet nie znajduje odpowiedniego słowa w krytyce !. Przykro to oglądać a co dopiero słuchać . I sam Pan Patryk ogranicza się do trzech lub paru więcej słów ?, a sam się żalił publicznie w gazecie wskazując na dialog jaki panował za poprzednika?. Miało być lepiej a jak jest to wszyscy widzimy . W mojej ocenie to katastrofa . 10:02, 20.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UwagaUwaga

14 1

Stanowisko burmistrza jest wybierane przez społeczeństwo . Natomiast skarbnik jest wybierany wewnętrznie , i odpowiada za swoją pracę przed pracodawcą . A to oznacza że wszelkie żale nadgodzin lub inne wynikające z obowiązku pracy należy zgłaszać pracodawcy a nie społeczeństwu lub radnym, których zadaniem jest doradzać i wybierać najkorzystniejsze warunki bytu dla społeczeństwa jakie reprezentują . 10:15, 20.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawoPrawo

7 0

Ja do radnego Pana Gordona, nie zawsze stare zwyczaje są dobre tylko przysłowia się sprawdzają . Wystarczy jakby prawnik sam odniósł się do przedłożonego wniosku przed radą. Czym w myśl prawa jest ten wniesiony wniosek do rady , z którym się zapoznał i znał treść zmian o jaki prosił ratusz radnych .A tak przewodniczący rady musi sam domagać się określenia prawnego od prawnika to chyba jest to pomyłka w mojej ocenie . Radni maja wybierać to należy ich uświadomić prawnie co to jest za wniosek . I po
Sprawie !. 10:49, 20.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz