Zamknij

Jak dostosować ofertę piekarni, by uzyskać tytuł Orła Piekarnictwa?

10:20, 03.09.2020 | materiały partnera

Polacy nie rezygnują z kupowania pieczywa, jednak na przestrzeni lat zmieniły się ich upodobania. Ofertę sprzedaży wyrobów piekarniczych trzeba więc dostosować do wielu czynników. Będą one determinować jak ocenią nas klienci, a to z kolei wpływa bezpośrednio na wyniki plebiscytu Orły Piekarnictwa.

Jakie czynniki się zmieniły?

Co sprawia, że dziś nasze siatki po wyjściu z piekarni są wypełnione czymś innym niż jeszcze 10-15 lat temu? Stoi za tym szereg czynników determinujących. Wśród nich są m.in. alergie, choroby pokarmowe i cywilizacyjne, nietolerancje na niektóre składniki. Coraz więcej z nas cierpi na cukrzycę, otyłość czy choroby jelit. Alergie pokarmowe również stanowią większy odsetek, niż w poprzednim pokoleniu. W toku zmian cywilizacyjnych zmieniły się też zwyczajnie… gusta naszych klientów. Mamy więc do obsłużenia dwa rodzaje kupujących: starsze pokolenie, które ceni naturalne składniki i pieczywo z ziarnami oraz młodych, lubujących się w rozwiązaniach praktycznych, wegańskich czy bezglutenowych.

Jak dostosować ofertę piekarni do klientów

Zadowolić podniebienia wszystkich klientów będzie nam bardzo trudno. Do tego potrzebny jest duży lokal i wielu pracowników, świetnych w swoim fachu. O wiele prostsze do przeprowadzenia jest wyspecjalizowanie się w wyrabianiu konkretnego pieczywa: piekarnia tradycyjna (chleby o sprawdzonych recepturach, na zakwasie, z krótkim składem i ziarnami), piekarnia dla cukrzyków, bezglutenowa, wegańska, dla podróżnych (z produktami zapakowanymi w wygodne torby, napojami czy kawą na wynos). Zostanie mistrzem w jednym typie działalności, przyniesie nam wymierne korzyści, w postaci zadowolonych klientów.

Orły Piekarnictwa – jak wygrać

Od zadowolenia klienta do wygranej w plebiscycie Orły Piekarnictwa już tylko jeden krok – darmowa rejestracja na stronie https://www.orlypiekarnictwa.pl/. Dalej, pozostaje nam już tylko czekać na wynik konkursu. Najlepsi wybierani są dzięki ocenom, które nasi klienci pozostawią firmie w sieci: za pomocą punktów lub gwiazdek. Najczęściej automatyczny program komputerowy odnajduje noty w serwisach typu PKT, Panorama Firm, Zumi czy Google Maps. Średnia ze zgromadzonych ocen musi wynieść 8 lub więcej punktów, by nasza piekarnia mogła cieszyć się z tytułu laureata plebiscytu Orły Piekarnictwa. Wyniki ogłaszane są oddzielnie dla każdego z polskich miast, by przedsiębiorcy mogli porównać się na rynku lokalnym.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop