Zamknij

Sportowa strzała dla kobiety? Okazuje się, że nie tylko dla niej

00:01, 20.02.2018 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 13:08, 25.02.2018

Zachęcam do przeczytania pierwszego odcinka nowej serii "Praktycznym okiem kobiety". Dziś opiszę moje wrażenia z jazdy Renault Megane GT Line. Jak wypadł? Szczegóły poniżej.

Z przodu auto kreuje się na limuzynę premium – Renault Talisman. Urzekające światła rozświetlają drogę zupełnie inaczej niż reflektory innych marek. Dłuższa linia jest nowatorskim rozwiązaniem Renault.

Megane w najnowszej wersji zaskoczyło mnie odrębnością od jej poprzedniczek. Jest apetyczna i zgrabna.

To samochód o sportowym charakterze, który daje mnóstwo satysfakcji z jazdy. Jest szybkie, dobrze wykończone i rewelacyjnie wyposażone. 

?

Atrakcyjność „pupy” tego modelu podkreśla obfite i kuszące oświetlenie.

Auta kompaktowe pozostawiają często wiele do życzenia jeśli chodzi o bagażnik. Megane dysponuje dość dużym bagażnikiem, gdzie bez problemu pomieszczę średnią walizkę oraz 12 par butów :) Ahoj przygodo!
 

?

Wnętrze to ciemne szaleńtwo. Siedzenia przednie są niesamowicie wygodne, co tuż po usadowieniu się bardzo nisko daje poczucie bezpieczeństwa.

Zegary oświetlane według gustu. Ja wybrałam najbardziej stylowy, czyli złoto-żółty. Zachwycił mnie duży ekran dotykowy. Jakże czytelnie obsługuje się tu menu. Sama przyjemność.

Auto wita mnie miło tuż po podejściu do drzwi i nie żegna tuż po wyłączeniu silnika. Jak francuski gentleman po prostu czeka, gdy opuszczę najbliższe otoczenie pojazdu.

Sportowy Megane jest zaskakująco cichy w porównaniu do innych aut z tego segmentu, a lekkie szumy słychać dopiero po przekroczeniu 170 km/h.
 

?

 

Ekscytując się wyjątkowymi światłami nowej Megane mam bardzo praktyczną uwagę.

Mamy niesamowicie łatwe dotarcie do ewentualnej wymiany żarówek pod maską. Bez problemu mogę zrobić to samodzielnie.

Sama jazda tym kompaktowym autem to niezła przyjemność, dobra skrętność kół nie wywołuje dyskomfortu na parkingu. Auto pewnie trzyma się drogi i w zakrętach jest do niej mocno "przyklejone".  Moc sinika w trasie pozwala na podróżowanie lewym pasem autostrady. 

Wersja silnikowa, którą testuję, jest wystarczająca, 1.2 turbo i 130kM, ale dostępny jest także silnik z motorem 1.6 turbo o mocy 200kM.

Mamy do wyboru cztery tryby pracy układu jezdnego: Neutral, Comfort, Sport i Perso, minimalnie różniące się m.in. reakcjami na ruchy przepustnicą, szybkością zmiany biegów, podświetleniem wnętrza i grafikami zegarów. W Sport dochodzi też wyrazistsze brzmienie wydechu. Dynamicznej jeździe sprzyjają precyzyjny układ kierowniczy, który zależnie od prędkości poprawia zachowanie auta na zakręcie. Zmniejsza też jego tendencję do podsterowności.

Średnie spalanie niebieskiej Petardki to 7,5 l na 100 km.

Świetnie! Gwarancja mocy emocji.

?To auto kusi... kusi, by za każdym razem jechać nim szybciej i szybciej. Co na to pasażerowie?

Moi zadowoleni.

Zaproś swoich najbliższych na jazdę próbną i poczujcie moc tego kompaktu. Polecam gorąco.
Martyna Jankowska

 

?

 

UNI-CAR BYDGOSZCZ
ul. Modrzewiowa 7
85-631 Bydgoszcz

T: (52) 360 25 60
E: [email protected]
Godziny otwarcia
poniedziałek-piątek 7:30-19:00
sobota 8:00-14:00

UNI-CAR CHOJNICE
ul. Gdańska 68
89-600 Chojnice

T: (52) 395 00 45
E: [email protected]
Godziny otwarcia
poniedziałek-piątek 9:00-17:00
sobota 9:00-13:00

 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%