Zamknij

Strajk nauczycieli Rozpoczął się strajk nauczycieli, którzy proszą nas, rodziców, o zrozumienie. A kto nas zrozumie? Kto zrozumie to, że dziś jest problem z zorganizowaniem opieki nad dziećmi? Nie każdy ma dziadków, którym można "podrzucić" dzieci. A nawet jak ma dziadków. to przecież są dziadkowie czynni zawodowo. Dlaczego ja mam marnować swój urlop na zabezpieczenie strajku nauczycieli? Dlaczego mam brać urlop bezpłatny i być stratnym finansowo? Dlaczego mam płacić opiekunce za opiekę nad dzieckiem i znowu być stratnym finansowo?????08-04-2019 10:26:45

1517

komentarz(58)

JaJa

21 11

To, że będzie strajk wiadomo od dawna więc w tym czasie można było załatwiać sobie opiekę nad dzieckiem! A walczyć trzeba o swoje. Ciekawe czy 'ty rodzicu' chciałbyś się użerać z obcymi bachorami na których nawet krzyknąć nie można bo zaraz w depresje popadnie za marne 2000zł ... to co mówi rząd o wypłatach ma się nijak do tego ile nauczyciele zarabiają w rzeczywistości.
13:12, 08.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RodzicRodzic

7 15

To, że o strajku wiadomo było od dawna nie zmienia faktu, że może być problem z kim zostawić dziecko. Brak dziadków, brak innej rodziny, z którą można by dziecko zostawić, urlop zaplanowany na inne cele itd itp.
Nauczyciele sami wybrali taki zawód i powinni wiedzieć co ich czeka. Niskie wynagrodzenia w oświacie były od zawsze.... 13:24, 08.04.2019


RodzicRodzic

5 11

A kto Ci sie każe użerać z obcymi dziećmi zawsze możesz się zwolnić .A tak na marginesie jaki z Ciebie pedagog skoro dzieci nazywasz "bachorami" 01:57, 11.04.2019


reo

JaJa

20 4

Ale to nie znaczy , że całe życie mają pracować za wsze pieniądze ! 13:31, 08.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HahaHaha

15 12

Widać, że pisze to osoba nie mająca szacunku do innych.
W innych zawodach wcale nie jest lepiej, myślicie, że tylko wy zarabiacie mało? Zapraszam do fabryki na produkcje czy do marketu nikt was w szkołach nie trzyma na siłę. Ale tak żaden z was tam nie pójdzie bo tam nie dostaniecie trzynastki, tam nie ma tyle wolnego, nie ma żadnych dodatków.
Wam trzeba uświadomić, że nie macie tak naprawdę źle, dużo jest zawodów w których zarabia się nieadekwatnie do wykonanej pracy. 15:39, 08.04.2019


:(:(

10 12

Nie, nie znaczy ale nie tylko oni tak mało zarabiają. Czy to znaczy, że teraz kolejo innego grupy zawodowe mają żądać podwyżek a w przypadku ich braku strajkować????
Chyba tak nie można... 16:00, 08.04.2019


:(:(

9 15

Nie, nie znaczy ale nie tylko oni tak mało zarabiają. Czy to znaczy, że teraz kolejo innego grupy zawodowe mają żądać podwyżek a w przypadku ich braku strajkować????
Chyba tak nie można.... 16:02, 08.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

22 11

nie pracuje w szkole jako nauczyciel, ale wiem ile taka osoba pracuje, ile musi użerać się z bachorami a co gorsza z ich rodzicami... każdy gada , że nauczyciel ma 2 m-ce wakacji ale tego, że połowę lipca i drugą połowę sierpnia spędza w szkole nikt nie mówi głośno więc na dobrą sprawę ma tylko m-c wakacji jak każdy z nas (26 dni urlopu), poza tym siedzi po szkole i sprawdza prace klasowe, itp. itd. , na pewno nie każdy kto siedzi na produkcji w fabryce ma tyle szkół ukończonych co nauczyciel.. i jak to jest odpowiedzialność za obce dzieci , które wychowywane bezstresowo są coraz gorsze..
16:03, 08.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HahaHaha

10 11

Do tych rodziców musze przyznać Ci rację, ale zaręczam, że na pierwszej lepszej produkcji, w sklepie, w *%#)!& mac dolandzie jest milion osób z wykształceniem wyższym, mam takich prac za sobą kilka i poznałam w nich ogrom osób z wyższym wykształceniem, którzy skończyli dwa kierunki studiów a brną w kolejny i nie obrastają w piórka, tylko pracują bo jak będą wybrzydzać to zostaną zwolnieni. Nie mówię, że ta robota jest super ale zawsze drodzy nauczyciele mogliście trafić gorzej. 19:00, 08.04.2019


:((:((

8 13

No chyba mimo wszystko ma trochę więcej wolnego: ferie zimowe, przerwy świąteczne...
Prace klasowe to teraz w dużej mierze testy, które sprawdzają od szablonu, często w czasie przerwy między lekcjami....
Nikt ich nie zmuszał do tego, żeby zostali nauczycielami. Sami wybrali ten zawód, wiedzieli jakie są warunki finansowe.... 19:27, 08.04.2019


MrTMrT

21 3

Szkoła nie jest przechowalnią dzieci. Ma budować szacunek do nauki, historii i osiągnięć. Jak szacunek budzić ma pedagog ze stawką inkasenta zgkim. Jaki to daje dzieciom przekaz? 10:43, 09.04.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

MrTMrT

11 2

Nauczyciel dyplomowany, 12 lat stażu, 3 fakultety. 10:46, 09.04.2019


KotKot

3 14

Jaki szacunek budzi pedagog strajkujacy w takim okresie jakim są egzaminy stresujące dla dzieci.
Rozumiem kazdy ma ambicje, każdy chce mieć dużo pieniążków (ja też) ale dlaczego kosztem dzieci? To one stracą najwięcej.
18:48, 09.04.2019


MrTMrT

7 0

Spełnienie postulatów kończy strajk. Winny jest rząd. 23:07, 16.04.2019


precz z takimi nauczprecz z takimi naucz

2 0

Co to za nauczyciele ??? "Karta Nauczyciela" gwarantuje AWANSE i PODWYŻKI za friko !!! Czy się "stoi", czy się "leży" PIĘĆ TYSIĘCY się należy przy PENSUM 18 godz. tygodniowo!!! Tak, tak, PIĘĆ TYSIĘCY. Rozliczam pity i wiem o czym mówię !!! Kiedy patrzę na koronowskich nauczycieli widzę twarze Broniarza i Schetyny !!! 3/4 nauczycieli należy pozbawić prawa nauczania !!! Uczą tylko kiedy jest WIZYTACJA !!! To SKANDAL !!! 21:44, 13.05.2019


KrulKrul

23 6

Kolejny komentarz w sieci oczerniający nauczycieli, jacy to nie są chciwi na pieniądze, a tu proszę, Rodzic nie omieszkał zauważyć, że jago finanse nagle zostaną uszczuplone. Dzieci kosztują drogi rodzicu, to twoje dzieci i twoje wydatki. Uważasz, że urlop z dziećmi to marnowanie czasu!, Naprawdę? Po co Rodzicu decydowałeś się na dzieci ? Wszyscy wyrzygują nauczycielom chciwość, a sami tylko liczą straty w przeliczeniu na pieniądze. A najgorzej czyta się, jakim to problemem dla niektórych jest posiadanie dzieci ! :( . Smutno się to czyta, nie wiadomo jak to skomentować. Najważniejszego i trak nikt nie zauważa, skłócanie przez rząd całych społeczności i nawet rodzin trwa w najlepsze, bo telewizor to wyrocznia ... 13:34, 09.04.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

RodzicRodzic

6 11

Sluchaj Krulu! Naucz się czytać ze zrozumieniem. Nie napisałem, że urlop z dzieckiem to strata czasu. Zwyczajnie swój urlop mam zaplanowany i przeznaczony na coś innego niż strajk nauczycieli. To, że oni tracą finansowo na strajku, nie oznacza, że ja też muszę na tym stracić.
Dziecko nie jest dla mnie kłopotem. Kłopotem jest zapewnienie mu opieki w czasie kiedy powinno być w szole i zdobywać wiedzę.
Nie dość, że teraz muszę kombinować jak zapewnić opiekę dziecku, to jeszcze po zakończeniu strajku będę musiał siedzieć i nadrabiać materiał bo nauczyciel poleci "po łebkach" żeby nadrobić czas....
Uważasz że to jest w porządku w stosunku do nas, rodziców? 03:33, 10.04.2019


KrulKrul

12 4

Drogi Rodzicu, Dzieci bez opieki nie musisz zostawiać, czynne są placówki Gminnego Ośrodka Kultury i tam można dziecko zostawić pod opieką , często z nauczycielem. Może i masz zaplanowany urlop na coś innego, ale wczuj się w sytuację pracowników jednej z dużych koronowskich firm, którzy tego urlopu na oczy nie widzieli kilka lat. Nauczyciele na strajku może i tracą finansowo, ale jeśli rząd kontynuując politykę oświatową kolejnych po sobie rządów doprowadzi do sytuacji, że nauczanie będzie dotyczyło tylko tych dzieci, których rodziców na to stać, to możesz stracić dużo więcej i przez cały okres kształcenia swoich pociech :). Ne jest w porządku, że nauczyciele znaleźli się między młotem a kowadłem na "zamówienie" rządu i związków. Może to po prostu sygnał dla rodziców, żeby stanęli murem za nauczycielami i rząd będzie musiał znaleźć rozwiązanie, dla policji i lekarzy znalazł. Ja jestem z pokolenia, w którym tarcia na linii rząd nauczyciele też były i straciłem zdaje się 3 miesiące nauki. To prawda, uczniowie znaleźli się w potrzasku, którego nie musi być, ale jak to skomentował jeden z posłów PiS, " nie damy nauczycielom, bo i tak na nas nie zagłosują", źródło - Radio Zet, 09.04.19 godziny 6:00-8:00. Myślę, że ostatnie zdanie chyba tłumaczy bardzo wiele. Niestety też jestem rodzicem ósmoklasisty i muszę to przetrwać. Niemniej stoję murem za oświatą, bo menele dostają za to, że chce się im oddychać a nauczyciele nie bo nie zagłosują (podobno) na PiS. I nie mam nic przeciwko demokratycznie wybranemu rządowi z własną telewizją do skłócania ludzi na którą wydaje się miliardy, mam tylko problem ze zrozumieniem formy nacisku ... 07:09, 10.04.2019


rodzic ma racjęrodzic ma rację

3 11

Krul ty wciąż tylko prezentujesz agresywną, antypolską politykę, a tu chodzi o dzieci i młodzież, które dla twojej polityki i podobnym tobie nie powinny cierpieć. Nie będę głosował na tych, którzy robią politykę na krzywdzie dzieci i młodzieży więc wiosna, PO i ZNP baj.baj. :) 09:31, 10.04.2019


Krul Krul

10 2

Człowieku z Berlina, nie przyklajaj do mnie twojego rozumowania świata. Wiem, że ci biznes nie idzie, ale nie uprawiaj polityki bo tego nie potrafisz. Nie mieszaj i nie kłam swoim placzliwym wrzaskiem. Nie wmawiaj mi, że jestem agresywny bo jak cię człowieku znam to zdecydowanie jesteś gorszy ode mnie i w dodatku kłamca. Głosuj nawet na samego alibabe kogo to obchodzi. Głosowania są tajne nie trzeba się z tego spowiadac. Ażeby cię zaskoczyć to jestem wyborca PiS, ale do czasu.... 10:37, 10.04.2019


JaJa

17 7

Ciekawe, że uczniowie stoją murem za nauczycielami! są mądrzejsi niż niejedni rodzice..
10:19, 10.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UczniowieUczniowie

4 15

Nauczyciele dlaczego wyrzuciliście nas za drzwi chociaż to Broniarz rozrabiał, a nie my? Ale za drzwiami też można się dobrze bawić :) 10:46, 10.04.2019


dawiddawid

21 8

Popieram strajk nauczycieli - jestem uczniem koronowskiej szkoły. Nauczyciele muszą godnie zarabiać i bardzo dobrze że chcą podwyżki. 20:42, 10.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rodzicrodzic

4 15

Jak długo nasz dzieci będą jeszcze poza szkołą. To skandal ! Nauczyciel ma uczyć, a nie zajmować się polityką. Może trzeba zweryfikować nauczycieli, bo nie wszyscy nadają się do zawodu. 14:38, 17.04.2019

Odpowiedzi:9
Odpowiedz

DudaDuda

5 1

Oczywiście, że tak. Jako związkowcy, zaproponowaliśmy nauczycielom wakaty w Niemczech, Norwegii i Kanadzie. Tam nauczyciel jest potrzebny i dobrze opłacany. W dodatku kontrakt na 15 lat z mieszkaniem opłaconym przez dane państwo. Gwarantowana pensja pozwalająca odwiedzać rodzinę w Polsce. Mam nadzieję, że nauczyciele pójdą po rozum do głowy i zrozumieją, że nie powinno się starać o względy kogoś, kto cię jawnie wygania z kraju. 21:59, 17.04.2019


powodzeniapowodzenia

4 6

Życzę szerokiej drogi Broniarzowi i tym najbardziej gorliwym z ZNP, tylko przy ich mizernych kwalifikacjach i wstręcie do pracy, w Niemczech Norwegii i Kanadzie nie kwalifikowaliby się nawet na sprzątaczki i woźnych. 10:47, 18.04.2019


DudaDuda

5 3

Plujesz waść jadem, co ci nauczyciele zrobili? Nie wyrosłeś mimo ambicji swoich rodziców na lekarza światowej sławy. Może przerost ambicji nad możliwościami! Zrozumiesz dopiero wtedy, gy będziesz musiał dzieci wysłać do prywatnej szkoły i w całości ją opłacić. Szkoły powinny podlegać prawom rynku. Powinny być szkoły dla matołów i tych co chcą ze szkoły coś wynieść. Dziś system państwowy wymusza równanie w dół - po likwidacji szkół specjalnych - i jak ma się nauczyciel realizować, skoro system mu na to nie pozwala i jeszcze za bycie zastępcą rodzica nawet godnej pensji nie dostaje. Czy to jakaś forma niewolnictwa. Nauczyciel nic nie musi, może, o ile mu ktoś za to zapłaci, podobnie jak ty Rodzicu, możesz komuś usługę wykonać o ile na tym zarobisz prawda ? Nauczyciele powinni pójść po rozum do głowy i opuścić mury przymusu pracy na rzecz wyników wyborczych. 11:27, 18.04.2019


rodzicrodzic

3 5

do Dudy. Jadem to Ty plujesz, bo brakuje Tobie argumentów widząc jaka krzywdę ten strajk wyrządza dzieciom i młodzieży 13:11, 18.04.2019


DudaDuda

5 3

Jako dzieciak w 7mej klasie miałem wolne z powodu strajku nauczycieli. Nie przypominam sobie, żebym czuł z tego powodu krzywdę. Poziom systemowego nauczania jest taki niski, że nauczyciele bez problemu to nadrobią. I nie bierz na zakładników dzieci, z którymi sobie w domu sam nie radzisz... 13:18, 18.04.2019


rodzicrodzic

3 4

Do dudy. Za zakładników dzieci biorą strajkujący nauczyciele i wykorzystują je do polityki. Natomiast jak byłeś w 7 klasie to był strajk "Solidarności nauczycielskiej", która teraz nie strajkuje. Był dobrze przeprowadzony, nauczyciele nie dostali wynagrodzenia za strajk, a lekcje zostały odpracowane. To co robi teraz ZNP to mieszanie się w politykę kosztem dzieci, o czym świadczy już wybór terminu oraz politycy, którzy go wspierają. 13:39, 18.04.2019


DudaDuda

5 2

Politykę robi rząd nie nauczyciele. Żadnych lekcji nie odrabiałem, zaczęły się wakacje i nie było już jak. Głąby dostały promocję do następnej klasy ślizgiem bo oceny wystawiane były z gazety, doskonale pamiętam ten prawdziwie dla wielu uczniów krzywdzący czas... . Termin był znany rządowi od dawna. Skoro nauczyciele uprawiają politykę i nie dostają podwyżek, to jaką politykę uprawia służba więzienna skoro wczoraj dostali podwyżki ? Słabo się krzykliwy waściu orientujesz. Dzieci żadnej krzywdy nie doznają. Na miejscu nauczycieli poważnie rozważył bym rezygnację z przymusu pracy i do tego ich namawiam. Powinni zostawić takich rodziców jak Ty na bezwzględnej łasce rządu... ;) 14:03, 18.04.2019


NN

4 1

Widać że nie którzy mieli pod górkę do szkoły i teraz jest okazja się wyżyć. 14:22, 21.04.2019


ZKZK

4 1

Do Dudy jeżeli służba więzienna ma tak dobrze to się do niej przenieś. 21:43, 22.04.2019


przykreprzykre

4 11

Ten strajk najbardziej skrzywdzi dzieci i młodzież, którzy nie biorą korepetycji. Najbardziej będa poszkodowani ci biedniejsi. 13:13, 18.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OO

3 2

A Ciebie skrzywdzili bo nie brałeś korepetycji. Za moich czasów nie było korepetycji. Mam wrażenie że więcej trzeba się było uczyć, pisać, czytać niż teraz, nie było Internetu, były biblioteki a w nauce pomagali koledzy, rodzice. Ale to były patrologiczne czasy nie to co teraz. 20:57, 21.04.2019


GminaGmina

12 0

Jestem za podwyżkami dla nauczycieli , ale tylko dla tych którzy skupiaja się na pracy w szkole , a nie dla tych , którym szkoła opłaca tylko ZUS , a oni skupiają się na swoich prywatnych firmach . 17:30, 19.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gnomgnom

1 7

Jesteś Trollem ? Ile za to płacą i gdzie trzeba się zgłosić? Jestem zainteresowany robieniem pasków TVP INFO . 22:49, 19.04.2019


pedagogpedagog

8 4

Niewychowane dziecko to bachor i do tego roszczeniowi rodzica którym się wszytko należny i wiedza lepiej jak powinno się uczyć, leczyć itd. 14:20, 21.04.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

rodzicrodzic

7 4

Ktoś kto na dziecko mówi bachor nie powinien być nauczycielem i pedagogiem. Powinien jak najszybciej zostać usunięty z zawodu. 14:33, 21.04.2019


do rodzicdo rodzic

3 5

usunąć to Ty możesz sobie górna szóstkę... 20:51, 21.04.2019


RodzicRodzic

5 5

Zlikwidować kartę nauczyciela i będą potulni jak baranki 21:19, 22.04.2019


do rodzicdo rodzic

5 3

Nauczyciel złe uczą, lekarze złe leczą cały świat przeciwko Tobie. Żeby być nauczycielem trzeba skończyć studia a żeby być rodzicem niestety nie. Jeśli myśli że nauczyciel pracuje tylko 18 godzin, to widać, że nie masz pojęcia w temacie w którym się wypowiadasz a tylko powtarzasz utarte slogany i bijesz piane. Pozmawiaj z nauczycielami a potem ich oceniaj. Było ciężko w szkole i jest okazja dowalić tym którzy nauczyli cię czytać i pisać. Nie Ty zapewne wszystko osiągnąłeś sam. 21:42, 22.04.2019


NN

9 0

Zlikwidować 500+ i inne programy socjalne. To pijawki socjalne typu "madka plus co ma chorom curke" i ludzi pokroju "szlachta nie pracuje" wychowanych w "szkole lansu i robienia hałasu". Wtedy skończy się postawa "Mi się należy" i trzeba będzie pracować a nie żyć z tego co wypracują inni. 08:15, 23.04.2019


SępSęp

6 3

Chciałbym osobiście poznać tego pseudo nauczyciela , który nazywa dzieci bachorami . 23:21, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrulKrul

1 4

Mam nieodparte wrażenie, że ostatnie kilka wątków tworzy ten sam pijany troll, napędzany bliżej nieokreśloną anomalią . Cóż, żyjemy w czasach samoobsługi... 01:10, 23.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NN

4 1

Pijany a jednak trzeźwo widzi rzeczywistość. Sam się obsługujesz to dobrze. 08:17, 23.04.2019


NN

4 3

A co chciałeś osobiście podziękować za to że miał odwagę napisać prawdę. 08:06, 23.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SępSęp

5 0

Tak 08:19, 23.04.2019


NN

9 1

Po co nam szkoły i nauczyciele przecież jest Internet. 08:23, 23.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

uczeńuczeń

5 6

Pewnie, jak strajkujący nauczyciele nazywają nas burakami i leniami, to taką szkołę lepiej byłoby zlikwidować, a tych nauczycieli wysłać do pożytecznej, fizycznej roboty. Nabraliby przy tym szacunku do swoich wychowanków. 22:43, 23.04.2019


dzieci są dziećmidzieci są dziećmi

6 3

Dlaczego dzieci nauczycieli i niektórych innych osób są w Koronowie preferowani i inaczej traktowani jak pozostałe dzieci. Teraz to się jeszcze pogłębi, bo dzieci nauczycieli maja w domu korepetycje, a innym dzieciom w związku ze strajkami narastają zaległości. 13:00, 24.04.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

NN

4 1

Za moich czasów nie było korepetycji. Mam wrażenie że więcej trzeba się było uczyć, pisać, czytać niż teraz, nie było Internetu, były biblioteki a w nauce pomagali koledzy, rodzice. Ale to były patrologiczne czasy nie to co teraz. 15:20, 24.04.2019


SępSęp

4 2

A kto Tobie zabrania w domu dawać dzieciom korepetycji. 15:24, 24.04.2019


gilgil

3 2

Te komentarze pisze chyba ktoś z rozdwojeniem, lub bardzo dużym zwielokrotnieniem jaźni. Szkoła chyba była dla tego kogoś przekleństwem, ale wiadomo, jak ktoś myśli, że jest go wielu, to myślał pewnie, że lekcje za wszystkich siebie musi odrabiać ... :) 15:56, 24.04.2019


gili gili...gili gili...

3 4

Za Prl-u był taki żart ale jakże aktualny w dzisiajszych czasach:
Pacjent skarży sie lekarzowi:
- Panie doktorze, mam roztrojenie jaźni: co innego myślę, co innego mówię, a jeszcze co innego robię! Niech mi pan pomoże!
- Przykro mi, proszę iść do kliniki rządowej, bo ja partyjnych nie leczę. 19:30, 24.04.2019


kto pomoże?kto pomoże?

2 7

Strajkujący nauczyciele z ZNP mają z tym problem, bo komunistyczne kliniki rządowe już dawno polikwidowali i gdzie teraz Broniarz i mu podobnie maja się udać? 22:46, 24.04.2019


mieszkaniec Koronowamieszkaniec Koronowa

2 6

Jest nadzieja, że dzieci i młodzież wrócą od poniedziałku do szkoły. Myślę, że większość nauczycieli będzie chciała pozytywnie pracować dla dobra swoich uczniów i nie da się już wciągać w takie polityczne rozgrywki. Wszystkie sprawy można załatwiać w ramach negocjacji z Rządem, który jest na to otwarty. 14:19, 25.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lakiluklakiluk

2 0

Bankowo to pan K.R., tylko on takie zdania formułuje. Brawo Panie Krzysiu , tak trzymać . 15:07, 26.04.2019